Marraskuiset odottajat 2011 ??

hyvää sunnutaita kaikille.. Meillä on ollu ihan hirvee vatsatauti koko perheellä koko viikonlopun..luoja kiitos se alkaa nyt jo helpottamaan..on aivan hirveetä oksentaa taudin takia ekaks ja sit oksentaa viel siihen päälle sen takia ettei oo syöny :(

Mulla kans oli eka raskaus täysin oireeton..ja terve poika synty..kaikissa muissa on kyllä ollut oireita vaikka muille jakaa..:)

tuun myöhemmin kirjottelee lisää jos sitä nyt vaikka yrittäis syödä jotain..

Sunnutain jatkoja kaikilleemoticon

hyvää sunnutaita kaikille.. Meillä on ollu ihan hirvee vatsatauti koko perheellä koko viikonlopun..luoja kiitos se alkaa nyt jo helpottamaan..on aivan hirveetä oksentaa taudin takia ekaks ja sit oksentaa viel siihen päälle sen takia ettei oo syöny :(

Mulla kans oli eka raskaus täysin oireeton..ja terve poika synty..kaikissa muissa on kyllä ollut oireita vaikka muille jakaa..:)

tuun myöhemmin kirjottelee lisää jos sitä nyt vaikka yrittäis syödä jotain..

Sunnutain jatkoja kaikilleemoticon

Kiva kuulla! Sitten taidan vain huokaista ja olla ONNELLINEN ettei oireita tän enempää ole. Olen kyllä sellainen ihminen että itselleni saan pahanolon tehtyä aika nopesti. Ei tarvitse kuin lukea että tähän kohtaan "kuuluisi" pahoinvointia niin eiköhän sitä ala pian oksettamaan. :D Mutta niin se on enempi sellasta henkistä :DD Mutta tänään jo 8+6. Huomenna täys YSI! :) Enään 18 yötä ultraan! Tarviin jonkun joulukalenteri tyyppisen jutun tähän hommaan! En kestä odottaa, tuntuu ettei ajatuksissa pyöri mitään muuta kun vauvavauvavauvavauva. Ystävällä nyt viikon ikäinen poika ja arvatkaa kuinka ihanaa sitä on pidellä sylissä ja miettiä ettei niin "kauaakaan" kun itsellä on moinen nyytti kainalossa! <3

No niin, jospa sitten minäkin uskaltaudun kirjoittamaan tänne. Ensimmäistä vauvaa odotellaan meillä, viikkoja nyt 7+1. Niin paljon on sukurasituksena kaikkia sairauksia ja ongelmia raskauteen liittyen, että vielä en ole uskaltanut oikein uskoa koko asiaa todeksi. Varsinkin kun näyttää tärpäneen toisesta kunnollisesta kierrosta e-pillereiden pois jättämisestä. No tulevalla viikolla on varhaisultra ja ensimmäinen neuvola, joten josko sen jälkeen jo uskoisi todeksi. Varmaan on melko paniikinomainen tunnelma kyllä vielä tuossa viikolla ennen sitä ultraa...

Olen tosiaan 27-vuotias ja Satakunnan keskussairaala on tuleva synnytyspaikka. Laskettu aika olisi laskureiden mukaan 19.11., mutta se varmistunee sitten vasta myöhemmin. Mitään kovin voimakkaita raskausoireita ei ole vielä ollut. Pientä kuvotusta silloin tällöin ja välillä kuukautiskivun kaltaisia särkyjä. Pikkuisen viluttaa ja väsyttää enemmän kuin normaalisti. Ehkä sekin, kun mitään "kunnon" oireita ei ole, on vienyt sitä omaa uskoa ja uskallusta iloita. Miehen kanssa on kyllä jo päätetty, että ennen viikkoa 12 ei hiiskuta kenellekään vauvasta, ettei sitten tarvitse selitellä, jos kuitenkin jotakin sattuu. Mutta toivottavasti ei kuitenkaan :)

Hei! Ootteko huomanneet uuden osion "huhtikuun juttelut"? Sinne ois ilmeisesti nyt tarkotus jatkaa näitä juttuja :)
Jon, täälläkin on vauva vaan koko ajan mielessä... tulin just kaverin luota, jolla on semmonen ihana puolivuotias toheltaja, ja kyllä sitä oottaa niin kovasti että sais itekin sen oman toheltajan... emoticon  Huomenna olis eka neuvola, jossa ilmeisesti sitten sydänäänetkin kuunnellaan, että nyt kyllä alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään... maha on kyllä sen näkönen että vois luulla että ois jo muutamakin kuukausi raskautta takana... niin se rupee näköjään taas aikasin näkymään, niinku esikoisenkin kohdalla. emoticon

Täällä kans huomenna klo 8.00 ensimmäinen neuvola ja sitten päivällä onkin se ultra :)
Mulla on alkanu nytten ihan kauhet väsymykset ja välillä vähän enemmän pahoinvointia :)

Oi! Ihanaa ultra ja sydänäänet <3 ite en ole kuullu edes sydänääniä :(( odottavan aika on kamalan pitkä!! Haluisin vaan et joku todistais et tää kaikki on totta!! :))

Ulkopuolisena heittelen täältä onnittelut "vanhan toukoporukan" Mimmu86:lle, Inxulle ja Brisille emoticon kateudesta vihreänä odottelen täällä kesää että saan kans siirtyä tuolta kuumeilijoiden palstaa lukemasta odottajien joukkoon!! Ihanaa odotusta teille ja kaikille muillekin!

