Mimael
Näppärä viestien naputtelija
Täällä maha röllykät ja läskit vielä estää päällepäin tuntumisen. Esikon raskaudesta olen kirjoittanut että isukki tunsi ekan potkun masun läpi rv22 eli kahden viikon päästä. Paino on identtinen nyt kuin silloinkin.
. Toistaiseksi vauvan asento on ollut sama kuin viimeksikin, eli samanlailla potkii ylöspäin. Tai sit se on vaan ainoa paikka missä liikkeet tuntuu kun istukka molemmussa ollut etuseinässä, ja nyt ilmeisesti vielä alempana kun viimeksi. HUOMENNA R-ULTRA, jeeeee! Sitten on raas vähän viisaampi! :)
. Toistaiseksi vauvan asento on ollut sama kuin viimeksikin, eli samanlailla potkii ylöspäin. Tai sit se on vaan ainoa paikka missä liikkeet tuntuu kun istukka molemmussa ollut etuseinässä, ja nyt ilmeisesti vielä alempana kun viimeksi. HUOMENNA R-ULTRA, jeeeee! Sitten on raas vähän viisaampi! :)

Niin ja mulla on tuo istukka etuseinämässä ja alhaalla joten olin odottanu etten tuu tuntemaan mitään ikuisuuksiin. Nytte siis 21+4 :) ja viime perjantaina elikkä 20+6 näky ensimmäisen kerran potku ulospäin silleen että ukkokin sen näki. Ilme oli mitä ihanin
Joskus syön salaa pari palaa suklaata tai juon mehua ihan vaan että tuntisin liikkeitä enempi (ei kerrota ukolle) on se vaan niin ihmeellistä ja ihanaa. :)