Maha ja ultrakuvat

Musta ei ole muuten vielä yhtään mahakuvaa :-) Maha on sen mallinen ettei sitä näe edestä tai takaa. Ainoastaan sivusta katsottuna näkyy. Mulla on kuvia joita on otettu mustat vaatteet päällä suoraan edestä, eikä mahaa osaa erottaa ellei sitä osaa katsoa.

Jollen nyt mene studioon kuvattavaksi (mitä haluaisin kovasti, mutta hinnat on melko suolaisia) niin mies saa viimeisellä viikolla ottaa pakolliset mahakuvat. Mä haluan ainakin tälläsen ennen ja jälkeen kuvan

http://www.ullahellsten.fi/Valokuvaaja_Ulla_Hellsten/Albumini/Sivut/masukuvat.html#0

Sit haluaisin alasti kirmaamaan johonkin syvänvihreään taikametsään ja sitten haluaisin vielä sellaisen kalliolla makaamis-mahakuvan :-)
 
36 kokonaista viikkoa takana. Toivottavasti ei montaa edessä. Missään asennossa ei ole oikein hyvä, alakerta on kipeä, häntäluu samoin ja jo useampana aamuyönä olen herännyt kipeisiin supistuksiin. Turvotusta on, arpia ei. Osa äitiysvaatteistakin istuu jo huonosti, koska kupu on ihan valtaisa. Kävelyni näyttää kamalalta. Pehmeältä sohvalta on vaikea päästä ylös. Erehdyin myös istahtamaan lattialle, olisipa video siitä, miltä näytti ylös könyäminen. :DDD

mama36vk.jpg
 
Tosi kaunis kuva, pikkuruusu!

Mä kattelin tänä aamuna noita itsestäni ottamia kuvia. Jännä, miten jo jostain viikolta 25 on ollut TOSI iso olo, mutta nyt kun kuvia vertaa keskenään, niin ei kai sitä oikeastaan vielä silloin niin ollutkaan...


rv 38.JPG
tässä siis kuva tältä aamulta ennen neuvolaa, rv 38+0!
 

Liitteet

  • rv 24.JPG
    rv 24.JPG
    46.5 KB · Katsottu: 104
Kiitos Puapru ja muut tykänneet. Vähän kyllä hirvitti tuon kuvan latauksen jälkeen, että tulipa laitettua aikas rohkea kuva... Samaa oon kanssa miettiny tuon mahan kasvun suhteen. Oon kattonu häämatka kuvia viikolta 17 ja sillon tuntu että vauvamaha on ihan selkee, mut eipä se kuvissa juuri näy :wink
 
pikkuruusu: tuo kuva on todella kaunis ja taiteellinen. Haluaisin kyllä itsestäni samanlaisen, mut taitaa jäädä haaveeksi.
 
Kiitos Menna. Oli kiva kun kuvaaja oli tuttu ja tosi rempseä luonteeltaan niin ei siinä kauaa jaksanu kainostella. :)
 
IIhanana isoja masuja!! :Heartred
Vaikka olis jo ihana saada oma nyytti syliin niin kyllä tätä masua tulee ikävä!
 
Pitihän se minunki. Tasanen pötkylä näyttää emäntä olevan, ei ole enää peppua ja reidet on paisunu ainaki noh, liika monta senttiä suuntaan jos toiseenki, mutta ihanaakin ihanampi kaiffari asustelee minussa. :) Ainaki vähän aikaa vielä :Heartred

Ja siis 37+2 tässä näin. :)
 

Liitteet

  • masu2.jpg
    masu2.jpg
    993.1 KB · Katsottu: 63
Takaisin
Top