Tännehän on kertynyt paljon onnellisia odottajia!! :)
Mulla on oireet edelleen lieviä. Väsyttää tosi paljon mutta siihen auttaa raskausmonivitamiinien napsiminen ja iltaisin palelee niin maan perusteellisesti. Etova olo vaivaa ajoittain mutta toistaiseksi paljon lievempänä kuin edellisessä raskaudessa. Tänään olisi käynti gynellä ja mun pitäisi saada työnantajalla raskaustodistus. En tiedä ultraavatko ja voiko näillä viikoilla sen jo kirjoittaa...
Mutta tosiaan noista ultrakuvista niin aika paljon tosiaan riippuu ultraajasta. Me saatiin ekalta kerralta 2 kuvaa ja rakenneultrasta sitten muistaakseni kolme.
Ei muuta kun tsemppiä kaikille, ekan neuvolan jälkeen viimeistään alkaa konkretisoitua jos ei varhaisultrassa käy. :)
Mulla on oireet edelleen lieviä. Väsyttää tosi paljon mutta siihen auttaa raskausmonivitamiinien napsiminen ja iltaisin palelee niin maan perusteellisesti. Etova olo vaivaa ajoittain mutta toistaiseksi paljon lievempänä kuin edellisessä raskaudessa. Tänään olisi käynti gynellä ja mun pitäisi saada työnantajalla raskaustodistus. En tiedä ultraavatko ja voiko näillä viikoilla sen jo kirjoittaa...
Mutta tosiaan noista ultrakuvista niin aika paljon tosiaan riippuu ultraajasta. Me saatiin ekalta kerralta 2 kuvaa ja rakenneultrasta sitten muistaakseni kolme.
Ei muuta kun tsemppiä kaikille, ekan neuvolan jälkeen viimeistään alkaa konkretisoitua jos ei varhaisultrassa käy. :)
Heti veden juomisen jälkeenkin alkaa oksettaa, joten ei oikein uskalla syödäkään mitään. :( Ja hädin tuskin jaksaa istua, melkein koko ajan pitää olla makaamassa... lisäksi on vielä tosi kylmä. Onko kellään muulla yhtä kurjaa? Meinaa ihan itkettää, tiedä sitten johtuuko enemmän tästä hirveestä olosta vai hormoneista...
ja onnea plussista
Vertaistuki auttaa joskus ihmeesti
Antaa laatan lentää, mehän ei periksi anneta! Kyllä se vähän aina helpottaa kun aattelee mikä palkinto siitä toivottavasti on luvassa...
Vaikka nyt ku tarkemmin ajattelen, ni oliha siitä viime vuoden syyskuulaisissakin sillo keskustelua, et toisaalla saa monta ja toisaalla ei yhtään ja tosiaan kätilöstä riippuenki vielä.. On ne vaikeaksi tehneet.