Maalisvauvat 2011

Moi kaikille!mulla on todennäkösesti pissatulehus [:@] tänään kävin hakee labrasta purkit ja putkilot ja huomenna sit mennä labraan uudestaan.ottaavat samalla klamydian(taas kerran, vasta muutama kk sit nega oli).inhottavaa kun koko ajan pissittää ja tuntuu pahalta.täytyy toivoa ettei tulehus pääse leviämään.että ois pikkuinen turvassa [:(]
pari viikkoa menee kuulemma vielä sikiöseulan tuloksissa.saakeli kun ei jaksas odottaa!mies kun haluaa kertoa porukoilleen vasta sitten tulosten tultua koska sovittiin että jos pikkuisessa on vikaa emme häntä maailmaan kärsimään saata [X(].miten mie tän mahan saan piilossa pysymään [:-]
huuuh.
mitä mieltä ootte kun meillä on kissoja ja ne nukkuu samassa sängyssä?ite en oo siitä huolestunut hyvin,mulla on aina ollu kissoja ja jos se viirus ois ollu tullakseen niin todennäköisesti se on mulla jo ollu.sisäkissoja ovat nuo nykyset.inhottavaa kun tuntuu että kaikkee saa pelätä ja mitään uskalla tehä saatikka syyvä..[8|] [:@] varovaisempi oon toki ollu hygienian kanssa yms mutta ei tässä oikein missään kuplamuovissakaan haluais ruveta elämään..[8|] oonko mie ihan sekopää??
 
Ninja: Meillä kans kolme kissaa josta kaikki nukkuu mein kanssa samassa sängyssä.. Yks niistä on vielä ulkokissa, kaks vaan sisällä.. Sisäkissoissa ilmeisesti suuremmin mitään viruksia taida olla josseivät nyt sitten oo päässy jossain elämänsä vaiheessa syömään lintuja, hiiriä tms. Näin mulle ainakin väitettiin.. Hiekka-astiaa en oo enää tyhjennelly ja hirveesti rapsutellu tota ulkokissaa, mutta en nyt sentään oo ihan vakuumissakaan eläny [:D] Eiköhän ne taudit ois kissoilta saanu jo ennen raskautumista, jos on saadakseen..
 
En tiedä sitten että kuinkahan paljon mahdetaan yleisesti ylireagoida kaikkien tautien kanssa, jos aattelee, että menee pari sukupolvea taaksepäin, ni ompahan reteimmät muorit painanu peltotöissäkin pitkälle viimeselle kolmannekselle asti saamatta mitään tauteja [:)]
 
Ireth,joo kiitos rauhoittaa tietää että muitakin samassa tilanteessa eläviä [8D].samaa miekin aina mietin että helppoo niillä on ennenvanhaan ollu,tieto lisää tuskaa!meilläkii mies yleensä laatikot putsaa,itekkin joudun koska enemmän oon kotona.mutta aina pesen kädet huolellisesti operaation jälkeen,ja kakat saa helposti pois pikkulapiolla =).jus tuossa luin yhden artikkelin että helpommin sen viiruksen saa pesemättömistä vihanneksista kuin kissasta [8|].ja sehän just siinä että jos se on kerran ollu niin ei enää tule,toki jos kävis testissä että onko sitä ollu,mutta sekin maksaa,eikä köyhällä oo vara [X(].nooh pitää vaan yrittää elellä suht normaalisti,kaikille asioille kun ei mitään itse mahda,vaikka kuinka haluais!..
 
SannaL, oi maaginen raja rikki! [:D] Onneks olkoon! [:)] ?

Ireth, tiedot lisätty, taulukko löytyy ylempää, koska en sitä viitsi joka kerta liittää uudelleen. [:)]
Huhhuh, minkämittainen yövuoro [8|] Mä varmaan jotenkin jaksaisin kun tietty rahaahan töistä aina tulee, mut raskaana en tiiä kuinka kauan tommosta rääkkiä jaksais... Onneks tommosessa on hyvät puolensa[;)]
Kaverini on nesteen jalostamolla porvoossa töissä ja ihan mukavat vapaat yms tulee 12 tuntisien vuorojen jälkeen... [;)]

