Marraskuiset odottajat 2011 ??

Moi =)

vidoin sain tunnukset toimimaan, jeeah!

LA 4.11 / mama-J / 27v / ensimmäinen / naisten klinikka HKI

Hei, minulta puuttuu tuosta listasta näköjään laskettuaika, kun en sitä vielä ilmoittautuessani tiennyt. Jos Minnuska viitsit, niin laitatko 9.11.? :)

Kävästiin tossa keskiviikkona ekassa ultrassa ja siellähän se pikkuinen heilutteli käsiä ja jalkojaan... emoticon ihanaa!

Mut nyt mulla on semmonen ongelma, et se laite näytti, et la ois 1.11 mut se kätilö sano et ei vaihdeta terkkarin laittamaa laskettua aikaa, joka olis siis 29.10... emoticon  nytpä siis kyselenkin teiltä muilta mammoilta, että haittaako jos kirjoittelen tänne marraskuisten puolelle kuitenkin kun te tunnutte nyt jo niin tutuilta? emoticon ja oon melkein satavarma et tämäkin raskaus menee yli la:n...

Eli siis mulla se synnytyssairaalakin tulee muuton myötä muuttumaan...
tässä ois sit uudet tiedot:

29.10./Desiree84/26/toinen/KOKS

Tuskinpa, Desiree, kenelläkään on mitään sitä vastaan, että kirjoittelet tänne, vaikka neuvolakortissasi lukisi LA lokakuun puolella. Arviohan se kaikilla kuitenkin vain on. :)

Desiree, ei varmasti haittaa! Mulla on LA 11.11, mutta jos käy niinkun esikoisen kohdalla niin syntyy 2 viikkoa ennen laskettua aikaa eli jo lokakuussa emoticon Ja voihan olla niinkin, että sulla menee vauvan syntyminen lasketun ajan yli eli marraskuun puolelle emoticon Eihän kukaan voi tietää syntyykö se oma vauva edes suurinpiirtein laskettuna aikana vai esim. keskosena. Tärkeintä varmasti on että jokaisella ois se yks tuttu porukka jonka kanssa jakaa ajatuksia, eikä se, että lapsi syntyy juuri marraskuussa. emoticon

Pampula85, näinhän se on, et arvio voi olla mikä vaan, mut loppujen lopuks kukaa ei voi tietää et koska pienokainen päättää tähän maailmaan tulla... emoticon mut kiva ois tosiaan tänne puolelle kirjotella, kun katoin tota lokakuisten palstaa, ni se ei jotenki tuntunu niin omalta. emoticon

Zaana, kiva kuulla ettei haittaa! emoticon  toivottavasti ei ketään muutakaan... Mulla taas esikoinen synty kaks viikkoo lasketun ajan jälkeen ja silloinkin piti synnytys käynnistää, niin jotenkin sitä vaan automaattisesti ajattelee, et tää pikkukakkonenki tulee olemaan matti myöhäinen.. vaikka eihän sitä tosiaan kukaan voi etukäteen tietää milloin h-hetki koittaa. emoticon Ja niin mustakin tuntuu et tärkeää on se, et on joku kiva porukka tukemassa/myötäelämässä tätä ihanaa ja ihmeellistä odotusaikaa!emoticon

Voi että kun niin monet on käynyt jo ultrassa! Mulla on ultra vasta 2.5, tuntuu niin pitkältä ajalta... Mutta mikäs se tässä odotellessa :) Itellä on mukava ku aamupahoinvointi on nyt säännöllistä, ja meen seitsemäksi joka aamu töihin. Aamulla juon vaan lasin vettä, ja se tuleekin ulos saman tien :P Mut syön sit työpaikalla aamupalan, se onneks pysyy sisällä :D

Nytpä pääsen minäkin tänne mukaan! Olen useamman viikon ajan yrittänyt kirjautua tänne vau:hin, mutta tuloksetta, joku on aina tökkinyt. Mutta nyt pääsin kirjautumissivulta läpi, joten iloisena mukana! Tässäpä tietojani:

5.11.2011/Helinäinen/27/ensimmäinen/PHKS

Onnellista odotusta kaikille!

Tänään ultrassa varmistui neuvolatädin laskema LA eli parilla päivällä muuttui:

2.11.2011/~Petruska~/25/ensimmäinen/SAS

Moi!

Yksi vielä mukaan marraskuisiin:) Taidan olla tämän saitin nestori ikäni puolesta...

LISTAA: LA / Nimimerkki / Ikä / Monesko / Synnytys sairaala.
- 25.11. / Mermaara / 36 / ensimmäinen / HUS Porvoo

Onnea kaikille marraskuun mammoille:)

t. Mermaara

18.11 / Mardis / 23 / eka / KPKS

nyt minäki vihdoin löysin tänne.
Huomenna eka ultra ja jännitys katossa. 

Noni nyt on päivä varmentunu, kolmella päivällä heitti, mutta eivät alkaneet muuttamaan LA ja just ja just päästiin nt tutkimukseen :)

9.11. Inxu / 25 / toinen / NAISTENKLINIKKA

Perjantaina oli ultra ja semmosta jännää siellä kuultiin, että kaksoset masussa möyryää!
Peräkkäin olivat, ettei vastapeitteiden päältä toista nähty, vaikka kätilö kuinka pukki.
Vaginaalisesti sitte saatiin komeeta kuvaa ja niskapoimutki todettua molemmilla normaaliksi.
Hieman oli sulateltavaa, ku ei oltu edes tällaista mahdollisuutta ajateltu. Mahtavalta se silti tuntuu. Rattaitaki piti sitte lauantaina heti päästä ihailemaan.

mardis, onnea tuplaonnesta! :P Itse jännäsin tuota mahdollisuutta kun oma äiti on saanut kahdet kaksoset niin onhan siinä sitte mahdollisuus itselläkin. Mutta tuossa ekassa ultrassa yksi siellä vain näkyi! Huomenna sitten uudestaan! :)

Onnea mardis kaksosista!!

Meillä muuttui la kun viime perjantaina käytiin ultrassa.

Uusi päivä on 16.11.11!

Yksi pieni sätkiäinen siellä veti aamujumppaa :)

Takaisin