Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iltaisin tuntuu, että maha on aina suurempi, kuin aamuisin. Piti sitten eilen ottaa masusta kuvaa aamulla just herättyä ja illalla ennen nukkumaan menoa. Järkky huomata, että eipä noissa nyt sitten juuri eroa olekaan. Jotenkin ehkä aamumaha näyttää olevan alempana..? Tai sitte mun housut vaan roikkuu enemmän (niin alhaalla, ettei mahaa purista ja karvat melki näkyy.. :laughing005) Tai kuvakulma vähän eri.. Nooh, katsokaa ite.. :p

Liitteet

• Iltakuva.jpg
    Iltakuva.jpg
    120.7 KB · Katsottu: 62
  • Aamukuva.jpg
    Aamukuva.jpg
    120.6 KB · Katsottu: 62
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Nonnii.. Tässä on eka kuva rv15+0 ja toinen kuva on otettu tänään rv21+0. Tuo eka kuva on se lähtötaso, että millainen olen normaalisti ollut. Ehkä pieni kohouma normaalitilanteesta poiketen siinäkin on havaittavissa. Näyttää ero jo ihan huomattavalle, tuo maha onkin nyt parissa viikossa ottanut spurtin.

15_0.JPG 21_0.JPG

975823_10151649176570692_2121637386_n.jpg

Tässäpä mun tän päivän työvaatetus ja masu. Paita H&M, toppi Ginatricot, farkut lainaksi saadut Mamalicious ja kengät Toms.

Kiitos Wow! (Kummi)Tätini teki sen mulle viime syksyksi synttärilahjaksi, on kiva kiikuttaa työpaikan avaimia jossain nätissä avainketjussa kuin pitää aina taskussa tai jossain mainosavainketjussa kaulassa :)

on kaikilla vain komeita mahoja, ei siitä mihinkää pääse !! On nämä vaa mahtavia.. Kyllä itte ylpeydellä tätä kantaa <3 vaikkakin joskus tulee epätoivoisia hetkiä kun esim lempi housut ei meekkää jalkaan enää! ;)

mama_vk23a.jpg

23 kokonaista viikkoa täynnä. Varpaita ei näy, ja jos kävelen päin seinää, maha osuu ennen tissejä ja jalkateriä seinään. Vatsa tuntuu ihan pinkeältä, lihassäikeet tuntuu sormilla hassusti. Ja esimaitoa tihkuu aina välillä ja yllättäen.

Kunusiini: Huomasin juuri viikonloppuna, että jäin ensimmäisen kerran maastani kiinni kun nousin terassikalusteiden pöydästä :) Näin se maha vaan alkaa olemaan tiellä. Lisäksi olen huomannut, että minusta tuntuu, että jotkut ahtaat käytävät ovat muuttuneet vieläkin ahtaimmiksi. Hmmm... vai olisiko maha vain kasvanut :)

Kylläpä me ollaankin mukavannäköisiä pallukoita kaikki!

Pauliina1976 Tönäisin istuvaa miestäni mahalla päähän kulkiessani ohi. Enkä itse edes huomannut!

Ja pitikin kehua älyttömän hyvinvoivia kynsiä. Tein taloyhtiön talkoissa pihahommia ilman hanskoja, ja eiköhän tänään laukkua nostaessa katkennut KAKSI kynttä kerralla ja aivan ihoa myöten. Nyt on pakko leikata kaikki! Voi p****. 23 viikkoa ne olivat täydelliset, onhan se pitkä aika. Ehkä ne kasvaa parissa viikossa takaisin?

Takaisin