Maalisvauvat 2011

Nick ----- ikä ---- LA --- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi

Lisah ----- 22 ---- 1.3 ---esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 --- esikoinen ---- 4
Satsu ------36 ---- --2.3 ---pikkukakkonen ---- ?
Shusmita------20----2.3---pikkukakkonen----1
Minea -----33 ------2.3 ---esikoinen ---- 2
Maukka-----36-----2.3.-----kolmonen
Sus ---- ----37 -------3.3 ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---? ---- ?
Rastafa-----29------5.3----esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Pini ---- 22 ---- 6.3 ---- esikoinen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Riinaa ------ 20 ---- 12.3 ------- esikoinen ----
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
Shani ------32-------13.3 ------esikoinen -----?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
prinsessa123--22---16.3-----esikoinen---0
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
Nannasu-----33-----21.3-------kolmonen-----4
suvi_--------22------22.3-----esikoinen-----2
Picsu ------ 27 ----- 15.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
Sarppa86----24-----24.3.------esikoinen----?
hietaka-----27-----30.3---------nelonen---3
gepa----------22-----26.3.------esikoinen------5
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niu----------23-----30.3-------esikoinen-----2
gabor--------30-----3.3.-------pikkukakkonen----2

Mä poistin itseni listalta. Ei ollut meidän aika saada pientä nyyttiä syliin..[:(]

Toivottavasti kukaan muu ei tippunut samalla..
 
Heipä hei taas kaikille :) mut siirrettiin uusiin vastuuhommiin töissä ja on kiirettä pitänyt, siksi ei oo täälläkään hetkeen näkyny :) mutta tervetuloa kaikille uusille ja onnea muille joilla menee hyvin :)

Itsellä kanssa menee tosi kivasti. Oireet ei ole muuttunut mihinkään ainoa mikä on tullut uutena on tuo nukkuminen, olin aikasemminkin väsynyt mutta nyt huhhu. Töissä jaksaa on ensi painaa täysillä kun lyhensivät tämän raskauden takia (ja minun omasta toiveesta myös) työpäivää 10tunnista 8 mutta töiden ulkopuolella vaan nukun, ei pysty muuta tekemään.
Migreenikään ei helpota, yhtä usein on kohtauksia ja oon äärimmäisen onnellinen jos välillä saa olla edes yhden päivän ilman sitä jumalatonta kipua.
Maha kasvaa hurjaa vauhtia ja suurimman osan päivästä on kyllä loistava olo :)

Joku huuteli pääkaupunkiseudulla asuvien perään? Täällä olis yks joka olis ainakin tulossa tapaamiseen jos sellainen saadaan aikaiseksi.
Ottakaapa yhteyttä :)
 
Heipä hei kaikille maalismammoille! :)
Lueskelin eilisen illan kaikki nuo 19 sivua,joita olette tänne kirjoitelleet ja päätin nyt sitten liittyä joukkoonne.. :)
Tein 4.8 selvääkin selvemmän positiivisen testin (en ehtinyt tikku laittamaan edes lavuaarin reunalle,kun jo viivat ilmestyivät!!).
Ensimmäinen neuvola on käyty viime viikolla ja hyvinhän siellä meni. Neuvolan mukaan laskettuaikani on siis 15.3-11!!
Kesti kauan ennen,kuin osasin edes päästä kirjoittamaan tähän,kun en,niin paljon tietokoneista tiedä...en lähes ollenkaan... :o Joten olisi kiva,jos joku lisäisi minut listaan myös.. :)
Ensi viikon tiistaina on ensimmäinen ultra ja jännittää valtavasti,että onhan vauvalla kaikki hyvin... Sitä lähes jokainen onkin täällä miettinyt myös ja se onkin aivan normaalia.
Esikoiseni lähti nyt syksyllä kouluun (LEEVI 6V),joten toinen lapsi on siis tulossa. :)
Vatsa kasvaa jo aika hurjaa vauhtia.... :)
Pahoinvointia on ollut,mutta ei kuitenkaan oksentelua lainkaan,onneksi *koputtaa puuta*.
Toivottavasti tämä meni nyt ihan oikeaan paikkaan,kun en tosissaan ennen ole tälläisillä keskustelupalstoilla kirjoitellut? Jos ei m ennyt,niin voisiko joku hiukan neuvoa,miten ihmeessä tämä sitten toimii? :)
Olen 23vuotias ja asun tällä hetkellä Helsingissä. Haemme mieheni ja vauvan kanssa asuntoa kuitenkin koko ajan Helsinki,Vantaa,Espoo alueelta.
Mukavaa,kun meitä on näin paljon ja toivon,että saan keskustella kanssanne paljon,sillä mieheni on suhtautunut lapsen tuloon hiukan negatiivisesti vielä ja on edelleen jonkin verran poissa tolaltaan.
Parisuhteemme on aika vaakalaudalla tällä hetkellä,mutta teen kaikkeni kuitenkin sen eteen,jotta se kestäisi tämän(kin) "haasteen".. :)
Jään seurailemaan ja lukemaan tulevia uusia viestejä...
Kiitos,kun luitte tekstini ja mukavaa odotusta kaikille ja tsemppiä niille,joilla on kamalat pahoinvoinnit päällä... <3
 
