Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei kyllä huomaa että sinä olet raskaana :) mutta meiillä kaikilla on erilaiset mahat, ja se on mun mielestä ihanaa <3 ihan hyvä jos ei ole tarvinnut hankkia äitiysvaatteita, minun on tarvinnut käyttää niitä jo rv 10.... Ja mulla on jo niin ISO pallomaha että ihmiset luulee että olen kohta menossa synnyttämään... vaikka on viel 8 viikkoa jäljellä...

Ootko tiupiu kuinka pitkä? Monilla pitkillä tai pitkäselkäisillä maha vaan häviää sinne pituuteen jonnekkin ja tulee vasta myöhemmin esille.. :D Mun hieroja sanoi kanssa, että sen maha on ehkä näkynyt ekaa kertaa joskus viikoilla 25-30 vasta kunnolla ja on pyöritelly silmiään mun mahalle jo viikolta 15.. :D

Pituutta löytyy huimat 157 cm.. :D Mut aika pitkä selkä kyllä taitaa olla, melkein saman pituinen kuin tuolla miehellä joka on yli 180 cm..
Sf-mitta on ollut ihan siinä ylärajalla kuitenkin, että hyvin on poika kasvanu. Maanantaina mulla on se ylimääräinen äitipoli käynti sokerihomman takia, siellä mittaillaan sit minkä kokonen kaveri on jo.. :)

Ja minulle puolestaan ollut jo lähemmäs pari kuukautta maha täynnä raskausarpia ja nyt tosiaan huomenna rv 30... :D Onneksi oon noiden "taisteluarpieni" kanssa aikas sinut ja luotan siihen, että vaalenevat hieman aikanaan ja osa elämää ne vaan on, vaikka jäisivätkin. :)

Tänään otettu kuva, rv 31+3 :)

On tullut pari raskausarven alkua, mutta ei vielä oo revennyt viiruksi. Toivottavasti ei repeekkään, mutta jos repee niin sille ei minkään voi. Vaalenevat sitten ajanmyötä.. Kovasti oon ainakin rasvaillu ja öljynny mahaa.

Liitteet

• 017.jpg
    017.jpg
    550.2 KB · Katsottu: 63
Laitetaan kuva rv 30 kunniaksi. :)

e030d1db-46ec-466a-ba86-44a856cfe6d7_zpsa686f8da.jpg

Ohoh! ei kyllä huomaa että on vauvamasu. Mut mä olin suunnilleen saman kokoinen ennenraskautta. JA sit viel sellanen että alimmasta kylkiluusta siihen suoliluuhun(?) (sellasesta kaikki puhuu, mut mä tarkoitan sitä lonkkaluun ihan yläreunaa tossa kyljessä) mulla on vaan 2cm tilaa. Mulla on kavereita joilla on siinä kohtaa 7cm :O
Luulen että sekin hiukan vaikuttaa siihen miten kohdun kasvu näkyy. Eli jos mun teoria pitää paikkaansa, niin Tiupiulla on selkeesti pidempi matka tossa kyljessä niiden luitten välissä?

Kun en ole yhtäkään "paljasmahakuvaa" laittanut niin uskaltaudunpa nyt laittamaan :)
Eli rv 31+6 (jee kohta taas paukkuu viikot!), niin huonolaatunen kuva ettei ihan bongaa paria raskausarven alkua. Ne kyllä onneks vielä on pari pientä pistettä vaan mahassa.

Liitteet

• 003.jpg
    003.jpg
    916.8 KB · Katsottu: 67
Kuudes, on muuten ihan totta, pakko oli mittailla vähän tuota kylkiluun ja suoliluun välimatkaa.. juu.. melkein 10 cm! :eek:
...tässähän meinaa kohta masukateus iskeä kun noita kuvia kattelee! :)

Ajattelin lohduttaa teitä joita raskausarpien tuleminen harmittaa. Mulla tosiaan ollut jo hyvän aikaa kunnon tiikeriraidat, mutta niiden kanssa ihan sinut. Saanhan sentään mitä ihanimman lahjan, oman lapsen. <3 Arvet kuvassa jopa vaaleammat mitä ovat oikeasti ja alusta asti joka päivä massua rasvannut. :D

Liitteet

• 2013-07-21 11.18.44.png
    2013-07-21 11.18.44.png
    412.1 KB · Katsottu: 76
32 viikkoa täynnä! Kuvassa se toisessa ketjussa mainitsemani heräteostos: Union-kolmipyörä mussukalle. Voi hyvät hyssykät...Kaikki numeeriset arvot meillä oli tämän viikon neuvolassa aivan erinomaiset, mutta fyysinen vointini on kuin eläkeikäisellä manaatilla. Ette arvaa miten vaikeeta oli istua tossa kuvaa varten se muutama sekunti...!

mama_32vk.jpg

Takaisin