Maalisvauvat 2011

ALKUPERÄINEN: Hietsu

Heippa vaan kaikille!
Täällä ilmoittautuu Maalisvauvoihin "todellinen mummo" [:D] Espoosta.
Oon jo 40v ja odotan esikoistani. Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä toivoen että kaikki menisi hyvin.
La näillä näkymin 10.3.2011

Aurinkoista odotusta kaikille.


Onnittelut Hietsulle! Mukavaa, että meitä vähän "varttuneempiakin" on täällä nyt useampi, samat on huolenaiheet mullakin.

Ollaan nyt varmaan siinä vaiheessa palstalaisten enemmistö, että olo ei ole se kaikkein aurinkoisin - tsemppiä tsemppiä vaan kaikille!

Dark: älä luovuta!

Tämä mummeli kävi tänään ekaa kertaa neuvolassa. Olen sitä mieltä, että olen ihan aikuinen ihminen edelleen, vaikka olenkin raskaana, eli mitään lässyttämistä en todellakaan kaipaa neuvolahenkilöstöltä (tai keneltäkään muultakaan siis), enkä myöskään ylenpalttisia "miltä-sinusta-nyt-tuntuu"-vatvomisia. Vähän oli alkuun aavistus lepertelyä, mutta ei onneksi häiritsevästi, ja ihan kiva käynti siis. Sain tuhdin lukupaketin mukaan, ja tajusin, että tämä on ihan totta nyt, ja täytyy alkaa opiskella enemmän aiheesta, ei tästä selviä ihan sillä, että "menee sinne minne käsketään"... [:D]

Synnytyssairaalasta oli myös puhetta, ja ajatuksenahan meillä on Jorvi (Espoossa siis). Terveydenhoitaja nyökytteli ja sanoi, että kuulemma on nyt kesällä ollut aika paljon neuvolakäyntejä, eli voi olla keväällä tulossa pientä ruuhkaa Jorvissa, eli sitähän ei sitten tiedä, josko kuitenkin ohjataan jonnekin muualle. Mutta tämä on nyt kuitenkin meillä suunnitelma tällä hetkellä.

Tällaista tällä kertaa, nyt pitäisi varata eka ultra.
 
Moikka ja kaikille uusille tervetuloa!
 
Nyt on meillä varhaisultra ja eka neuvola takana. Ultrassa näkyi hienosti pikkuisen vahva sydämensyke, kyllä siinä liikuttui [:)] Neuvolassakin meni hyvin ja nyt np-ultra varattu elokuun puolivälin tienoille. Sitä sitten seuraavaksi jännitetään...
Oireita ei ole pahemmin vieläkään, pahoinvoinniltakin välttynyt lähes täysin. *koputtaa puuta* Väsyttää kyllä ja huomaa hengästyvänsä aika helposti esim. rapuissa jotka ennen olen suunnilleen juossut hengästymättä [;)]
 
Hyviä vointeja kaikille [:)]
 
Tänään varattu eka neuvola<3 meni neljän viikon päähän.. eli 19.8. odotan kyllä innolla. [:)]
tupakointiki piti jättää nyt sitte pois.. :P onko muita polttajia ollut ja onko vaikeaa lopettaa?[:o]
 
Henna3: Minä lopetin heti plussan jälkeen. Joissakin tilanteissa missä on tottunut polttamaan se on käynyt mielessä, mutta tämä on niin odotettu, etten halua vaarantaa omalla toiminnallani mitenkään pienen elämää. Poltin kuitenkin 14 vuotta...jospa tämä jäisi tähän! Tsemppiä sulle, se on aika tapa kysymys kanssa, että vaikka "niksat" meneekin ohi voi tapa kolkuttaa niskan takana.

Täälä paha olo jatkuu, koska tämä oksetus menee ohi??????? Tänään kävin kaupassa ja rupesi heti huippaamaan, nyt rupee seinät kaatumaan päälle. Onneksi on ollut lomaa tähän asti, en olisi mitenkään päässyt töihin...pelolla odotan sunnuntain työkeikkaa..