mie oon näköjään kadonnu ni lisätään nyt sit uusix[8|]


Lisah ----- 22 ---- 1.3 ---esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 --- esikoinen ---- 4
Satsu ------36 ---- --2.3 ---pikkukakkonen ---- ?
Shusmita------20----2.3---pikkukakkonen----1
Minea -----33 ------2.3 ---esikoinen ---- 2
Maukka-----36-----2.3.-----kolmonen
Ninja--------25--------3.3----esikoinen------1
Sus ---- ----37 -------3.3 ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---? ---- ?
Rastafa-----29------5.3----esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Pini ---- 22 ---- 6.3 ---- esikoinen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Riinaa ------ 20 ---- 12.3 ------- esikoinen ----
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
Shani ------32-------13.3 ------esikoinen -----?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
prinsessa123--22---16.3-----esikoinen---0
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
Nannasu-----33-----21.3-------kolmonen-----4
suvi_--------22------22.3-----esikoinen-----2
Picsu ------ 27 ----- 15.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
Sarppa86----24-----24.3.------esikoinen----?
hietaka-----27-----30.3---------nelonen---3
gepa----------22-----26.3.------esikoinen------5
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niu----------23-----30.3-------esikoinen-----2
gabor--------30-----3.3.-------pikkukakkonen----2
 
mulla menee hermot mun koneen kanssa!! noh jos nyt saisin tämän kirjoitettua ilman että hävittäisin osan tekstistä!! eli oltiin mieheni kanssa eilen neuvolassa ja saatiin kaikenlaisia lappusia!! Halusin että hänkin sitten olisi lukenut niitä kun kerran on myös ensikertalainen niin olisi vaikka voinut perehtyä asioihin!!! Kun hän nyt ei millään halua ymmärtää miksi mua väsyttää eikä mua huvita harrastaa seksiä ja haluan vaan nukkua illalla!! Mullahan ei nyt oikein koko raskauden aikana ole ollut mitään oireita paitsi tuo väsymys mikä on välillä aivan sietämätötä!![:@] Mieheni siis valittaa siitä että aina nukun enkä halua seksiä niin kun ennen!! Asia on siis niin että seksiä kyllä halauisin mutta en illalla koska teen aamu vuoroja ja joudun herämään 5 aamulla!! Nukkumaan meen yleensä ihan viimeistään 10 illalla ja mieheni ei halua nyt ymmärtää sitä että jos tuun 10 makuhuoneseen niin ei huvita seksi vaan nukkuminen!!! [&o] Olen kyllä ehdottanut että miks ei päivällä kun mulla silloin olisi energiaa ja halua ( asia siis on niin että haluan kyllä seksiä mutta et illalla) mutta mies treenaa silloin ja sanoo että ei halua silloin niin hän on kauheen huonoo tekemään kompromissejä ollenkaan missään asiassa ja siksi haluaisin repiä hiukset päästä!!! Periaatteessa mun pitäs antaa sille illalla heti kun hän suutaa makuhuoneeseen 22 ja hyppää päälle ja nukkuu siis todella huonosti ( koska seksin jälkeen aina tosi energinen olo kun lähtee tuo veri liikkumaan niin ei saa heti unta) ja herätä 5 aamulla 3 tunnin unilla ja lähtee töihin zombina! Välillä tekis mieli kostaa herätä vaik aamulla neljältä hyppää kyytiin ja sanoo että kato nyt et kuinka kiva on mennä duuniin väsyneenä!!! [:D] huoh ja se ärsyttää kyllä että sanooo sit et oot vaan laiska et ei se mistään hormoneista johtu mutta neuvolassa kyllä on samaa mieltä ja oli niin ymmärtävän kaikesta kaiken!! kotona taas aivan toista mieltä !! Välillä must kyl tuntuu että hän sitä lasta odottaa enkä minä kun on noin kiukkunen!![:D] Mulla on tosiaankin oireeton raskaus paitsi että tuo väsymys mutta ei muuta!!! Miten teillä muilla!! Musta tuntuu et sit kun tää väsymys loppuu ja seksihalut nousee kattoon niin mies ei pysy perässä!! näin meillä oli ennen kun tulin raskaaksi silloin sain kyllä kinua mutta jos häntä nyt siitä muistuttaa niin eihän mitään sellasta ikinä ollut!! [:D][:D] et mähän se pihtari aina oon ollut mukamas!![:D] Ps! sit viel sitä et mites noi raskaus oireet on vaikuttanut et oon kuullut et jos oon vähän oireita tulis yleensä poika ja jos on paljon oireita niin on tyttö vai kummin päin se nyt menikään?? Jos joku tietää niin voi mulle kertoo! Muuten tää elämä on kyllä ollut ihanaa ja mies kyllä lapsen haluaa onneks kun nyt kerran suuniteltu juttu olikin [:D] hän vaan haluisi joka päivä seksiä!![:D]

