Maha ja ultrakuvat

Juu, tällä kanssa karvankasvun vilkastuminen huomattu. Kainalot saa sheivata joka päivä ja tukka kasvaa hurjaa tahtia. Tarttis varmaan useammin sheivata muualtakin kun kainaloista mutta perhana kun ei yllä :D
 
Mulla on ihan hennonhento viiva navana alapuolella ja poika tulossa. :) Vatsa on myös saanut "PIENEN" karvapeitteen, samoin yläselkä...mieheni on jo varovasti ääneen pohtinut ja murehtinut, että mitä jos ne karvat ei lähdekkää synnytyksen jälkee pois :D
 
Mulla on aika selkeä linea negra navasta alaspäin ja tyttöä povataan. Nämä lienee, niinkuin joku jo sanoikin, niitä uskomusasioita. :dance008
 
Tiupiu, ompas hassua kun ei sulla näy oikee ollenkaa vauvamasua vielä :D varmaan popsahtaa joku päivä ja sit kasvaa hurjasti :DD

Tuossa mun maha vk 33+3, ei sekään kauheen iso kylä oo, tai sit on niin tottunu siihen jo ettei osaakka muuta ku odottaa vaa et se kasvaa lisää ja lisää :D
hhhh.jpg
 
En tiedä olenko jo tosta viivasta sanonut, (muoks* ja itse siis esitin sen kysymyksen -raskaus dementia-) mutta mulla siis kolmessa ekassa raskaudessa ollu selvä viiva. ja jokaisessa tullupelkkiä poikia, sit kolmas kun oli hätäsektio niin se arpi on pystyssä just siinä missä viiva menis niin nyt en nää olisko viivaa vai ei. mut siis kaikki on olleet poikia ja kaikki muut paitsi ennustaja on sitä mieltä että tääkin vauva on poika. myös ultraavat lääkärit ja hoitajat.
 
http://aijaa.com/hUxF1l
Viime viikolta, eli rv 32

Vedän tossa tota hameen helmaa sivulle et koko mahan muoto näkyis. Tässä näkyy se ei pyöreä reuna alhaalla, ts. se vyölaukku joka kaksosraskaudesta jäi, mut se oli JO mun kolmas ja mä oon ennestään lihava, kun laihdun n.70 kiloon, sitä ei juurikaan huomaa :)
 
Ehkä vähän kasvanut edellisestä kuvasta, muttei mikään mammamaha vieläkään.. hmh. viikot 33+1!
Neuvolassa sijainen viimeks sanoi että ihan selkee poikamaha, napakka, korkea eikä yhtään sivulle levinnyt.. poikahan siellä köllöttelee. (vaikka höpöjuttujahan nuo on...)
 

Liitteet

  • P8024240.JPG
    P8024240.JPG
    494.7 KB · Katsottu: 79
Ollaan me niin erilaisia ja silti kaikki samassa tilanteessa =)
 
34 viikkoa täynnä! Ahdasta on! Oh, ja huomatkaa, kuinka kynteni ovat palautuneet niistä pahamaineisista pihatalkoista, joiden seuraukseni jouduin leikkaamaan raskauden kasvattamat superkynteni ihan nysiksi. Ne on palanneet! Kohta ne pitää kuitenkin leikata, ei vauvaa voi tällaisilla hoitaa :dontknow .

mama34vk_g.JPG


Muistan, että jossain tuolla päin näin ennen jalkateräni...
mama34vk_ylta.jpg
 
Ihania masuja :Heartred olisi tarkoitus itselläkin ottaa jonkinlaisia raskauskuvia miehen studiolla, tai ihan kotosalla. olen rv13 alkanut ottaa joka perjantai mahakuvan että näkee miten masu kasvaa.. voisi joku päivä siirtää kuvat puhelimesta koneelle ja laittaa tänne miten masu on kehittynyt (jos osaan).
 
Me otimme juuri viime vklpna mahakuvia(joissain olin yksin ja sitten miehen kanssa myös), ja ne ovat kyllä varmasti mukava muisto sitten myöhemmin :) Itseäni harmittaa todella paljon, kun en ole kuvannut viikotaista mahankasvua :sad001 :smiley-angry003
 
Takaisin
Top