MartinaZ, vaikeelta kuulostaa, ei voi muuta sanoa kuin tsemppiä ja jaksamista sinne! [:)] Peukutukset myös sille että suhteellenne ei tapahdu mitään ikäviä muutoksia *koputtaa puuta* ?
Mä oon kans muuten miettiny mammajoogan alottamista! Kiinnostais nyt kuitenkin jotain harrastaa, koska tukiverkosto täällä suunnalla on niin pieni vielä, kuitenkin alle vuosi täällä asuttu. Muuten mä harrastan kauheena käsitöitä, neulon, virkkaan, ompelen, maalaan, piirrän... [:D] Luovakausi meneillään, kun sain toissapäivänä tehtyä itelleni äitiysvaatteet alusta asti ite.. Ja vauvan tossut&tumput... Tosin tyttöväreissä... Itellä hirmuinen poikafiilinki [:D]

Ninja, ei et ole sekopää [:D] Mäkin mietin noita asioita joka kerta kun esim. kissan syliin nostaa, miettii että kuinka se juuri on esim. käynyt hiekkalaatikolla ja että onko bakteereja.. Oon kans kuullu että harvemmin sitä toksoplasmoosia saa, pitäis melkeen syödä sitä kakkelia että sen sais, mutta kukaan järkevä ei normaalistikaan mene siivoamaan kissanvessoja ja pistämään heti käsiään suuhun[8D] Tosin, kun meilläkin kissat on molemmat olleet alusta asti täysin sisäkissoja, eivätkä syö raakaa kalaa, kanaa tai lihaa, riski toksoplasmoosibakteeriin on tositositosi pieni. Näin mä oon ainakin kuullut. Ja jos jommalla kummalla tokso olisi, niin olis itsekin varmaan sen jo sairastanut. [:D] Mutta pieni huoli, ja varovaisuus ei näin raskausaikana kyllä varmaankaan oo ollenkaan pahitteeksi... [:)]
hygienia on tärkein, meillä mies vihaa yli kaiken hiekkalaatikon siivoamista mutta ei anna mun tehä sitä, koska ei halua riskeerata. Tosin, sitten sen haluttomuus tehdä asia yhdistetään yleiseen laiskuuteen ja saamattomuuteen (ajoittaista) niin välillä saa tosissaan perseelle potkia että asiat tapahtuu. [:D][:D]
Mut tosiaan, koskaan ei voi tietää, ja sen vuoksi ihan hyvä että varautuu, niin ainakin pienentää sitä riskiä.
Ja tosta virtsatulehdusjutusta, ihan sen puoleen että hyvä et nyt käyt tutkimuksissa, ja toivottavasti sitä ei oo ollenkaan, ja vaikka oliskin niin saat sitten hoidon siihen. Tsemppiä! [:)]?

omaa napaa,
eilinen jännäily on nyt jotenkin kummasti vaihtunut outoon tyyneen oloon ja oloon siitä, että masussa oikeesti on jotakin, vastasi viikkoja tai ei. Laskettuaika vaihtunee aivan varmasti, en sitten tiiä tuleeko siirtoa jopa huhtikuisiin, saas nyt sit nähdä. [:)] no, nyt on siis se pettymysvaihe enimmäkseen käsitelty, niin huomenna tuskin tulee ihan niin pahaa oloa, jos kohdussa ei ketään näkyiskään. Ja jos sykettäkään ei näkyis, niin sitten kattoisin sen pari viikkoo mielellään ja sit uus ultra, ennenko rupeen tyhjennyksiä ees miettimään, niin varmistuupa ainakin että ei sitten abortoi elävää alkiota. [&o]
Huomenna kerron uutisia heti kun kerkeän, ollaan nimittäin miehen kanssa menossa viikonlopunviettoon Espooseen mun vanhempien luo... [8D] Ja jos huomenna ultrassa on kaikki ok ja siellä sykekin jo näkyisi niin kyllä siinä vaiheessa varmaan pitänee jo äidille kertoa.. Hui! [&:] Äiti on pelottava... [>:]
Se on aina kovin jyrkkä ja puhunut nytkin mulle jo pitkään siitä, että ei lapsia tuossa iässä yms. Joten oon nyt sit miettiny et miten hitossa mä sen kerron äidille ilman että saan iänikuiset vihat niskaani... [:o]
Miehen kanssa ja mun parhaan ystävän kanssa ollaan mietitty paras vaihtoehto kertomiseen, he kun tuntevat äidin ihan yhtä hyvin (melkein) kuin minä. Kaikista paras on kertoa, että tämä lapsi on vahinko, (vaikka ei todellakaan sitä ole ?) ja tulin raskaaksi pillereistä huolimatta, sekä että aborttia en aio tehdä.
Tiedän, saattaa kuulostaa kamalalta että valehtelen omalle äidilleni tässä asiassa, mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa. Nimittäin en kestäisi, jos äiti ja isä yhtäkkiä kääntäisivät selkänsä (mikä varmaan tapahtuisikin jos ilmottaisin että oon raskaana ja on tosi toivottu lapsi ja ehkäsyä ei oo käytetty) vähäksi aikaa. Paras tehdä noin, vaikka inhottaakin. [&:]