pyydän anteeksi mun kirjoitusvirheitä toivottavasti kaikki kuitenkin ymmärtävät ongelmani!![;)]
 
Lisah ----- 22 ---- 1.3 ---esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 --- esikoinen ---- 4
Satsu ------36 ---- --2.3 ---pikkukakkonen ---- ?
Shusmita------20----2.3---pikkukakkonen----1
Minea -----33 ------2.3 ---esikoinen ---- 2
Maukka-----36-----2.3.-----kolmonen
Ninja--------25--------3.3----esikoinen------1
Sus ---- ----37 -------3.3 ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---? ---- ?
Rastafa-----29------5.3----esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Pini ---- 22 ---- 6.3 ---- esikoinen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Riinaa ------ 20 ---- 12.3 ------- esikoinen ----
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
Shani ------32-------13.3 ------esikoinen -----?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
MartinaZ----23------15.3--------pikkukakkonen---------?
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
prinsessa123--22---16.3-----esikoinen---0
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
Nannasu-----33-----21.3-------kolmonen-----4
suvi_--------22------22.3-----esikoinen-----2
Picsu ------ 27 ----- 15.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
Sarppa86----24-----24.3.------esikoinen----?
hietaka-----27-----30.3---------nelonen---3
gepa----------22-----26.3.------esikoinen------5
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niu----------23-----30.3-------esikoinen-----2
gabor--------30-----3.3.-------pikkukakkonen----2


Lisäsin nyt sinutkin MartinaZ tohon listaan!! toivottavasti saat selvitettyä asiat miehen kanssa !! Ja onnea asunnon etsitään! Helsingissä myöskin asustellaan!!
 
Edellinen taulukko oli kovin sekava, joten tein nyt tämän, jos sitten kerrotte tällä palstalla muutoksista niin mä korjaan sitten =) Näin ei muut putoa itsekseen pois...
 
Minun laskettuaika siirtyi 10.3 2011.Tänään saatiin ultrassa np otettua ja verikokeet [:D] vauva voi kaikinpuolin hyvin! ja itse myös, tosin jurppii tämä jatkuva nälän tunne eikä mitään edes tekisi mieli syödä [:'(] Ja tosiaan joku kyseli pääkaupunki seudun odottajia, Vantaalla asustellaan, jos järjestyy tapaamista yms tulen mielellään [:D]
 
Tervetuloa kaikille uusille myös minun puolestani [:)]
Meitä alkaa olemaan täällä jo aika kivan kokoinen porukka.

