Maha-asukkaan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja LiLLY
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo, sitä mä innolla odotan kans, tosin mulla on sen verran tuota löllöä tuossa vauvamahan päällä että saatan joutua pidemmänkin tovin odottamaan ennenkun löllön alta liikkeen näkyy :laughing002

voin kertoa Iituliina, ei se löllö haittaa, maha heiluu vaan hienommin kun on vähän ylimäärästä :rolleyes:

hienosti "hylly" masu eilen illalla kun elokuvaa katsoessa rönötin pötsi paljaana :love7 jotenkaan en odottanut että vielä tässä vaiheessa noin hyvin ulospäin näkyisi, mut siel hää melskasi niin että näkyi, aika liikuttava kokemus oli ja kyllä se naurattikin :laughing002 niin no eihän tässä enää ole muutama hassu kuukausi laskettuun aikaan, kyllä se aika vaan menee nopeaan..juurihan sitä testi tikkua vasta miehen kanssa ihmeteltiin :Heartred

niinpä minäki ukolle oon todennu jo et eihä täs ole enää aikaakaa ku neiti on tällä puolella inshaAllah. 15-18vko jos pistetää suurinpiirtein ni kyllä se vissii hiljallee alkaa heräilemään siihe tosiasiaan että aika alkaa käydä vähiin. ens kuus alkaa esikolla koulu taas ja toka luokka, ei montaa viikkoa ja alkaa vika kolmannes...ja näistä pienistä ku ei ikinä tiedä millo ne päättää tulla, itellä ollu vähä tunne että tää neiti saattaa tulla ennen laskettua aikaa.

mitä liikkeisiin tulee ni meillä ukko oli onnesta soikeena ku toissailtana neiti potkas häntä kätee kunnolla ja näytti vatsan päältä kuinka hän siellä treenas ja vatsa kohoili potkujen kohalla.

samaa meilläkin on odotettu että pääsisi isäkin tuntemaan vauvan liikkeet ja nyt pääsee näkemäänkin :laughing002

juu ja nyt meillä neiti on löytän uuden suosikkisuunnan treeneille..suoraa alaspäin eli rakko ja lisäks suoli alhaalla. on se niin kivaa ku neiti alkaa niihi kenkimää kunnolla vois kyl mieluummin keskittyä vatsan takomiseen suolen ja rakon sijasta.

Ensikertalaisena on kyllä ollut hauskaa tuntea liikkeitä. Jotenkin kummallinen ajatus että mun mahan sisällä oikeesti liikkuu pieni ihmisen alku. Käsittämätöntä! Poitsu bilettää nykyään kunnon sarjoja nii että koko maha mylvii ja kireiden vaatteiden läpi näkyy hyvin kun vatsa aaltoilee. Välillä oikein hiljennyn katselemaan ja tunnustelemaan, niin ihmeellistä se on. Töissä on joskus hassua kun kesken palaverin alkaa bileet, vaikea keskittyä palaverin aiheeseen ku tyyppi heittää kuperkeikkaa vatsassa :happy7 Jos makaan kyljelläni ni toi kutittelee jotenki hassusti lantioluuta, se on aika jännä tunne myös. Liikkeet tuntuu yhä alavatsalla suurimmaksi osin, eli hengaa vissiin yhä istuvassa asennossa.

Foorumilla uutena tulokkaana, hei vaan :) Esikoista odotellaan ja liikkeet on tuntunut 16 viikolta asti. Mulla on pienoisia (aika isojakin) sopeutumisongelmia tämän suhteen... hyväksyä se, että ei jaksa samallalailla, eikä jaksa/voi/pysty liikkumaan ja tekemään sitä mitä ennen pystyin. Mutta se hetki kun tuntee ne lapsen liikkeet saa kuitenkin aikaiseksi suunnattoman kiitollisuuden tunteen, että tällainen tilanteeni kuitenkin on.

Nyt se vauva potkii niin hyvin, että mahalöllykät vaan heiluu! Mieskin tuntee liikkeet, vihdoin!! Rv 23+0 Täää on niiin ihanaaa <3 Liikkeet siis on tuntunut hentoina jo useamman viikon, mutta nyt se vauva ilmoitti isillekkin itsestään. :) ♡

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Meillä potkut alko tuntumaan viikko sitten, ja pari päivää sitten tunsi myös mies potkun. luulen myös että liikkeet vihdoin ja viimein aloin tajuamaan eilen

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläkin tuntuu jo liikkeet vatsan päältä, ja mies on onnesta soikeana, kun saa pienen pukkauksen kämmeneen. Niin onnellista ilmettä en oo nähnyt pitkään aikaan <3

Aivan ihanaa kun pikkunen liikkuu masussa, mutta pitääkö sitä puoli yötä tuolla mesoa :oops: kiva tälleen muutaman tunnin unilla taas töissä sitkutella päivä... no tätä se kait sitten tulevaisuudessa on, tuleepahan harjoiteltua :sleep002

Eilen kultsu laittoi korvansa vatsaani vasten ja alkoi puhumaan vauvalle äidinkielellä, yoruballa. Pianko se vauva sieltä sitten potki isällensä ja mieheni oli yllättynyt ja innoissaan. Vielä sitten vaati saada kiittää vauvaa tervehdyksestä !!
Oli söpöä.

Illemmalla myöhemmin myös potkut näkyivät vatsan läpi. Videolle en ole vielä saanut koska tyttö aina lopettaa kun painan play, ja kun painan stop niin sitten hän jatkaa. Ihan ihmeellistä miten hän sen aistii.

Täällä kans yks liikkeistä haltioitunut! Niitä on niin kiva seurailla ja tunnustella! Onko teille kertaakan ehtinyt vielä tulla huoli, jos liikkeitä ei tunnukkaan?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kivaa on joo, että liikkeet tuntuu, mutta mun mahassa muljataan nykyään ihan jatkuvalla syötöllä, eikä ihan koko ajan kyllä tunnu kivalle.... Viimeksi neuvolassa puhuttiin siitä, kuinka paljon aktiivisempi on tämä vauva ainakin toistaiseksi kuin esikoinen. Elli ilmoitti olevansa elossa ehkä kerran tai kaksi päivässä, ja tästä johtuen sain sitten suorittaa liikelaskentaa loppua kohden harva se päivä. Nyt ei ole sitä ongelmaa, ainakaan vielä! Ja onni on kai myös se, että esikoinen oli se laiska liikkuja, jos olisi toisinpäin, niin nyt olisi varmaan kamala huoli, onko kaikki kunnossa kun muistissa olisi hyperaktiivinen liikkuja!

Takaisin