Aika mahtavaa maira, että samana päivänä meillä on ultra ja vielä samassa paikassa :) tiedä kunllä tunteen....kaks viikkoo eikä miiiiillläääään jaksais odottaa sinne asti :D Toi teidän tapa kertoa on kyllä aikas ihana...aika samanlainen, kun meillä eli arvuuttelun puolelle menee. Meistä ei oikein kumpikaan oo sen tyylisiä, että haluttais vaan mennä kylään ja kertoa asia...kyllä siinä jotain hauskaa pitää mukana olla :D Ajattelin mun vanhemmille ja mummulle tehdä sellaset taulut, joissa on sit se ultra kuva ja joku kiva pieni runo. Tykkään näperrellä kaikkee ja muutaman sellasen oon jo syntymäpäivälahjoiks tehny ja muut on sitten vinkunu, että tekisin heillekin...saapa sitten kaks kärpästä samalla iskulla hoidettua :D
Se vois kyllä olla ihan mukavan, että järkättäis se tapaaminen vasta siihen, kun kaikki on saanut asiasta läheisille kerrottua. Mulla asuu kanssa perhe kauempana, joten sen asian kertominen menee varmaan huhtikuun puoliväliin tai loppuun.
Se vois kyllä olla ihan mukavan, että järkättäis se tapaaminen vasta siihen, kun kaikki on saanut asiasta läheisille kerrottua. Mulla asuu kanssa perhe kauempana, joten sen asian kertominen menee varmaan huhtikuun puoliväliin tai loppuun.