Kiva lukea mukavia ultrauutisia!  ..ja teille, jotka vielä ekaa ultraa odottelette; varmasti kaikki on masussa hienosti [:)]

Oo, ootpas sä Dark91 ollut ahkera ja tehnyt meille hienon taulukon [:)]

Omaa (.)
Mulla on MAHA. Kun 12 viikkoa pompsahti täyteen viime sunnuntaina, niin mun kroppa tuntui heräävän tähän päivään ja kasvatti mulle yhdessä yössä ihan kunnon mahan. Aiemmin oli vaan pientä pömppistä, jonka pistin turvotuksen piikkiin, nyt ei mee enää farkut kiinni lainkaan. Mieskin kysyi (ehkä pikkuisen järkyttyneenä) että "Kasvaako se maha sitten oikeesti noin nopeesti?" Kai se ressu kuvittelee et mä näytän kahden viikon päästä siltä kuin oisin viimisilläni. Kuvaakin yritin lisätä tonne masuketjuun, mut luovutin, kun en saanut sitä ainakaan viestin esikatselussa näkymään [>:].
Oireet on pysyneet ennallaan, viimeisen viiden viikon aikana kokonaan oksennusvapaita päiviä on ollut yhteensä 4, eli pahoinvointi on hurjaa. [:'(] Toivoo on et se loppuu viimeistään maaliskuussa sitten. Pfuuh. Oon oikeesti aika kypsä tähän oloon jo. Kätilökin sanoi mulle ultrassa, et "Mahdollisuuksien mukaan, syö terveellisesti, mutta jos litra jäätelöä on ainoo mitä saat päivässä alas niin se on okei koska kokonaan syömättäkään ei voi olla." Neuvolatäti ei taida tosta olla ihan yhtä mieltä. [:D] Yritin neuvolassa viimeksi selittää, että mielelläni söisin terveellisesti ja monipuolisesti, mut jos ei vaan mikään maistu nin ei se mun vika ole. Jos yritän syödä jotain väkisin, niin se tulee ylös.

Mulle on tullut nyt lisäks sellaisia tosi kivuliaita vihlaisuja molemmille puolille ihan alavatsaan. Vihloo aina kun nousee makuuasennosta ylös tai tekee jotain vastaavaa. Onks nää nyt sit niitä kipuja kun kaikki venyy tuol alakerrassa?

Mä tästä meen pakkailemaan -> muutto rivarikolmiosta omakotitaloon olis syyskuun loppuun mennessä [:)] Kiva muutto, kun ei tarvitse kantaa mitään painavaa [:D] .. Tosin tiedän, että menetän vielä monen monta kertaa tämän syksyn aikana hermoni ja toivon ettei oltais muutettu ah-niin-helposta-vuokra-asunnosta omaan (tai siis pankin) kotiin; edessä on kaikkien pintojen uusiminen, 150m2 asuintilaa sekä lisäksi pihan siistiminen (2500m2 pelkkää pusikkoa). Mut lohduttaudun sillä, et saan asua sit varmaan jouluun mennessä ihan uudistetussa kodissa ja pääsen vauvin omaakin huonetta sitten suunnittelemaan [:)]
 
Hei, mutki voi lisätä tuohon listaan. En oo aiemmin osannu :) LA on siis 22.3. olen 26 vuotta ja asun Sotkamossa. Jos täällä on muita odottajia Kainuusta, ni olispa aika kiva kuulla teistä!

Kaikki täällä vielä hyvin, viikkoja 10+1 ja väsymys on ehkä pikkasen alkanu helpottamaan. Viime viikolla ei enää ollut huono-olo, mutta tällä viikolla se on valitettavasti palannut. Ennen sitä oli vain illalla, nyt sekä aamulla että illalla. Oksentaa ei ole onneksi tarvinnut. Olen kyllä onnellinen miehestäni, hän on kaikesta yhtä innoissaan, kuin minäkin ja ymmärtää, jos tuntuu pahalta.

Mutta lisää kuulumisia taas myöhemmin, on kyllä niin ihana lukea teidän juttuja, kiitos niistä!
 
Dark91: Mulla laskettu aika siirtyi eli nyt se on 5.3.2011 jos tohon hienoon taulukkoon korjaat [:D]
 
En viitsi joka kerta liittää listaa uutena kuvana, ja välillä muokkailen värejäkin, mutta siis nyt jälleen; päivitetty lista:



