Zaana
Vauhtiin päässyt keskustelija
Miska, täällä ilmoittautuu yksi tupakoitsija, joka nyt lopettanut. Viime raskauskin meni aikoinaan hyvin ilman tupakkaa, ja toistaiseksi tuntuu helpolta tämänkin raskauden aikana. Varmaan johtuu osittain yökötyksestä ja pahoinvoinnista, ettei tee mielikään tupakkaa. Uskon kyllä, että tässä myöhemmin voi tulla tiukempiakin paikkoja kun pahoinvointi helpottaa, mutta enköhän mä pysty tähän :) Ois niin mukavaa että sais nyt kokonaan lopetettua ton tupakanpolton eikä vaan raskauden ajaksi...
Romppu, toihan ois ihan hyvä idea avata oma keskustelupaikka näille neuvolakäynneille! :) Lumikko, noi raskausoireet on kyllä niin yksilöllinen ja raskauskohtanen juttu, ettei mun mielestä niiden perusteella kannata hirveesti johtopäätöksiä tehdä. Toivon sydämestäni että siellä on kaikki hyvin. Itsellä samanlaista odottelua edessä vielä reilu viikko... koetetaan jaksaa!
Romppu, toihan ois ihan hyvä idea avata oma keskustelupaikka näille neuvolakäynneille! :) Lumikko, noi raskausoireet on kyllä niin yksilöllinen ja raskauskohtanen juttu, ettei mun mielestä niiden perusteella kannata hirveesti johtopäätöksiä tehdä. Toivon sydämestäni että siellä on kaikki hyvin. Itsellä samanlaista odottelua edessä vielä reilu viikko... koetetaan jaksaa!