Musta on ihanaa kun saan mahani kanssa paljon huomiota... :) Siis ei haittaa, vaikka ihmiset sanovat siitä mitä kummallisimpia asioita :D Iholle eivät ole tulleet. Ja oon ihan ylpeä mahastani, isohan se on mutta hieno :D Siis kun oon tällainen aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, niin nyt sitten on ollut helppo jutella ihmisten kanssa kun monet tulevat juttelemaan mulle.
Mutta nyt on taas alkanut vähän mietityttää, että toivottavasti vauva on edelleen normaalikokoinen, kun mun mahaa pidetään yleisestikin niin isona. Viime neuvolassa oli sf-mittakin siirtynyt yläkäyrälle. Reilun viikon päästä sitten uusi mittaus, jännittää... Ja sitten kun syöminenkin on vähän repsahtanut, niin sitä on tullut myös mietittyä, että toivottavasti en oo aiheuttanut mitään haittaa sillä vauvalle (lähinnä se kun kalansyönti on jäänyt keskiraskaudessa ja sitten oon ruvennut taas juomaan pepsimaxia, kofeiinimäärän kyllä huomioin, mutta niistä muista ainesosista ei tiiä... karkkia on myös välillä mennyt vähän enemmän kuin oli tarkoitus...).
Toisaalta musta tuntuu, että ihmiset ei vaan muista, minkäkokoisia vauvamahojen kuuluu olla. Tai eivät halua muistaa, että itsellä olisi ollut yhtä iso... ei sitä jotenkin itse aina tajuakaan, miten isolta maha näyttää, ennen kuin näkee vaikka kuvista.