Aamulla heräsin kauheeseen vatsakipuun, ja luulin jo että tää oli tässä... Ajattelin jo, että nyt on alkanut sitten km ja vähän aikaa siinä tsemppasin itteeni lähteen vessaan... Vessassa sitten huomasin, että eipäs ollutkaan mitään kohdun kipuja, vaan vatsanväänteitä, ja gaggelspyy olikin sitten senlaatuista että en ihmettele miksi sattui vatsaan. Sen jälkeen kipu hävisi ja sainkin sitten nukuttua öhm... puoli neljään asti [:D][:D] heh...
Nenä vuotaa aivan tajuttomasti, ja aivastuttaa sen myötä niin pirusti että melkein ärsyttää. Noei, mutta täytyy tästä nyt varmaan suihkuun loikkia, että ehtii kauppaan vielä tänään... Oho O_O kello onkin noin paljon... En mä ehi suihkuun... Hiukset harjaukseen ja kuteet niskaan ja kauppaan siis käy tän tytön tie! [:D][:D]
Ilmoittelen huomenna/viimeistään sunnuntaina miten on mennyt! Jännittää himppusen mutta kyllä tää tästä. [:)]
 
Dark91: Juu, itsekin joskus ihmettelen miten oon moisia jaksanu, neljäs vuosi menossa.. Ei tosin ehkä olis loma pahitteeksi [:D] Onneks vuorot on vaan joka toinen yö yhteensä kahdeksan kappaletta ja sitten on aina viikko vapaata.. Mutta kuinka onkaan maailma pieni, koska ite oon jalostamon alueella töissä, en tosin Nesteellä, mutta yhdellä Nesteelle töitä tekevällä firmalla.. [:D]
 
Omaa muuta: Huomenna pitäis käydä anoppilassa kertoilemassa lapsenlapsen tulosta ja ylihuomenna omassa kotona.. Jännittää niin, ettei saa enää nukuttuakaan.. Mites muut on kertoilleet vanhemmilleen?
 
Nyt sitten alkoi 12+0 ? voi kun oon onnellinen että jo näin pitkälle päässyt ??
Masu vaan kasvaa[:D][:D]

Tänään iski taas kunnon migreeni.. onneksi rupee jo helpottaan mutta huono olo on viellä..
 
No heipä hei,

ihan samoja asioita täälläkin pohditaan, kuten nyt toi kissa asia :) Meillä on kaksi kissaa. Mies tosin siivoaa laatikon, mutta neuvolatäti osas kertoa, ettei se kissankakka ihan niin vaarallista ole, kestää kuulemma kolme päivää ennenkuin siellä kehittyy jotain vallan tarttuvaa. Sen verran tosin olen tullut hermoheikoksi että kaikkia ruuat on purkeissa ja kansissa jääkaapissa, ettei vaan iske listerioosi... Töissä kai pitävät muo sekopäänä kun haluan käsidesiä vessaan ja vessansiivouksen useammin jne... jne... joskus on maalaisjärki hukassa [:D]

Toivotaan että parisuhteet kestää tän uuden tilanteen, meillä suhde on onneks lähentynyt, vaikka pelkäsin kovasti miten käy. Toivottavasti uusi alku löytyy muillakin.

Ajattelin aloittaa uudelleen kuntosalilla käymisen, onko jollekkin tehty erillinen mamma-ohjelma, mitä voisi sitten noudattaa koko raskausajan?
 
Hei kaikille!

Tosi kiva lukea muitten ajatuksia ja tilannetiedotuksia!

Itse sain tänään postissa trisomiatulokset, normaali, ei kohonnutta riskiä, ei tarvetta jatkotutkimuksiin [:D] - helpottunut olo! En kyllä tiedä, mikä se todennäköisyys olisi ollut, teillä joillakin oli selvät numerot, mutta mulle ei kyllä sanottu mitään ultrassa eikä tässä kirjeessä... Mutta eipä sen väliä, kun ei kerran ole kohonnutta riskiä [:)]

Viikko sitten sanoin, että ei näy vielä vyötäröllä, mutta nyt näkyy!! Housut kiristää, ainoastaan yhdet farkut on ok, muita housuja joutuu pitämään ylänapit auki --> viikonloppuna ostoksille!