 
Riinaa, ihana kuulla että kaikki hyvin<3 varmaan ihana olo, kun tietää että joku on siellä ja on nähnyt sen [:)]

hamasu, loistavaa ettei vuoto ollu enne mistään pahasta! ihana kuulla...[:D]

mirr, ikävää et on ollu noinkin huono vointi sulla [&:] tarrasukkia pikkuiselle <3
Siis mitä?! Voiko joku olla noin ... idiootti ... ja ajatella heti jotain anoreksiaa ja vielä sanoo se ääneen?? Mä olin 5pv sairaalassa vaan umpisuolen takia, hahhah tommonen käytös, en yhtään ihmettele mikset menny ees haastatteluun! [8|]

misslily, tervetuloa<3 Meillä on sama LA [:D]
Mulla kans nenä vuotaa ihan sairaasti! Varsinki aamuyöstä ja nukkuessakin niin tukossa että kuulemma hengitän suun kautta nukkuessani [:@] aivastelen sen nenän vuotamisen takii aika runsaasti [:@]

Picsu, onnea nöppiäisen näkemisestä [:D] ihana uutinen kyllä.. [:)] nyt ku näkis omansa vielä..<3

SannaL, ota nyt sit oikeesti ihan rauhassa, niin et rupee pyörtyileen tai mitään muuta vastaavaa... [:D] Mut hyvä että olo alkanu helpottamaan...[:)]

Ireth, laittaisin tonne mun tekemään taulukkoon mielellään sun iän, paikkakunnan yms jos haluut ne sinne laittaa[:D]
Tervetuloa joukkoomme..^^

Shani, synttärit meni vilauksessa ohi. Pariin otteeseen mua katsottiin kummallisesti, ja varsinkin miehen siskopuolen mies katto oudosti (niille ku just synty laps) siis silleen "tiedän mitä salaatte"- katseella [:D] Ei kyllä kerrottu, koska halutaan varmistuu ultrassa et kaikki on hyvin.. Vaikka mulla olikin hirvee hinku kertoo... [:D]

Eiköhän ne lääkärineuvolassa varmaan kuuntele niitä ääniä ku varsinki oot menossa jo rv12 [:D] sillonhan niitten pitäis jo kuulua[:)]

gepa, siis mikä dvd? Hitsi ku oliski itekki saanu jonku dvd:n [:D] Huhhuh ton sun ukkos kans [:D]
Miehillä jotenkin kauheen vaikeeta vissiin tajuta tätä raskausasiaa yleisesti, eihän se miehille niin konkreettista oo kuitenkaan, mut heh, kyllä välillä itteenikin kismittää ja välillä naurattaa toi mun miekkonen ku valittelee jokaista pientä kipua jonka tuntee kun sit taas mulla selkä jumissa, hoidan kaikki kotityöt ja nyt jännitykseltä ei oo saanu ees nukuttua.. Ei ne ymmärrä tätä, eikä ne koskaan voi kokee tätä niin konkreettisesti ku me [:D]

RouvaS, vointeja ja tsemppiä sinne tulevaan! Itsellä pelko tuulimunasta tai jostain muusta vastaavasta... Pettymykseen itse varaudun perjantaina on ultra niin sitten sen tietää... Mutta *halaus* jaksamista sinne<3

hannamari, onnea uusista vastuuhommista[;)]

MartinaZ, tervetuloa sinullekin! [:D]
Miehethän kasvaa isäksi vasta myöhäsessä vaiheessa, ei siihen kukaan mies ole kunnolla valmis koskaan... Mutta toivottavasti sunkin miehesi hyväksyy ajatuksen ja kaikki menee hyvin sekä suhteessa, että raskaudessa![:D]

nellu, ihania ultrauutisia <3 eiköhän noi raskausoireet helpota sitten jossain välissä sielläkin päin [:)] toivottavasti *koputtaa puuta* [:D]

Pini, joo, näinpä pääs käymään, että tuommosen väsäsin [:D] tekemisen puuteko? (ei tietenkään... )
Mulla kans mahan ihan huomaa jo ja se näyttää melkosen "raskaalta" [:-] kaikki vaatteet kiristää ja sormuskaan mahdu enää sormeen ku on niin turvonnu olo... Iltaa kohden vielä hurjempi!
Joo on ne niitä kipuja mitä oliko ne repäisykipuja tai jotain semmosia. Paikat venyy ja kohdunkannattimet löystyy ja vaihtaa paikkaa.. Sen takia liikkeessä yleensä enempi... Näin oon ite ymmärtäny [:D]
Oi, ja onnea muuttoon<3

Amppari, joo lisäilin sinut kanssa tuonne listaan. IHanaa että siellä mies ihan yhtä innoissaan, täällä on vähän liiankin lunkki mies joten musta se näyttää siltä että ei ajattele mun olevan raskaana laisinkaan [:D] Mitä nyt välillä hiplasee mahaa pienesti..[:)]

Omaa napaa,
Enpäs tainnu kertoo keittiöpuuhista vielä... [8|]
Siis su-ma yönä yhtäkkii siivosinkin keittiön milli milliltä kiiltäväks, ja sit tein miehelle aamiaisen vuoteeseen.... Mies lähti töihin ja sen työssäolo ajan sitten nukuinkin. Mies tuli kotiin ja toi mulle orkidean<3 ihanaa!