Hyvää odotusta mammat [:D] 
 
Hei kaikille!!

Siis apua.. tännehän on tullut aivan mahdottoman paljon lisää odottajia! [:)] Onnea kaikille!!
Lupasin viimeksi että käyn täällä useammin, mutta nytkin vierähti yli viikko...[8|]
 
Heipä hei!

Täällä 24-vuotias nainen Savosta, ja maalisvauvaa, esikoista ootellaan. :) Laskettu ois näillä näkymin 19.3.
Kaikki tuntuu niin oudolta, saa nähä miten tähän tottuu. Vaikkakin raskaus oli suunniteltu ja kovin odotettu (viiden kuukauden yrittämisen jälkeen), nyt on vaan semmonen epätodellinen olo.. Kuudennella viikolla vasta mennään ja kahen viikon päästä on ensimmäinen neuvolakäynti ja ilmeisesti jo sillon sit ultraillaan. Jospa tuon neuvolakäynnin jälkeen olis muutenkin viisaampi koko raskauden suhteen, tuntuu vielä kaikki niin vieraalta ja erikoiselta.

Huippua, että täällä netissä on tämmönen yhteisö olemassa ja saa lueskella muittenkin ajatuksia näistä vaiheista! Vielä kun ei näin aikaisessa vaiheessa halua kertoa sukulaisille tai ystäville, mutta hyvä että täällä voi sitten omia tuntojaan kertoilla.

Onnea kovasti kaikille muillekin odottajille! Onni on meitä lykästänyt kun plussaa näyttänyt! <3
 
ohhoh.. en tiedä mitä nappia painoin.. mutta lähettikin tuon edellisen viestin vaikka minun piti siihen kyllä muutkin kirjottaa.. [:)]

Dark91 : Minulla ei itselläni ole juurikaan kokemuksia vuodoista, mutta olen kyllä kuullut että menkkojen aikaan saattaa tulla lievempää vuotoa. Ja ihan vähän aikaa sitten eräs tuttuni, oli viikolla 9 tai 10 raskaana, kun hänelle tuli kamalat vuodot jotka kestivät viikkoja. Vauva oli kuitenkin kunnossa, ja syy oli joku istukan välistä vuotava vuoto.. en aivan ymmärtänyt mistä oli kyse.. mutta pääasia että kaikki oli muuten hyvin. Toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin. [:)]

henna3 : minä vähensin heti kun sain tietää olevani raskaana, luulin, etten pystyisi lopettamaan. Mutta, melkein heti minäkin sain tupakoinnin lopetettua. [:)] nyt ei tee yhtään edes mieli, ja tupakan savukin haisee todella pahalle...

Ja kaikille pahoinvoinnista kärsiville, voin sanoa lohdutukseksi sen verran että ette ole ainoita. [:)] Minulla tämä pahoinvointi on joka päivästä, ja haittaa kyllä normaalia elämää. Myös väsymys ja huimaus on tavallista minulle..
Toivon että tämä pikkuhiljaa alkaisi helpottaa..3 viikon päästä pitäis palata taas koulun penkille, niin on kyllä ankeeta jos tämä samanlainen olo jatkuu...[&:]

Sain nyt postissa ensimmäisen ajan ultraan. 25.8 se olisi, silloin viikkoja 12+6 [:)] Mitenkäs te muut.. käyttekö varhaisultrassa, vai odotatteko ihan tuota "normi" ultraa?
Itse olisin mielellään mennyt varhaisultraan, mutta ajattelin, että jaksan oottaa tuonne asti. [:)]

Ensiviikolla on sydänpolille aika. Pelottaa.. mutta toivotaan että tämä minun pikku sydämeni jaksaisi pumpata rasituksesta huolimatta. [&:]