Ostoksista tuli mieleeni, että katsoin netistä rattaita, ja hui kauhistus, kuinka kalliita ne ovat, en tajunnut ollenkaan! Onneksi ilmeisesti saadaan edullisesti veljen lapsosen vanhoja varusteita (tosin en tiedä vielä, mitä kaikkea siellä on tarjolla). Sanoinko jo, että anoppi on kuulemma jo ostanut vinon pinon vaatteita vauvalle? Oli kuulemma alennuksessa [:D]

Uusi oire on myös raskausdementia eli professorintauti eli järkyttävä hajamielisyys. Mies sanoo, että tästä vauvasta tulee varmasti todella fiksu, kun sillä on nyt omien aivojen lisäksi jo munkin aivot...

Tällaisia tällä kertaa, 13 viikkoa täynnä, pahoinvointi jatkuu, raskauden hehkua odotellessa...
 
puuh aina kun tuntuu että saa jonkun huolenaiheen taka alalle niin toinen nousee pintaan..tällä kertaa mietin taas sikiöseulonnan tuloksia.mix pitää ressata kaikesta!oon kyllä onnellinen jo siitä että np oli normaali.vielä kun tulis ne saakelin verikokeet!mitenhän hitossa sitä sitten selviää,jos joutuukin abortin tekemään??ei mitenkään!sitä on niin kiintynyt jo tohon masuasukkiin..
Ja miehän siis oon lapsuudesta asti kärsiny masennuksesta,niin tuntuu että kaikki asiat oikein kärjistyy mielessä [X(]
mie oon aina ollu tämmönen että otan ressiä kaikesta,ja eikähän tuo mikään pikkujuttu ole,jos häikkää löytyy!suvussa ei onneksi vammasia ole ja lapsi terveeltä näyttäny tähän mennessä ainahii.joskus miettiny että olikohan ees kannattavaa ottaa koko seulontaa kun lisää ressiä vaan,mutta toisaalta oikee ratkasu,koska tiiän ettei mulla riitä voimat vammaisen lapsen kasvattamiseenja miehen kanssa ollaan sitä mieltä ettei olisi oikein saattaa sellaista lasta maailmaan.(anteeksi vaan jos vaikutan julmalta!)
tänään pissitesti viijä labraan niin selvii onko sitä tulehusta vai ei [8|]

joo oli pakko taas purkaa paineita [&o]

pitää yrittää ajatella positiivisesti!
 
Huomenta!
Kiitos kannustuksesta... Vielä ei minkäänlaista selvyyttä asiaan kyllä ole tullut,mutta kai se siitä sitten ajan kanssa. Ainakin johonkin suuntaan
Olin eilen yövuorossa töissä ja,kun tulin kotiin oli melkein 39astetta kuumetta... [&o]
Sitä ennen oli ollut pientä yskää ja nuhaa vain,mutta nyt sitten onkin kunnon flunssa ja yskä sekä hirmu korkea kuume. Täytyy huomenna mennä lääkäriin,kun mulla on viimeiset 6vuotta ollut jokaisen vuoden syyskuun ensimmäisellä viikolla keuhkokuume tai keuhkoputkentulehdus... Varmaan se iskee taas(kin)...[:@]
Dark91:Kiva,kun se mammajooga kiinnostaa myös sinua.[:)] Harmi vain,että asutaan eri paikkakunnilla... [8|]
Ajattelin jo ihan tuossa ensiviikolla ilmoittautua sinne,kunhan ensin olen käynyt ultrassa,joka on tiistaina. Enää siis 4yötä... Jännittää valtavasti...
Tuntuu,että poika olisi tulossa taas,mutta en sitten tiedä siitä.
Niinhän se yleensä on,että,jos vatsa kasvaa eteenpäin,niin on poika ja,jos taas enemmän sivuille eli ns leveämmin,niin olisi tyttö... [;)]
 
MartinaZ: ei kuullostaa hyvältä toi tilanne sulla :( kamalasti voimia ja toivottavasti päädyt oikeaan ratkaisuun sekä sun itses että vauvan parhaaksi.