No, sitten maanantaina kävin iltasella ostaas kankaita, ja eilen sitten tein itselleni äitiystopin ja äitiyshousut... 12 tuntia väkersin... [:D] ja nyt niissä mun maha tosiaan näyttää siltä että oon raskaana! [:)]

Tänään ollu ihan hirvee päivä, koko ajan jännittäny perjantaista ultraa ja miettiny tuulimunia sun muita... (enpäs pelottele muita sen enempää), ja yrittäny hirveenä varautua karmeeseen pettymykseen...

Ohoh tulipa tekstiä... O_O
[:D][:D]
 
Dark91 [:)] Juu, mä otan [:)] Ei ole enään onneksi huipannut. viellä muutama päivä ja sit pääse ultraan ?
Mutkin voi lisätä tohon hienoon listaan kun en itte osaa[:D] Eli laskettuaika olis 10.3.2011. ?

RouvaS ? Kovasti voimia ja jaksuja teille ?? Halii ??



tosi kiva lueskella teidän kuulumisia ?

Huomenna vaihtuis sitten 12+0 ? voin jo sitten pikkuisen huokasta ?

Oikein hyviä vointeja kaikille ??
 
Dark91: Ikää siis 26v, Kouvolasta ja esikoista odotellaan täällä :)

Oma: Täällä kanssa huonovointisuus oli hetken poissa, nyt taas tullut takas.. Mutta lienee selvittävä moisesta.. Väsymys on armottoman loputon.. Työvuorot on jo loputtoman pitkiä, teen kuitenkin "vaivaista" 16 tunnin yövuoroa [:D] Saas nähdä kuin kauan tuota jaksaa [:)]
 
Terkkuja taas täältä Hämeestä!

Hienoon uuteen taulukkoon sen verran lisätietoja, että esikoinen on kyseessä ja paikkakuntana Hämeenlinna.

Perjantaina tuli käytyä ekan kerran neuvolassa ja neuvolantätipä yllätti kysymällä, että kuunneltaisiinko sydänääniä. Viikkoja oli jo yli 10 ja sanoi monesti löytäneensä äänet jo pari viikkoa aiemmin. No, joku tuleva rumpali siellä paukutti [:)]

6.9. ultra ja 8.9. tiedossa neuvolalääkäri. Ruuhkaa pukkaa. Nyt on olo kyllä aikasta rauhallinen, kun tosiaan todistettu on, että joku siellä on. Mahakin päätti innostua kasvamaan tästä ilosta ja oli pakko käydä ostamassa ekat mammapöksyt. Jos huomenna jo jalkaan pistäisi - tuntuivat niiiiin ihanalta. Ei kiristä eikä purista.

Töissäkään ei tarvitse enää ahtaa itseään täyteen kahden tunnin välein vaan pärjää jo vähän kevyemmällä tankkauksella. Päiväunet ovat tosin taineet muuttua jokapäiväisiksi...

Kaikille onnea matkaan ja kasvavia masuja!
 
