moikka..
taas olisi yksi uusi marraskuinen odottaja, eilen ensimmäinen neuvola 8rv menossa..
elikkäs laskettu aika oisi 10.11.2011.. olen avoliitossa ja aivan innoissamme ootamme ensimmäistä kääröämme :) minnuska89 jos haluat pistää mut tohon jonoon
emppu89 /21/ ensimmäinen/10.11.2011 ja synnytä raahessa.. en muista sitä lyhenettä :D
taas olisi yksi uusi marraskuinen odottaja, eilen ensimmäinen neuvola 8rv menossa..
elikkäs laskettu aika oisi 10.11.2011.. olen avoliitossa ja aivan innoissamme ootamme ensimmäistä kääröämme :) minnuska89 jos haluat pistää mut tohon jonoon
emppu89 /21/ ensimmäinen/10.11.2011 ja synnytä raahessa.. en muista sitä lyhenettä :D

Sama juttu mulla myös tuon yöheräilyn kanssa, että herään varmana keskellä yötä, eikä sen jälkeen väsytä pätkän vertaa. Nukahdan kyllä ihan yhtäkkiä sitten.
Onpa sitä kyllä itelläkin mielialat vaihdelleet. Tosin kyllä ne ennen raskauttakin vaihteli :) Ei näin raakasti kuitenkaan...
Oli ne sen verran hirveitä sillon, että painu mieleen.. Varsinki ku mun unet tuppaa yleensä olee ihan "eläviä", eli näen ja koen asiat ihan ku oikeesti niin tapahtuis. 

Neuvola on vasta parin vkon päästä, kattoo sit koska ultra on. Sielä sit varmistuu se LA..