Maha-asukkaan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja LiLLY
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kyllä potkut ja nyrkki lyönnit kovenevat koko ajan sekä tulevat nykyään useammin ja kauemman ajan kuin ennen. Vielä innokkaasti odotetaan Torstai aamun rakenne ultraa.

Meilläki to aamuna rakenneultra:) selviää tuo istukan paikka ku tuntuu kaikki liikkeet tosi alhaalla. Tosi vilkas tapaus vaikuttaa olevan:) tänään 20+0 ja tosi paljo tuntuu tökkimisiä! Onhan se ihanaa!!♥

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

Mullakin tuntuu potkut alhaalla, mukavasti potkii virtsarakkoon :D mä oon kyllä semmonen nukkuja ettei potkut yms mua hereillä pidä :D sama juttu oli esikoisen odotuksen aikana :D

olet onnekas nitamoi mulla esikko nukku yöt ku ootin häntä mut tämä neiti on eri maata. mulla ku vaikee löytää asentoa jossa voi nukkua ni sit ku yrittää nukkua ni neiti alkaa yöllä treenaa ja jatkaa tyylii aamuun sitä takomista.

Mulla tuntuu potkut lähinnä oikealla puolella ala-vatsasta. Nyt alkanut myös päivisin potkimaan ja nykyään myös illalla kun yritän nukahtaa kyljelläni tunnen potkuja. ;-)

Luin erittäin epäluotettavasta lähteestä, että liikkeet enemmän oikealla tietää tyttöä ja vasemmalla poikaa. Liittyi jotenkin istukan sijaintiin. Heh!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äh, oon kuullu tuon saman jutun muttaa toisin päin. Jos vauva oleskelee enemmän vasemmalla se on tyttö ja oikealla niin poika. Ota näistä sitten selvää. :D Tooooisaalta, jos vauva on vasemmalla (vartalo) niin luonnollisesti luulis että potkut osuu enemmänkin oikeelle, varsinkin myöhäsemmässä vaiheessa.
Mulla näkyy jo ihanan selvästi ku pikkunen muljuttelee menemää. :love7 Välillä töissäki huomaan tuijottavani mahaa ihan vaan siinä toivossa että näkisi taas ku vatsanahka liikkuu. :D

Ihunaa kun olen myös alkanut tuntea pikkuisen liikkeitä, harvoin mutta sitäkin paremmin :Heartpink

anoppi totes mulle pojat viihtyy alhaalla tytöt ylempänä (kertoi omasta kokemuksesta ku 7 lasta elossa 1 kuoli n reilu vuoden ikäsenä ja 4 keskenmenoa)

Mä allekirjoitan Gatusa tuon. Tytöt ovat olleet paljon ylempänä vatsassa, kuin meidän poika. Mahakin alkoi heti rinnoista ja välillä tuntui ettei pysty kunnollahengittämään, kun vatsa/vauva oli niinylhäällä, että painoi keuhkoja.
Poikamaha rotkotti paljon alempana. Tosi aikaisin tuntui että vatsa on tiellä kun nosti jalkaa.
Sivuprofiili erilainen, vaikka vatsan muoto muuten ihan samanlainen.

Viikkoja nyt 22+3 ja potkut tuntuneet kolmisen viikkoa. Kummallista oli, että ensin liikkeet tuntui kädellä ulkopuolelle ja vasta n. vuorokausi sen jälkeen tuntui myös sisällepäin.
Nyt tuntuu siltä, että poika oppi viikonloppuna potkimaan oikein kunnolla. Ei hetken hiljaisuutta ja välillä potkaisee niin kovaa, että ihan sattuu. Luulin ettei näin pienenä vielä jaksaisi...tai ehkä olen vaan vähän kipuherkkä (jota teoriaa ei kyllä tue esim. murtumat ja polven sijoiltaanmenot yms suht kivuttomat pikkuviat) :)
Töissäkin tuntuu kun vatsa kramppaisi kerran vartissa, olen tässä miettinyt että nukkuuko se ollenkaan? Mutta antaa möyriä, kyllä se on ihana tuntea että joku siellä ihan oikeasti on elossa!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Eilen 21+0 ja ekan kerran riehui kunnolla, niin että isäkin tunsi kädellä! Ihan huippua! Istukka on tähän asti vaimentanut tosi paljon. Päiväsaikaan ei tunnu liikkeitä. Illalla pitää rauhassa makoilla selällään, jotta tuntee mitään.

Potkut ja muljahdukset on yleistyneet ja voimistuneet. Töissä istuessa ihan huvittaa välillä ku mahassa mylvitään ku viimeistä päivää. Potkut tuntuu ja näkyy ihan selvästi. RV 25+0. Vilkas tapaus ilmeisesti, hyvä niin :)

täällä näkyy potkut jo ulospäin kanssa, aiemmin ei niin selväst ol näkyn ja tuntun ulkopuolella mut nyt ei kyl ol epäilystäkää et millo neidillä on treenit. vatsa pomppii potkujen voimasta, yritä siinäki neuloa ku likka treenaa muay thaita tai kung fua siellä oikei kunnolla. mut sit ku yritin ottaa videota ukolle siitä treenistä ni neitipä piti tauon ja jatko ku lopetin kuvaamisen ja sama toistu. eikä suostu isin kätee potkimaa sillo mennää piiloo ja ollaa hiljaa paikallaa. äidin tyttö näköjää :) sais kyl päästää isänsä osalliseks...

Täälläkin näkyy päälle :) ja hurjan ylhäälle potkii. Pallean kohdalla näkyy potkut.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta itse näin enskertalaisena.. niin kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä, mutta kutittaako teitä mahasta välillä? SIis niin että joku kutittais sisältä päin?Vai kutiaako tuo iho vaan venymisen takia :laughing002

Kiitos tiedosta, näin ajattelinkin kun on sellaista erilaista kutinaa kun verrattuna esim. ihon kuivumiseen. Hassu tunne se kyllä on ja nyt tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän kaikenlaista liikettä, mylvintää ja kutitusta :laughing002

Takaisin