ERITTÄIN MUKAVAA ODOTUSAIKAA TEILLE KAIKILLE!!! <3 ja kertokaahan tiiviisti omia raskauskuulumisianne.. kiva on niitä täältä lueskella, tietää ettei ole yksin tässä maailmassa. [:D]
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Satsu -------36 ---- --2.3 ------ --pikkukakkonen ---- ?
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----37 -------3.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---- ----esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- -6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
prinsessa123----22---16.3-----esikoinen---0
Shusmita-------20----2.3-------pikkukakkonen----1


Huomenna on tasan 3 viikkoa ekaan neuvolaa, äh ei jaksais odottaa [:D] ultrasta ei oo vielä tietoa, mutta eiköhän sekin selviä neuvolassa??
Synnytyssairaalaksi oon miettinyt naistenklinikkaa.

mulla oli jotain muutakin juttuja, mutta kun aloin säätämään ton allekirjoituksen kanssa niin eiköhän ne asiat unohtuneet. [:)]
 
liian monen positiivisen jälkeen varasin sit neuvolan .. :) 16.8, samalla viikolla meinataan lähteä reissuun, niin sain sit hyvin ennen sitä !! :) täytyy vaan toivoa,että ku terkkari ultraa, että sielä olis jotain ultrattavaa !! :D
täälä meillä päin tosiaan ultrataan heti, tai kuunnellaan sydänäänet. viikkoja omien laskujen mukaan sillon 7+4, neuvolan mukaan 8+2. onko teillä muilla kokemuksia siitä, että terkkari antaa "väärän" lasketun?.. siis, että oma kierto on pidempi mitä oppikirjan mukaan? .. neuvolaan sai varata aikaa 1½h ekalla kertaa !! :D

niin ja tosta tupakan poltosta. täälä kans jäi polttelu pari päivää sitte .. jonku verran tekee mieli, mutta sitte ku ajattelee mitä kultakimpaletta tuola kantaa mukanaan, niin se halu unohtuu .. :))
 
Täällä 19v tyttö Kotkasta, toista odotellaan :) Rv 5+3, eli La 21.3.2011. 
Neuvola varattu tänään, ja sain sen Perj. 30.7 :) Olo on mitä kamalin, mut kai tää tästä, ku syö tarpeeksi usein :)
Onko muita Kotkasta? :)
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Satsu -------36 ---- --2.3 ------ --pikkukakkonen ---- ?
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----37 -------3.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---- ----esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- -6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
prinsessa123----22---16.3-----esikoinen---0
Shusmita-------20----2.3-------pikkukakkonen----1
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
 
Tervehdys taas kaikille!

Huono olo jatkuu täälläkin. Nyt ei tee mieli syödä mitään, mutta pakotan itteni syömään kuitenkin ettei liian kova nälkä pääse tulemaan... Yök! [:'(] Ja väsyttää ihan vietävästi. Nytkin pitäis olla jo nukkumassa, mutta tässäpä kirjoittelen äkkiä...

lilleroinen: mullakin on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, joten la laskuri ja neuvola antaa jopa pari viikkoa eriävät ajat!! Mutta odottelen siihen rakenneultraan asti ihan rauhassa, koska silloin la ainakin tarkentuu.

Tässä tän yökötysolon lomassa oon jo miettinyt ja toivonut kovasti että tämän vauvan synnytys sujuu niin kuin pitää. Esikoisen synnytys tapahtui lopulta hätäsektiolla ja se vähän jo nyt mielessä. Olin silloin niin kipeä, että mietin miten selviän vastasyntyneen ja 1v4kk tytön kanssa... Tämmöinen murehtija olen. [8|] Täytyy varmaan miettiä tarkkaan jo etukäteen, mistä saadaan apua yms jos toinenkin syntyy leikkauksella.

Mutta nautitaan kaikki tästä odotuksesta vaikka välillä (tai koko ajan) yököttääkin! [:)]
 
lilleroinen Todellakin on kokemusta että antavat väärän päivä!! [:@] itselläni kierto on 33 päivää että sen mukaan tuon vaun testinkin tein...Siihen kyllä luotan enemmän tällä hetkellä kuin aiemmin..