Ihana lukea teidän kuulumisia täällä ja hyvä kuulla että suurimmalla osalla menee hyvin :)

Mulla tullu hirveä himo omenoihin, banaaniin ja porkkanaan :) outoa mutta hyvä juttu veikkaisin :)
Pahoinvointia edelleen aamuisin oksentamiseen asti vaikka vk 13+1 jo menossa. Paino oli tullut alas kilon siitä kun en ollu vielä raskaana mikä on aika outoa mahasta luulin että olis tullu kamalasti lisäkiloja kun on kasvanut niin hirveästi.

Seulonnan tulokset tuli ja hyvältä näytti kaikki :) ei tarvetta jatkotutkimuksiin mikä helpotti hirveästi.

Töissä ei meinaa millään jaksaa olla ja oon kyllä sairaslomaa harkinnut ottavani mutta toistaiseksi ei ole luonto antanut periksi.

Harrastuksista sen verran että alotin uimisen tossa juuri ja tuntuu todella hyvältä :) suosittelen :)

Hyviä vointeja kaikille :)
 
Nyt on sitten käyty ultrassa... Sanotaanko niin, että jäi paskanmaku suuhun koko hommasta... [:'(]

No, en yöllä saanut nukuttua laisinkaan. Sitten lähdettiin äitiyshuollon ultraääniyksikköön ja käveltiin sinne painavien laukkujen kanssa 2km... odoteltiin siinä kutsua lääkäriin ja itkeskelin siinä jo, kun pelotti ja jännitti niin vietävästi.

lääkäri kutsui sitten huoneeseen ja oli jo alkuun tosi kylmän olonen... Sitten "pöksyt pois ja pöydälle" ja mä itkeskelin siinä kun jännittää yms. sitten siinä laitteli laitteitaan valmiiksi, ja itkin hoitajalle että entä jos siellä ei ketään näy... Sanoi siihen vaan että no älä tommosia nyt vielä mieti, onko sulla joku syykin tolle pelolle? No kerroin sitten mun vuodosta sillon heinäkuun puolella.

Lääkäri rupes sitten sörkkimään ja ensimmäinen kommentti oli erittäin kylmä, epäammattimainen, ilkeä, kamala ja kaikkea muuta kun mukava... "ootko sä raskaana kuule ollenkaan??" itkin siinä sitten jo että joo tein positiivisen testin 8.7 jnejne... "ei täällä kyllä nyt yhtään mitään vaan näy".
No, itkuhan siinä sitten pääsi. Ihmettelin ääneen että missä mun menkat sitten viipyy ja mikä juttu tää on olevinaan... Totesi kylmästi että "kaippa se vuoto sitten oli keskenmeno" ja näpytteli koneelle jotakin. "Nyt kyllä meet sit labraan ja tehään raskaustesti, tässä lähete, kiitos hei". Siihen jäi kylmä n. 1min kestänyt vastaanotto...
Eli siis mut voi nyt sitten pyyhkiä listalta pois. Ja joku saa ottaa vastuulleen listan teon, sillä anteeksi sanoistani mutta en aio jäädä tänne enää väsäämään listaa...

No, ei voi muuta kun mennä tästä vaan eteenpäin.
Kyrsii vaan toi helkutin lääkäri. Ikinä en mee sen vastaanotolle en koskaan !

tarrasukkia, enkeleitä ja kaikkea mukaan teidän muiden odotukseen <3
Ja tsemppiä+onnellista odotusta. <3

Dark91
- kp 39/??
 
voi ei dark !!!
Ihan hirveesti voimia sulle !!!
Oli kyllä niin paska ämmä, ei tommosia sais olla.
VOIMIA !!!!!!!!!!!!!!
 
Hei taas! Meillä oli tuo ensimmäinen ultra tiistaina ja siellä se pienoinen oli. Mulla kyllä helpotti jo vähän kun neuvolantäti suostui kokeilee sydänääniä sillon ekalla neuvolakäynnillä ja ne kuulu [:)] Eli tiesin että jotain siellä on. Suurin huolen aiheeni olikin montako siellä on. Yksi oli, huh. Mulla oli jo kauhuskenaario kaksospojista kun meillä on ennestään kaksi tyttöä, joutuis kaiken ostamaan uutta. No yksi siellä oli.
Niin sen halusin kanssa kertoa että mulla oli viime raskaudessa kohonnu riski 1/85 ja pelästyin tietty valtavasti. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja terve tyttö tuli. Silloin ajattelin etten enää osallistu veriseulaan koska se oli aivan kauheeta se tulosten odottelu. Mutta osallistuimpa nyt kumminkin koska haluan tietää jos olisi downia sairastava lapsi. Meillä kuitenkin on jo kaksi lasta, että vakavan harkinnan paikka olisi jos jotain ilmenisi. Ja sen haluun vielä kertoa että se istukkakoe ei mun mielestä ollut mikään järkyttävä kokemus, epämiellyttävä kyllä mutta ei mikään kamalan kivulias.
 
