Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä muutes näyttää maha suurelta, kun kuvaa ilman vaatteita.. Alla alusvaatteisillaan 27+3 viikoilla kuvatus ja tänään tasan 30 viikkoinen maha. Vois melki sanoa, että 27 viikkoinen näyttää suuremmalta.. :D Ei se oo ihme, kun säikähtää aina suihkusta tullessa mahaansa peilissä.. :D Toki toi kuvakulma ja etäisyyskin vaikuttaa tietysti..

27+3.jpgViikot 30+0.jpg

Marsi: minä oon kanssa huomannut, että paljas maha näyttää huomattavasti isommalta, kuin vaatetettu :)

Mun täytyy myöntää että oon Marsi :lle kohtalaisen kateellinen tosta hoikasta varresta :)
Mä en kyllä voi saavuttaa tota ikinä, koska olen ruumiinrakenteeltani lyhyt ja leveä.
Ihanasti jotenkin korostuu toi maha kun on muuten noin hoikka.

Hei, mites te kenellä on tuo viiva navasta alas, onko tulossa tyttö vai poika? Mulla on siis kolmessa ekassa raskaudessa ollut, mut kolmas raskaus oli se hätäsektio, niin nyt ei enää näy että onko vai ei. Mut siis mietin että pitääkö paikkansa että jos on poika tulossa tulee se viiva.

Viiva on alhaalta rintaan asti ja poika tulossa. Ja mä oon kans lyhyt ja leveä, etten hoikkanakaan oo sulokas ja siro paitsi käsistä ja jalkateristä.

Mulla on viiva navasta alas ja myös ylöspäin eli poikki koko mahan :) Vauvan sykkeet hitaat aina joten voisi olla poika. Mut en tiedä varmaksi. Mutta yksi kaverini sanoi, että hänellä on se viiva ja hänellä oli tyttö tulossa ultran mukaan.

Mullakin on viiva navasta ylös ja alas, ei mitenkään erityisen tumma mutta näkyy kuitenkin selvästi. Poikaa lupailivat.

Voi kiitos ihana kuudes! :love017 Mulla on ollut tuo selkä niin huonona jo kauan, että siinäkin suhteessa saan olla onnekas, ettei oo tullut paljon painoa. En varmaan pääsisi ollenkaan liikkumaan jos olisi paljon tullut. Mun raskaus jäljittelee täysin oman äitini raskautta, että ehkäpä se on niissä geeneissä sitten..

Poika olis tulossa ja mulla ei oo viivaa, ellei viivaksi lasketa mahan keskellä pystysuoraan menevää karvamohikaania..

Mulla on kanssa tuo viiva (selkeä navasta alaspäin ja haaleampi siitä ylöspäin) ja rakenneultrassa lupailivat tyttöä. Saas nähdä mitä ultrassa näkyy kolmen viikon päästä, että pitääkö lupaus yhä paikkaansa. :D

Haalea, mutta selkeä viiva löytyy, sukupuolta ei ole varmuudella nähty mutta tyttöä epäilivät. Itse toivoisin poikaa.

Mulla on se linea negra ja poika olisi tulossa. Mutta neuvolan täti sanoi, että se viiva ja sukupuolen tietäminen on siitä on yhtä humpuukia :)

Minulla on viiva n.10cm navan yläpuolelle asti ja poika on tulossa. Mut eiköhän nää oo niitä uskomuksia. Ei minulla ainakaan karvankasvu oo lisääntynyt/nopeutunut, vaikka senkin sanottiin aiheutuvan pojan odotuksesta :)

Ei näy viivaa, poika tulossa:) Mutta minä taas oon huomannu tuon karvankasvun, se on lisääntynyt/nopeutunut :D

Takaisin