Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä vielä yksi niistä polaroideista. Yhdessäkkään digikuvassa en näytä ihmiseltä, mutta 4/5 polaroideista näyttää yllättävän mukavalta, ja siinä yhdessä huonossa näytän samalta kuin Jutta Urpilainen useimmissa kuvissa :D. Eihän tuo tietenkään skannattuna toimi samoin kuin livenä, mutta kummiskin. Voin ulkonäkökriisissäni katsoa tätä ja kuvitella etten näytä ihan aina hikiseltä, vellovalta lihavuorelta.Mulla on muuten mieheni uimahousut jalassa, kun Panos Emporioiden alaosa sanoi että no can do.

Hankittiin tollanen uudensorttinen instantkamera häitä varten viime kesänä, että saatiin vieraskirjaan kaikista vieraista kuva. Odotan innolla, että saan kuvata sillä vauvaa!!!

Ja vautsi Pauliina, sulla on tosi kivasti dokumentoitu vaiheita! Meillä on vain viikkokuvat, mutta ei äitiyspakkauksen avaamisesta, plussasta eikä neuvolasta mitään.

mama_25_polaroid.jpg

voi kun on kauniita kuvia, kiva kun uskaltaudutaan näyttää naamaakin ettei vain ole napakuvia!! Ihania on!: )

Hekksu: useammasta lähteestä olen nähnyt, että rv28 alkaa viimeinen kolmannes. Ihan muutamissa on mielestäni lukenut, että rv29. Että eiköhän se sinulla lähtenyt nyt käyntiin! Onnittelut :) Itsellä vielä niin kovin pitkä matka viimeiselle kolmannekselle.

Aivan ihania kuvia kaikilla!! <3 Täytyy tässä taas alkaa aktiivisemmin räpsiä kuvia ja laittaa tänne. Meillä Menna sama juttu, mies aivan uskomattoman surkea valokuvaaja. Jos yrittää ottaa minusta kuvaa, lopputulos on joko rajattu nenän kohdalta tai sellainen että maisemaa on otettu kuvaa ainakin neliökilometrin säteeltä ja itse olen kuvassa pienenä kirppuna. Olen suunnitellut että heinäkuussa varaisin ajan ihan ammattikuvaajalle niin saisin kauniita raskauskuvia muistoksi.

Wow: tuo ammattikuvaajan kuvaussessio ois ihan huippu! Paljonkahan ne veloittaisi? Pitää alkaa itsekin miettimään tuollaista. Olisi ihana saada edes yksi kaunis kuva odotusajalta.

Muutama vuosi sitten otin studiokuvia ammattini takia, hinta oli silloin muistaakseni 120 €, sisälsi kuvauksen ja kolme valitsemaani kuvaa käsiteltyinä sähköisessä muodossa. En tiedä ottaisiko sama kuvaaja enemmän jos mennään studion ulkopuolelle. Mutta luulisin että 150-200€:lla vois saada jo ihan kattavan kuvaussession. :)

Ok. En tosissaan mitään studiossa otettavaa kuvaa haluaisi, vaan sellaisen ihanan luontotaustaisen. Täytyy kysellä hintoja täältäpäin, mutta haluan myös odottaa vähän myöhemmälle (heinäkuu voisi juuri olla hyvä), että maha olisi ihan paremman kokoinen..

Me asutaan merenrantakaupungissa ja oon haaveillut ihanista kuvista rantakalliolla, täytyy varmaan alkaa buukkaamaan kuvaajaakin, heinäkuu on varmaan niillä työteliäin kuukausi. :)

Mulla on nyt viime viikkon jäänyt vissiin kuvaamisessa väliin, kun tiistain eli viikonvaihtumispäivä oli se koiran lopetuspäivä... Olen eilen ja tänään tuntenut itseni jotenkin valtavaksi, ja itse asiassa, isäntä sanoi tuossa joku hetki sitten kun suukkoa kurotti antamaan suoraan edestä päin, että nyt kun täytyy kurotella niin meinaa tasapaino pettää.... =) Tästä voi kai päätellä että maha on jo vähän tiellä, ainakin isännän?

Tässä nyt sitten rv 25+5:

rv 25 5.JPG

Takaisin