Marraskuisten MasuGalleria :)

Vaikka onkin vielä aikaista tämän suhteen niin avasin nyt kuitenkin jo tälläisenkin ketjun :) Varsinkaan ensiodottajilla ei välttämättä vielä hetkeen näy vatsankasvua. Mites teillä muilla uudelleenodottajilla?
Mainitsin tuolla aikaisemmin keskusteluissa että mulla alkoi kakkosen kanssa näkymään jo viikolla 10 maha, ja nyt on viikko 9+1 ja mun maha alkaa olemaan jo aika selkee ja sitä on vaikee piilotella o.O Ihan kauhulla odotan että miten isoksi se tästä vielä paisuukaan.. Vaikka eipä mulla kakkosestakaan mikään jättimaha tullut vaikka alkoikin jo aikasin kasvamaan.
Varmaan osa on vielä turvotusta mutta laitan tähän nyt pari kuvaa mun aamumahasta, eli tämän pienemmäksi se ei enää mene, iltaisin vain kasvaa isommaksi kun alkaa turvottaa..

Kuvien laatu on vähän heikko kun on otettu puhelimella, digikamerasta on akku loppu ja en tiedä missä laturi on :D



 
Kai mä voisin myös uskaltautua laittamaan aamumaha-kuvaa, vaikka viikkoja vasta 8+5!
Turvotustahan tää taitaa suurimmaksi osaksi olla, mutta raskaus sen kuitenkin on aiheuttanut :)


rv 8+5


Ja tässä vertailun vuoksi esikoisesta rv 14+5 :D
 
kiva idea tää masugalleria :) pitäis varmaan itsekkin napsasta kuva pikkuhiljaa, ku kyllä tuo näkyvästi jo pömpöttää.. ellei johdu kaikki sitten syömisestä :DD
 
kiva kun muillekkin on tullu jo pikkumasut :) ite en osaa kuvaa tänne laittaa, möks :(
 
Itellä on olevinaan niin iso maha jo ennestään, etten tiedä onko se vielä kasvanu yhtään :D vai turvonnu vaan...
 
Ei niin mitään näytettävää, vaikka kolmas raskaus ja 8+4...Onko siellä oikeesti vauvaa ollenkaan???!?


 
vitsit mika maha sulla on! ja 2 lasta oot jo synnyttäny? wow, ei ikinä uskois :) ehkä tässä on siis vielä toivoa ettei tarvii uida paita päällä koko loppuelämäänsä vauvvan saannin jälkeen :D
 
Onpas teillä söpöt vauvamasut jo :)
Mä en vielä kehtaa laittaa kuvaa kun en tiedä johtuuko tää mun pömpötys syömisestä vai vauvasta eikä tää mun maha ole vielä kovin iso, joten odottelen ainakin viikon vielä jos se tuosta vähän vielä edes kasvaisi :D
KolmasBebe: aika hyvä kroppa sulla kyllä kahden lapsen jälkeen, kuten butter sanoikin jo niin luot toivoa meihin ensisynnyttäjiin ettei välttämättä tartte omaa kroppaa peitellä synnyttämisen jälkeen :) tietysti sehän on kiinni ihan omasta itsekurista että saa taas ittensä liikkeelle ja raskauskilot poltettua :o)
 
butter, kuvan saa lisättyä kun painat tuosta Image Manager-kuvakkeesta tässä kun kirjoitat uutta viestiä, sitten + Upload ja sitten vielä Select jolloin pääset hakemaan kuvan omalta koneeltasi :)
 
Luulin, että alkuraskauden turvotus olisi jo hellittänyt, mutta eipä näytä siltä kun tämän aamuista kuvaa katsoo. Vielä en voi oikein vedota pikkuisen kasvuun, sillä 5cm/10g sikiö ei kovin isoa tilaa vie :D Kannan silti tätä turvotuspötsiäkin ylpeydellä :)



Rv 11+4
 
Kiva nähdä näitä masukuvia kun tälleen ensiodottajana ei osaa yhtään arvioida normaalia masun kokoa ja kasvuvauhtia. Itsellä on jo aikamoinen maha (ainakin siltä tuntuu) vaikka on vasta viikot 10+2... Pitäisi varmaan näpätä kuvakin :)
 
Sain kuin sainkin kuvan napattua. Nyt siis 10+2. Tuntuu, että maha on jo hirveä pömppä! (olipa muuten säätämistä saada tuo kuva oikean kokoiseksi...)

 


Viikot 14+2

Mäkin laittelen nyt sit kuvaa, silläkin uhalla että joku mut tunnistaa kun ei olla vielä asiaa julkistettu :D haluisin tietää onko muille käynyt näin? mun maha on kadonnu :DD pieni pömppis enään näkyy, oli paljon isompi jo viikoilla 10! Tissit on kyllä kasvanu 20cm ja mun selkä kuolee, kuoli kyllä ennenkin mut nyt ne vasta sit painaakin, sais loppua jo toi kasvaminen niiden osalta :DD
 
Voi kun kiva idea tämä masugalleria! Itellä tosin la joulukuussa, mutta silti nyt tänne ajattelin kirjoitella. Itepä en kyllä vielä masukuvia laittele, kun vasta 5+0 menossa, vaikka tuntuu, että iltasin turvotus on semmosta, että näyttää kun ois pidemmälläkin tää raskaus jo.. :D Eli kuvaa pukkaa sitten, kuhan viikkoja on enemmän ja mahaa kasvattaa muukin ku turvotus.. :D
 
MPOP : Mullakaan ei paljo kuvatavaa ollu vaik 14+2 kuvassa.. mut tarkotus oliki vähä kysellä että onko muille käyny noin et maha on kadonnu melki kokonaan? :D tai sit mul ei missään vaiheessa oo ollutkaan mahaa ja tuvotus vaan lähteny pois :D ois kiva ku tääl ois enempi kuvia et vois vertailla viikkoja ja kasvua :)
 
Butter: Sanottasko, että osa siitä on kyllä ihan pelkkää läskiä :D. Mutta ulospäin son tullu huomattavasti :). Eli kyllä sielä joku kasvaa. Meillä on muuten ilmeisesti just sama laskettuaika :).
 
Takaisin
Top