Tänään käyty kontrolli ultrassa ja ihan kohdun sisäinen raskaus oli ja papunen oli oikeassa paikkaa ja sydän löi kiivaasti :) <3 La muuttui kuudella päivällä eteenpäin eli todennäköisin laskettu aika on 12.11.2011 :) Eli saas nähä ollaanko Zaana:n kans samaa aikaa synnärillä sitte :)

Minnuska89, onnea sullekin hyvistä uutisista! Useimmat meistä on tainnu siirtyä jo tonne Huhtikuun juttelut-puolelle, mut piti nyt tänne vielä vastata ku olit täällä kirjotellu :) Tosiaan, saa nähä satutaanko samaan aikaan sit synnärille emoticon Itellä pitää vielä ootella jonnekkin viikolle 12 ennenkun tietää muuttuuko tuo LA. Neuvolan tädin mielestä pikkunen näytti kyllä aika lailla 8-viikkoiselta että ei tuo LA ainakaan paljoa voi heittää.
Mulla tais olla aikasessa vaiheessa tuo pahoinvointi, alko joskus rv 5+ ja kestäny tänne asti, mutta nyt on ollu pari päivä suorastaan vähäistä emoticon eikä väsytäkään enää koko ajan. Ihana tunne, ihan niinku sillon ku on ollu viikon tai pari oikein sairaana ja alkaa pikkuhiljaa tervehtymään! emoticon

Hei!
Minä olen uusi täällä. Huomenna ensimmäinen neuvolakäynti ja ensimmäistä lasta odottelen

LA 17.11.2011/Hely/20/ensimmäinen/ KSKS

Tänne ehdottomasti kaikki jotka vielä tänne marraskuihiin kerkiää niin ilmoittaa omat tiedot niin saan laitettua ne listan jatkoksi :)

Onnea kaikille odottajille!! Kolme viikkoa sitten tein kaksi plussa-testiä. 2 ja puoli vuotta yritystä takanapäin:) Nyt neljä päivää vuotanut aika paljon verta, ja kävin tänään yksityisellä gynellä. Vauvalla on kaikki hyvin ja mahdollisesti sillä on siellä myös kaveri :D Saa meidän neiti 3v sit kaverin tai kaksi:)
Laskettu aika 22.11.2011, ikä 25v, toinen lapsi, synnytys Vaasan keskussairaalassa.

Ikä 21v ja toinen lapsi tulossa,ksks. innolla odotan tuleeko samanlainen pahoinvointi tässä toisessa raskaudessa kuin ekassa,eli 3kk sängyn pohjalla oksentaen yötäpäivää,olleena kurjassa kunnossa..itellä on nyt 7kk ikänen poikavauva ..

Heippa,

Nyt uskallan minäkin tänne ilmoittautua :) Ensimmäinen lapsi on tulossa, ja olen uusi tällä foorumilla. Kävin tällä viikolla neuvolassa ensikäynnillä. Itse laskin että LA olisi 5.11, mutta neuvolassa totesivat että se on 4.11.. Saa nähdä :)

LA 4.11.2011/Mimmuli90/21/ensimmäinen/OYS

Tervehdys kaikki olevat ja tulevat mammat!

Minäkin ilmottaudun odottajiin :) Toinen muksu ois tulossa, esikoinen on nyt 10kk. Aikamoinen yllätys oli kun aprillipäivänä tein testin ja se olikin positiivinen!! Esikoista "tehtiin" kolme pitkää vuotta ja nyt sit tärppäs täysin yrittämättä :) Mä imetän vielä esikoista ja yhdet menkat vaan ehti tulla tammikuussa ja seuraavia odottelin helmikuun lopussa.. Eipä niitä näkyny mut pari negaa testiä tein helmi- ja maaliskuussa.. Ja nyt siis yllätyspositiivisen huhtikuun alussa :) Itse en osannu yhtään arvioida laskettua aikaa, koska laskureiden mukaan se ois ollu menkoista laskettuna 30.10 mut käytiin viime maanantaina varhaisultrassa ja siellähän se sydän jo sykki eli lääkärin mukaan la ois sit 21.11 :) 

Eli nyt sit täytyis taas orientoitua raskauteen ja varsinkin siihen et kohta muksuja on kaksi!

La 21.11.2011/Pulina82/28/toinen/HUS-NKL

Takaisin