Maha-asukkaan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja LiLLY
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä maha röllykät ja läskit vielä estää päällepäin tuntumisen. Esikon raskaudesta olen kirjoittanut että isukki tunsi ekan potkun masun läpi rv22 eli kahden viikon päästä. Paino on identtinen nyt kuin silloinkin.

. Toistaiseksi vauvan asento on ollut sama kuin viimeksikin, eli samanlailla potkii ylöspäin. Tai sit se on vaan ainoa paikka missä liikkeet tuntuu kun istukka molemmussa ollut etuseinässä, ja nyt ilmeisesti vielä alempana kun viimeksi. HUOMENNA R-ULTRA, jeeeee! Sitten on raas vähän viisaampi! :)

Mulla tuntuu potkut alavatsalla. Aluksi liikkeet tuntui vain vasemmalla puolella, mutta nykyään molemmilla puolilla vaihtelevasti. Rakenneultrassa tyyppi oli istuvassa asennossa ja istukka takaseinämässä. En kyllä yhtään osaa tunnistaa että millä ruumiinosalla milloinkin potkii tai missä kohtaa on pää. Potkut on myöskin yhä suurimmaksi osin hyvin hentoja. Rv 22+4

Nyt on alkanu näkymään ihan selkeästi, että massu on välillä "toispuoleinen". Sillon joko vauvan pää tai pylly sojottaa pystyssä oikealle tai vasemmalle, yleensä näköjään oikealle.

Jätskiä ja mansikoita tekee jatkuvasti mieli. Se on kuulemma tytön merkki, mutta rakenneultra on 8.8. Katotaan sit jos tulis vähän enemmän selkeyttä tähän :Heartpink

Mulla rupes liikkeet tuntumaan aikalailla siinä 18+x.. ne oli kylläki vaan semmosia hentoja joita veikkasin mahdollisesti liikkeiksi mutta nytte muljuaa pikkunen jo niin paljon iltasin nukkumaan mentäessä tai jos istun etukumarassa tai jotenki muuten ehkä epämukavassa asennossa että ei voi erehtyä. :love017 Niin ja mulla on tuo istukka etuseinämässä ja alhaalla joten olin odottanu etten tuu tuntemaan mitään ikuisuuksiin. Nytte siis 21+4 :) ja viime perjantaina elikkä 20+6 näky ensimmäisen kerran potku ulospäin silleen että ukkokin sen näki. Ilme oli mitä ihanin :Heartred Joskus syön salaa pari palaa suklaata tai juon mehua ihan vaan että tuntisin liikkeitä enempi (ei kerrota ukolle) on se vaan niin ihmeellistä ja ihanaa. :)

Nykyään tuntuu kyllä jo päivittäin ja oon huomannut tiettyä rytmiäkin potkuissa :) Yleensä puolilta päivin aloittaa, päivän on vähän hiljaisempaa ja tossa illalla/yöllä on taas vilkasta. Itse oon tuntevinani ne kyllä kädellä tohon päällekkin, mutta mies ei ole kuulemma tuntenut mitään vielä kovin selkeästi. Toisaalta tää meidän vekkuli on yleensä niin ovela, että alkaa heti pitämään taukoa jos käden tuohon vatsalle laittaa :D

Mulla nyt rv 18+4 ja liikkeet olen tuntenut rv 15 alkaen, mulla jo neljäs muksu ja olen aika hoikkaa tekoa ja istukkakin sopivasti taas takana :) aiemmissa raskauksissa oon saanut ihan kivuliaita potkuja kylkiluihin ja vauvan jalasta on voinut jopa saada otteen, se vasta hassua onkin! :) vatsa oli välillä ihan poikittain :) can't wait :Heartred

Mulla on rv 20+4 enkä ole vieläkään varmuudella tuntenut liikkeitä. Jotain pientä kutinaa ehkä, mutta kun on esikoinen kyseessä, niin ei ole aikaisempaa kokemusta... 7.8. rakenneultra, niin selviää onko istukka edessä ja että pikkunen on varmasi elossa. Sitä ennen ei tässä paljon auta panikoida, kun asialle ei mitään oikein voi.

Tänään rakenneultrassa selvisi, että istukka on edessä. Sen vuoksi liikkeet eivät ole vielä tuntuneet voimakkaina. Pientä muljahtelua tuntuu alhaalla ja oikeassa kyljessä. Kyllä ne kai siitä vielä voimistuvat.

kylläpä on potkuttelu vilkastunu! alkaa tulla jo semmosia itseänikin säikäyttäviä potkuja, sen verran kovia on meinaan! selkeesti maha heiluu kun toinen pistää mahassa menemään, ja isäkin saa nykyään joka ilta, joskus päivisinkin, osansa tosta ninjailusta. mulla tulee potkuja einmmäkseen oikealle puolelle mahaa, viime aikoina myös navan seutu on saanu kovaa kyytiä! ihanaa huomata miten potkuja tuntuu pikkuhiljaa ylempänä ja ylempänä:happy093

täällä neiti potkii yötä päivää, välillä ottaa päikkärit. viime yö meni unetta pitkälti ku neiti treenas aamuun asti sit otti päikkärit ja herättyää jatko treenejä...

Minäkin nyt jo jokusen viikon tuntenut liikkeitä, tällä hetkellä jo päivittäin. Paljon suuntautuu potkut tuonne alaspäin, eli rakkoa kohden, vielä se ei tunnu kuin hieman epämukavalle mutta jo kohta varmaan alkaa lirahtelemaan.... ;)

Mulla on vieläkin vaan hentoja potkuja :( 20+5 menossa.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

puapru täälläki neiti potkii välillä alas ja välil nyrkkeilee sinne, aiemmin tuntu et puski päällä et sais äidin juoksee vessas. nyt yöunet alkaa menee ku neiti vetää treenei koko yön ainaki viime yönä oli näin ja sit aamiaisen jälkee otti torkut ja sit jatko treenei ja nyt iltapäivästä ottan taas torkkui jotka pidemmät. saas nähä nukutaako ens yönä

Mulla on muutama viikko sitten alkanut tuntua vasta satunnaista pulpahtelua ja sitäkin hyyyyvin harvoin. Nyt on menossa 21+2, mutta rakenneultrassa selvisi, että istukka on siirtynyt etuseinään ja kohtu kallellaan taaksepäin. Siitäkin huolimatta oon ihmeissäni, miten näin vähän vielä tuntuu liikkeet. Ja miten pieni mun maha on! Mulla on selkävaivat alkaneet hyvin aikaisin, joten ehkä pikkuinen vaan tunkee tonne selkään päin ja tökkii sinne.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

iha vaan mainintana että tästä kun potkut vahvistuu, jotkut vauvat vain ovat mahassa rauhallisia. Mulla esikoinen liikku ihan vain muutaman kerran päivässä loppuun asti ja silti tämä oli neuvolan mukaan normaalia enkä joutunut liikkeitä laskemaan kun kuitenkin selvä rytmi oli. Niin eikä tämä muuten sitten myöskään tarkoittanut rauhallista lasta masun ulkopuolella :) vauhtia riittää ihan kiitettävästi.. :).

Takaisin