Maha-asukkaan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja LiLLY
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä muakin mietityttää ne liikkeet, kun ekaa odotan. Jotain pientä liikettä olen jo tuntenut ja ne on minunkin huulille saanut ison hymyn. Jotenkin vaan hurja ajatus, että mun sisällä kasvaa elävä olento! Silti mä odotan niitä liikkeitä myös innoissani :-)

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

Osaahan ne potkut tehdä sitten vähän myöhemmin häijyäkin. Elli kovasti hakkasi nyrkeillään mun rakkoa, mikä oli kurjaa, kun tuntui että vähän väliä tulee hallitsemattomasti pissat housuun. =D Elli oli tosi varhain jo raivotarjonnassa, siksi siis nyrkkeili eikä potkinut. Ja jotenkin spookia oli loppuajasta katsella sitä möyrimistä tuosta mahan läpi...

Mulla kakkonen oli perätilassa viimeiset 2kk ja potki kyllä "tuonne alas" aika mojovasti. Hän kun ei laskeutunut, niin tuntui välillä että pää porautuu keuhkoihin :/
Onneksi syntyi pari vkoa etukäteen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon tuntenu juhannuksen jälkeen liikkeitä,sellasia selviä et oon nyt ihan varma että se on vauva eikä suoli :) nyt siis rv 17+3

Mulla on nyt muutamana päivänä tuntunut semmoista pientä kuplintaa noin kerran päivässä. Ja on vähän erilaista kun ilmavaivat, joten eiköhän ne liikkeitä ole. Ekan kerran erotin ne muistaakseni viime torstaina eli silloin oli 17+3. :smiley-bounce012

NYYYT piti tulla heti hehkuttamaan!!! :grin
Eilen illalla mennessäni nukkumaan tunsin ihan SELVÄSTI vauvan liikkeet, ei tarvinnut edes tehdä mitään kun vain maata siinä. Oli vaikea nukkua, kun liikkeet niin "rajut".

Jos voitte kuvitella miltä tuntuisi käsissä, jos pitäisitte vesipalloa käsissä jonka sisällä on pieni kala. Ja kun se kala sitten siellä pienessä pallossa uiskentelee niin tunnet ne kiemurtelut ja evän liikkeet pallon seinämää kohti.
Eilen siis tuntui siltä, kuin pieni kala siellä ui, tai häntä joka kutittaa. AHH oli ihana, naureskelin ilosta !!! :laughing002

Tuo SenjoraG:n vesipallovertaus oli aika osuva! Sellasia muljahteluja mullakin on tuntunut jo jonkin aikaa. Kuplintaa on ollut pitempäänkin, mutta siitä ei voi olla ihan varma mitä se on. Tuosta muljahtelusta taas ei voi enää erehtyä :) Ja nyt on siis rv 15+4.

Mun mahassa muljahteli eilen 17+4 ekaa kertaa :) oli se niin uudenlainen ja hassu tunne ettei voinut erehtyä. Ihanaa! :)

mullakin vauvat ovat tosi varhaisessa vaiheessa rt ssa vk 27 alkaen ja siitä ei enää nouse eikä käänny,joten rakko toimii kyllä nyrkkeily säkkinä ja todellakin noita tahattomia pissan lirahduksia on tullut koettua monen monta ja rakossa välillä tuntuu pistävän oloinen kipu kun se saa kyytiä,todella epämiellyttävän tuntuista..
nyt 14+5 ja liikkeet on pieniä mutta huomattavia muutamissa eriasennoissa..

rv 17+1 enkä vielä varmaksi ainakaan tunne mitään elämää mahassa. Iltaisin kun hiljaa makaa selällään sängyssä saattaa tuntea ehkä jotain pientä kutittelua/tykytystä mahassa mutta en menisi varmaksi sanomaan, että ne ovat sikiön liikkeitä -ehkä mielikuvitukseni tuotetta :laughing025
Ärsyttää tää oottaminen -haluaisi kunnon potkuja tuntea :) Kätilön mukaan saattaa liikkeet tuntua vasta n.rv 22 eteenpäin kun on edessä oleva istukka.

Nyt ei voi olla kyllä epävarma näistä. Niin selkeästi muljahtelee. Ekaa kertaa jopa näin potkut vatsalla. Tyyppi majailee jotenkin hassusti vasemmalla puolella, liikkeet tuntuu vain ja ainoastaan siellä. Rv 19+1. Omituinen tunne että joku elää omaa elämää mun sisällä.

Nyt on alkanut tuntumaan säännöllisesti varsinkin iltaisin liikettä vatsalla :) Tosi jännän tuntusta ja kyllä konkretisoituu aina vaan enemmän että joku tuolla on :D

Tänään 19+6 ja tällä viikolla olen tuntenut ensimmäiset selvät potkut! :Heartpink Eilen illalla mieskin sattui olemaan vieressä ja pyysin tunnustelemaan mun vatsaa. Kyllä sekin ne tunsi ja taisi olla mielissään :)

Tänään soitin vauvalle Dire Straitsin Bothers in Armsia (laitoin kännykän kiinni mahaan) ja johan alkoi baby potkimaan. Taisi tykätä! :grin

Täällä tuntuu jo pieniä liikkeitä rv 16+ 1. Tämä on niin hurjan ihanaa aikaa että ei oikein pysty ymmärtämään että sisälläni oikeasti kasvaa ihana uusi elämä:D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

En tunne minäkään. Neljäs raskaus ja 18+5. Istukka edessä. Taas :/

Mulla on istukka edessä ylhäällä, joten liikkeet tuntuu alaosassa. Tyyppi on nyt pää alaspäin, joten etupäässä käsien liikettä ja pään työntymistä tuntuu :).

Mulla ei ole hajuakaan istukan asennosta, mutta ehkä nyt noin viikon verran on alkanut tuntumaan liikkeitä lisääntyvissä määrin. Liikkeet tuntuu lähes aina kun käy makaamaan ja pariin kertaan on tuntunut kunnon muljahdus ihan kuin pikkuinen olisi kääntynyt toisin päin ja silloin potkutkin ovat tuntuneet eri kohdassa kuin normaalisti. Aika hassun tuntuista kun joku muljuaa mahassa! :D rv 18+6

Takaisin