Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi vitsi miten ihana <3 Mun tekis mieli kans mennä mutta en millään raaski. Kaarinassa on yks paikka missä se maksaa vaan 150€, mut haluun ne hyvät rattaat ja kaikkee muutakin pitää hankkia ennen kun talvi tulee :)
Sanosko ne jotain muuta? Meen kurkkii viel ton toisen osion :)

Miten niin jotain muuta, eihän tos oo viel mitään... juu'u, hyvää huomenta kaikille :D

puapru: Voi ei miten ihana!! Tuo on kyllä aivan uskomatonta miten hyvin tuossa näkyy kaikki kasvonpiirteet. Ihana <3

Vitsit kaikilla alkaa olla jo hyvänkokoiset masut! Minusta on myös huikea katsoa noita meidän tickereitä, kun ne on menneet jo aika pitkälle tuosta puolivälistäkin :O

Mjt87 sulla on kaunis masu! Siis juu kaikilla on ihanat vauvamahat, mut tää on jotenkin sellanen että vois käyttää maalauksen mallina..(anteeks jos oli asiatonta)

Mäkin haluun nätin ja sileen vauvamahan !!
On noi niin nättejä.
mulla on kaksosraskaudesta asti ollu sellanen heltta tuolla alhaalla, ja on edelleen :(
Pari vuotta sitten se otti niin lujille että melkeen menin Tallinnaan leikkauttaan sen pois. Sit kuitenkin pelkäsin nukutusta niin että päätin vaan elää sen kanssa. Nyt siihen on totunut, mut hiukan haikeena kyl kattelen teidän kauniita masuja.

25 kokonaista viikkoa täynnä! Tänään vauva sai ihmetellä auringonpaistetta masun läpi ja nauttia mansikoista.

mama_25vkb.jpg

Olisi ihana saada itsestään ja vauvamahastaan tuollainen kaunis kuva, kuin Kunusiinilla.

Meillä vaan mies on ihan kökkö valokuvaaja. Kerrankin pyysin, että ottais minusta kuvan kun lumikenkäilin. Eka kuva oli sellainen, että minun pää oli kaulan kohdalta kuvan ulkopuolella. Sitten sanoin, että ota sellainen, missä pääkin on kuvassa, niin otti sellaisen, että jalat oli polvesta alaspäin kuvan ulkopuolella. Olin jo vähän siinä vaiheessa turhautunut ja menin kökköön tekolumikenkäilyasentoon, jolloin mies sai rauhassa rajailla kuvaa. Sit kaikki ruumiinosat mahtui mukaan, mutta tilanne näytti erittäin lavastetulta :D :D

Meillä mies kyllä osais kuvata, mutta on vähän laiska siihen.. :/ Siis minun mahan kuvaamiseen.... itsestäkin tuntuu, että ei nyt jaksais sitä kuvailla, mutta olis ne kuvat kyllä kiva muisto sitten jälkeenpäin. Saatiin me sentään minusta peri kuvaa kun olin ostanut ekat vauvanvaatteet ja niitä hypistelin. Minulla on muuten se ongelma, että en osaa poseerata yhtään...siis en saa naamalle muuta kuin typeriä ilmeitä tai silmät kiinni. Sekin vaikeuttaa...

Ihan sama oli kyllä mun mieheni kanssa! Käskin sen räpsiä monta kymmentä kuvaa, ja ihmisennäköisiä on ehkä 3. Osassa ongelma on rajaus, osa on epätarkkoja ja sitten on se suosikkikategoriani: kuva on laukaistu juuri silloin kun alan sanoa jotain, ja näytän aivan kammottavalta suu vinottain auki :D. Ja melkein kaikki on otettu kamera alaviistossa niin, että näytän oikein isolta. Kuka tahansa nainen ottaisi itsestään kuvan tietenkin yläviistosta. Polaroid-kameralla otetut pari näpsyä sen sijaan ovat kivat. Täytyy varmaan skannata semmoinen koneelle. Itsekriittinen asiakas ;).

Minulla on kanssa ihan kauhea poseerausongelma! Siis jos joku ottaa kuvan ilman, että tiedän minusta otettavan kuvaa, niin näytän jopa ihan ihmiseltä ja siedettävältä. Mutta jos joku oikein ottaa kuvaa ja minun pitäisi katsoa kameraan tms. niin joko pullistan tahattomasti silmiä, mutristelen suulla tai posket alkavat jotenkin ''nykimään'' ja sitten kuvat on sen mukaisia:laughing001

Täytyykin pyytään miestä ottamaan muutamia tuollaisia valokuvia kuin Kunusiilla. Kiitos vain ideasta! Meillä mies on valokuvannut kyllä kun istumme äippäpolilla odottelemassa molempia ultria ja sen kun avasin äitiyspakkauksen. Tietty mahaa on kuvattu muutaman kerran niin että nähdään muutos. Pitäisi ottaa enemmän kuvia ja tehdä niistä vauvan syntymän jälkeen sellainen ihanana kuvakirja. Se olisi ihana muisto! Niin ottihan mies valokuvan myös plussa raskaustestistä :)

Takaisin