Marraskuisten MasuGalleria :)

Tällainen pötsi täällä, kuva otettu rv 22+3, mutta eipä tässä alle viikossa kyllä mitään muutosta ole tapahtunutkaan. :) 

 
Ihania masuja emoticon Musta on tullu kunnon masubongari. Alkanu jotenki kattelee enempi ympärillee ja bongaan kaikkii raskaana olevii ja sit mietin et kohta itelki on tollane maha. Porvoolaiset näköjää suosii kesä/alkusyksy vauvoja ku paljon on näkyny viimeisillää olevia ja iha pieni vaaveja.
Mä jouduin kertomaan töissä nyt parille muullekki ns "pikkupomolle" raskaudesta ku ne jotai alko mulle valittaa ku oon liian hidas ku mun piti kyykkii jotai jollekki alimmalle hyllylle iha taakse ja sit kiukkusen tokasin et prkl ku maha on tiellä etten pysty yhtää nopeempaa ja ne  katto mua sillai emoticon ???!?!? Ja sit yhel sytty lamppu päässä ja alko onnittelee ja hirvee höösäys mussutus. Perus marttakerho meininkiä meillä tuolla nii eiköhä kohta tiiä kaikki. En olis iha viel halunnu kertoa ku rakenneultra vasta perjantaina ja olisin halunnu varmistuu ensin et kaikki on varmasti hyvi enne ku kaikki tietää. Onneks ei enää montaa päivää.<3
 


Viikot 23+3 ja viimein jaksoin maanitella miehen kuvaamaan :)
Onko muilla ollut muuten millaisia sf-mittoja? Itselläni mitattiin tänään ekaa kertaa ja mentiin alakäyrillä (18) vaikka masu onkin näin iso! :O
 
mulla oli 23 cm 22+1 viikolla..menee käyrän yläpuolella, niinku esikoisestakin meni koko ajan (silloin vaan samoilla viikoilla oltiin jo 27 sentissä). Mahan kokoohan se sf ei kuvasta :)..siihen vaikuttaa niin monet asiat siihen sf-mittaan (kohdun asento, vauvan asento, oma asento yms yms). Pääasia että menee tasaisesti omalla kasvukäyrällään :)
 
Mulla mitattiin eilen neuvolassa ensimmäistä kertaa toi sf-mitta ja oli 21 cm. Eli yläkäyrillä mennään taas, sama juttu oli esikoisesta. Silloin näillä viikoilla oli 21.5 cm. 
 


Sania kirjoitti:
Viikot 23+3 ja viimein jaksoin maanitella miehen kuvaamaan :)
Onko muilla ollut muuten millaisia sf-mittoja? Itselläni mitattiin tänään ekaa kertaa ja mentiin alakäyrillä (18) vaikka masu onkin näin iso! :O

Mulla mitattiin sf-mitta ekaa kertaa viime neuvolakäynnillä kun viikkoja oli 21+0 ja silloin oli sf 18. Käyrällä mulla osuu nollakäyrän ja yläkatkon väliin.
 
Juu ja kyllähän se riippuu aina tosi paljon mittaajastakin että minkälaisia tuloksia saadaan :) Olin vaan lukenut että sf-mittaan voi vaikuttaa reippaasti se jos äidillä on ns. ylimääräistä mutta ei pidä siis näköjään paikkaansa koska mulla ainakin viikkoihin nähden järjetön maha ja silti pieni sf-mitta :D
 
Mulla on tänään 22+0 ja neuvolassa olin aamulla mut terkka ei ottanut ollenkaan tuota sf-mittaa, sanoi että ens kerralla vasta, nyt riittää kun vaan tunnustelee missä kohdun korkein kohta on. Nyt sitten saankin soitella sitä sokerirasitustestiä ittelleni, jees...
 
Ja kuva tuli tosiaan vähän pienen kokoisena, kun en meinannu osata ylipäätään sitä tänne laittaa :D
 
on se nyt prkl.. puoltuntia yrittäny laittaa kuvaa ja kone ei sano mtn ku painaa select.. arrghh.. on pienennettytiedosto eikä oo nimetty eikä mtn..
 
Takaisin
Top