heippa! ^^
Meillä täällä ylihuomenna eka neuvola! Jänskättää hurjasti ^^
Keskiviikkona kyllä tein hieman typerän päätöksen... Pitkään on tehnyt mieli ratsastaa ja no, kaverin hevosta kattomassa oltiin ja kysyi multa haluanko ratsastaa. No tietty halusin. En voinut kuvitella että jotain sattuis... Mut no, sitten säikähti jotain laatikkoa ja kappas, siinä sitä sit oltiin. Putosin aika pahasti. Mentiin sitten sairaalaan päivystykseen ja epäilivät lantionmurtumaa [&:]
No, ei murtumaa ollut, mutta harmittaa kauheesti, jos keskenmeno tulee nyt sit sen pudotuksen tai röntgenin takia... Ainakaan vielä ei oo mitään semmosia tuntemuksia ollut, onneksi. Lääkäri sanoi että normaalisti lantioröntgeniä ei tehdä raskaana oleville, mutta nyt on pakkotilanne. Nyt sitten muutaman viikon joudun käyttämään kyynärsauvoja kävelyn helpottamiseksi ja kivut on kohtuullisen runsaat. Lääkäri määräs panadolia kipuun ja sitten tuli kysymään, että onko mulla kuukautiset kenties menossa... Totesin siihen että no, ei ole eikä pitäisi olla kun raskaana kuitenkin olen. Sitten kertoi lääkäri että joo virtsassa hieman verta, joutuvat ottaan osastolle.
No, aamuisessa ultrassa jossa ultrattiin munuaiset, ei löytyny mitään ja kotiutuspäätös tehtiin. Sitten kävin käppäilemässä kepeillä fysioterapeutin pyynnöstä ja hoitaja tuli perään, että lääkärillä on asiaa, palaa huoneesees. no, mulla nyt sit on maksa-arvot koholla... Eikä kuulemma tietoa mistä johtuu, mutta kontrollikäyntiin nyt sit parin viikon kuluttua. Täytynee neuvolassa mainita tästä kans ... [&:]
Voihan takamus. no, mutta muuten tässä mennyt lievin oirein mukavasti ^^
Ainoona on väsymys ummetus ja hirvee nälkä ja ajoittainen yökötys... =D
No, mutta maanantaina päivitellään taas^^