Dark91: Tuli ihan kauhean paha olla sun puolesta! Ihan kamalan paljon voimia sulle nyt. Yritäthän jaksaa jatkaa eteenpäin kaikesta huolimatta. Paljon haleja ja jaksamista sinne <3
 
Dark91 kovasti haleja ja voimia teille sinne! Tuli teidän puolesta tosi kurja olo! [:(] Kyllä olivat todella epäammattilaisia siellä! Uskomatonta että noin tunteettomia ja vähä-älyisiä tyyppejä voi olla noinkin tunteita sisältävässä työssä! Rutistuksia! Pitäkää miehesi kanssa toisistanne nyt erityisen hyvää huolta!


hannamari mulla on myös tullut omenan himo ihan yllättäen. Pakko syödä monta omppua päivässä. [:D] Parempi se kuin karkki tms. Karkkia ei edes tee mieli.

MartinaZ meillä on muuten sama la. [:)] Toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat sovittua. Ja paljon myös voimia teille tulevaa ajatellen, kun on se leikkauskin. Meillä oli miehen polvileikkaus (tosin vaan polvi, eli ei sen vakavampaa) kaksi viikkoa ennen vauvan syntymää. Ja oli muuten jo sen takia rankkaa ja kun tyttö syntyi vielä keisarileikkauksella niin oltiin molemmat sitten tosi kipeitä. [&:] Mies joutui auttamaan kipeän jalkansa kanssa kun itse en päässyt tarpeeksi nopeasti ylös kun vauvalle tuli nälkä tms. Siinä on suhde lujilla, joten koittakaa päästä yhteisymmärrykseen niin olette yhdessä vahvoja kohtaamaan edessä koittavat haasteet.

omaa: Tänään tuli trisomia-verikokeen tulokset eikä ole kohonnutta riskiä. Huh! Vähän se kyllä jännitti. Mulla oli toissapäivänä ihan tajuton masis! Tuntui että olen maailman huonoin äiti eikä mikään onnistu ja kaikki menee päin peetä. Itkua väänsin puolipäivää ja mies jo katseli huolissaan että mitä pitäis tehdä. Onneksi se meni ohi iltaan mennessä, mutta kyllä itsekin ihmettelin mistä moinen. Omituisia nämä hormonihyrräykset! Onneksi oli miehellä vapaapäivä töistä niin hän pystyi vauvelin kanssa olemaan.

Pääkaupunkiseutulaisia tässä myös muuten ollaan. Espoossa asutaan. Oli tossa kyselyä aikaisemmin.

Nyt pitää mennä taas jotain haukkaamaan. Ja Dark91 olet ajatuksissa, vielä kerran paljon voimia!
 
Dark91: ihan hirveästi voimia! Toi on todella perseestä, mulle kävi noin viime joulukuussa kun tein +testin ja menin sitten lääkäriin kun mulla oli kierrukka sillon, tekivät myös + siellä virtsasta ja olin tosi onnellinen. Ohjasivat ultraan ja kierrukan poistoon ja siellä ei sitten ketään ollutkaan :( verikoe otettiin vasta sillon ja selvis että jostain syystä hormoonia virtsassa oli mutta veressä ei. Tuntu että koko maailma romahtaa siihen paikkaan. Joten voimia ja haleja. Vaikka nyt pahalta tuntuukin niin uutta yritystä vaan kehiin ja peukut pystyyn.

Picsu: ei ole karkin himoa täälläkään :) söin ennen raskautta tosi paljon karkkia mutta nyt en oo syönyt oikeastaan ollenkaan ja hyvähän se on :)

Ihania ultrauutisia teillä muilla, sitä kuvaa monitorissa tulee ikävä :) onneksi on kuvat muistona ja minä ainakin odottelen jo innolla että alkaisin liikkeet tuntemaan :) onneksi eu oo kun vähän reilu 2vk että pääsee katsomaan pikkusta seuraavan kerran :) on se ihana kun se siellä möyrii ja vilkuttelee :)

Vointeja kaikille <3
 
Takaisin
Top