Kiitos pini ja gepa.. :)
Juu,meillä tosiaan miehen kanssa taas tänään erimielisyyksiä edelleen vauvan tulosta ja menetinkin sitten hermoni ja sanoin,että mun ei tarvitse enkä halua kuunnella tollaista enää ja lähdin kotiin (asumme eri osoitteissa,kun emme vielä ole saaneet yhteistä asuntoa.) Saa tosiaan nähdä kestääkö parisuhteemme tämän... Miehelle,kun on tulossa suuri avosydänleikkaus tässä muutaman kuukauden päästä. Siitä toipuminen vie jo ainakin puoli vuotta,kun kirurgi meinaa vetää rintalastan halki,jotta pääsee korjaamaan tarvittavat kohdat sieltä..[:'(]
Hänellä on periytyvä tuo sydänsairaus ja tällä hetkellä aortta on revennyt 5.8cm ja läppä vuotaa. Pelottaa,kun se on perinnöllistä ja vauvallamme on siis 50% mahdollisuus sairastua samaan sairauteen...[&o] Ja pelottaa mieheni puolesta tietenkin,kun tuollaisissa leikkauksissa on aina riskinsä,mitä suurempi leikkaus,niin yleensä,sitä suurempi riski.[:(] Noh, vauvan tilannehan ultrassahan ei vielä näy,vaan sitten syntymän jälkeen tai ensimmäisten vuosien aikana viimeistään. Toivotaan kuitenkin,että kaikki on pikkuisella hyvin.
Miehelläni on nyt paljon muitakin suuria asioita elämässään edessä ja hoidettavana,joten hänen mielestään lapsi ei vain sovi tähän elämäntilanteeseemme. En kuitenkaan ole harkinnut raskauden keskeyttämistä missään vaiheessa,enkä harkitse.
Kestää suhteemme tämän tai ei,niin olen kyllä varautunut molempiin vaihtoehtoihin: elämään perheenä yhdessä tai toisena vaihtoehtona sitten ilman lapsen isää. Tietenkin teen kaikkeni (paitsi aborttia),jotta saan suhteemme kestämään.
Todella stressaavaa aikaa,mutta yritän ajatella mukavia ja iloisia asioita,siten ja niin paljon,kuin vain pystyn vauvan hyvinvoinnin ja oman voinnin vuoksi myös.
Onneksi on tuo keikkatyö 3-4kertaa viikossa,niin saa hiukan muuta ajateltavaa. Joku kyselikin tuossa,että käykö kukaan töissä tai opiskeleeko raskauden aikana. Itse siis juonnan karaokea pubissa,joka on siis ilta/yötyötä... Hyvin olen jaksanut,mutta en tietenkään rehki liikoja. [;)] Ajattelin tehdä töitä sen aikaa,kun vain kykenen siihen ja jaksan,koska se on henkisesti kuitenkin raskasta katsoa illasta/yöstä toiseen kännisiä ihmisiä ja kuunnella heidän örvellystään.[:-] Onneksi mukaviakin vakioasiakkaita löytyy...[:D]
Minulla myöskin ollut molemmin puolisia alavatsa "kipuja" ennemminkin sellaisia "repimis-vihlomisia" ovat varmaankin ihan normaaleita oireita,kun kehossa tapahtuu,niin suuria muutoksia.[:)]
Voi,kun nyt saisi vain pian sen uuden asunnon,niin pääsisi asettumaan ja muutenkin selvyyttä etenkin parisuhde tilanteeseeni. Raastavaa,kun ollaan jo 2viikkoa oltu jokainen yö erossa. Mies äitinsä luona ja minä kotona. Ennen sitä emme olleet yhtään yötä olleet erossa. Itku on herkässä vähän väliä ja kaipuu niin suuri. Näemme kuitenkin joka päivä jonkin verran. Ajattelin,että huomenna on pakko jutella asioista kunnolla kävi sitten,miten kävi. Toivon,että käy hyvin tai edes saan jonkinlaisen selvyyden tilanteeseemme. Sitä odotellen ja masua kasvatellen.. [:)]
 
Hienoon taulukkoon voi lisätä; ikäni 26 ja toinen lapsi [:D]  Kaikille hyviä vointeja!
 
Huomenta vain kaikille!!
Tuli tuossa aamulla mietittyä,että kamalan negatiivisella mielellä olen nyt kirjoitellut,joten pitäähän nyt jotain positiivistakin tulla ulos.. :)
Ennen raskautta piti ilmoittautua joogaan tai hot joogaan,mutta se sitten vain jotenkin jäi.
Nyt ajattelin,että menisin ja ilmoittautuisin mammajoogaan... [:)]
Onko kenelläkään kokemuksia sellaisesta?
Olen huomannut nyt,kun on ollut pientä yskää,että yskäkohtaus loppuu aina aivastukseen... Kuullostaa järkyttävän naurettavalta ja ihmiset eilenkin hymyilivät sille bussissa..[:D] heh...
Juu,joten,jos joku muukin kiinnostunut mammajoogasta tai on kokemuksia siitä,niin vastailkaapa...
Mitä muuten yleisesti harrastatte nyt raskauden aikana..?
 
Takaisin
Top