Mistäs päin espoota täällä ihmiset asustavat? Kun itsekkin asun espoossa ja tuntuu paljon olevan "jorvilaisia" eli ihmisiä koiden synnytyssairaala ois jorvi..

Tupakkia minäkin poltin mutta onneksi sain lopetettua. Niin hirveet pahoinvoinnit että ei voi ajatellakkaan [:'(]
 
odottaja ilmottautuu maalisvauvoihin Vantaalta.. LA olis 25.3 et aika alussa mennään. neljättä lasta odotetaan. (02,07,ja 09) synnytyssairaalaksi valitsen naistenklinikan. neuvola on jo varattu 9.8
[:)]
 
Shusmita: erittäin ärsyttävä toi neuvolan laskutapa !! ite lopetin kans just pillerit, eli en oo varma kierrosta, mutta oon laskeskellu, että se olis ollu kans 33pvä, eli sen mukaan oon kans laskureilla laskenu.. eihän tuo heitä neuvolan kanssa ku 5pvää, mutta miksei terkkari voinu kysyä omasta kierrosta?! .. [:@] pidän myös omista laskuista kiinni !! [:D]
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Satsu -------36 ---- --2.3 ------ --pikkukakkonen ---- ?
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----37 -------3.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---- ----esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
prinsessa123----22---16.3-----esikoinen---0
Shusmita-------20----2.3-------pikkukakkonen----1
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4

Sieltä oli tiedot hävinneet jossain välissä.

Kahdeksas viikko menossa jo, ja puolentoista viikon päästä vihdoin neuvola. Jos saisi sydänääniä kuultua, niin muuttuisi vielä konkreettisemmaksi tämä odotus. Nyt on todisteena vain turvonneet ja arat tissit ja vähän etova olo. Alkuun oli pientä nipistelyä alavatsalla, mutta se on jo vähentynyt.

Alettiin heti etsimään vähän isompaa asuntoa ja se löytyikin vähän liian nopeasti. Eli kolmen viikon päästä jo muutto. Töissä selittelin vain, että kyllästyttiin vanhaan asuntoon, kun ei siellä vielä viitsi kertoa raskaudesta. Muuten ollaan kerrottua lähimmille sukulaisille ja ystäville.

Aika menee kyllä tosi nopeasti, kohta on jo ensimmäinen kolmannes ohi ja sitten toinen ja hui, kohtahan se jo syntyy :)
 
mulla on kierto kans 33vrk ja olin alunperin laittanut tohon listaan LA:n 25.3, mutta sitten vaihdoin 19.3 kun neuvolasta (siis puhelimessa kun varasin neuvola-aikaa) sanoi että se päivä on 19.3. [:@] toi 25.3 lienee siis tarkempi?? [&:]

Tänään oli ekan kerran pahoinvointia. Aamulla kun pesin hampaita niin meinasi oksennus tulla, ei siinä mitään mutta kun se tuli uudestaan vaikka harjasin etuhampaita.

Päättipä vauva sitten juoksuttaa mua kun oltiin kaupassa. Oltiin käyty syömässä ja kävin sen jälkeen vessassa, ennen kuin mentiin Sellon cittariin. Oltiin oltu siel kaupassa ehkä joku 15 min. niin mun oli pakkko mennä taas vessaan. Lähdin sieltä ruokapuolelta puolijuoksua vessaan, kun pääsin sinne huomasin että siihen pitää laittaa 50snt. Lähdin takaisin kaupan puolelle pyytämään avomieheltä rahaa, mutta eipä sillä ollutkaan oikeaa kolikkoa. No sitten ei auttanut muuta kuin lähteä Sellon puolelle ja jonottamaan että pääsis vessaan. Tulipahan  muistutus taas siitä että on raskaana [:D]
 
onneks ei oo sitä kammottavaa oksetus oloa vielä tullut! Mahassa kipristelee kylläkin ihan kun menkat alkais ja väsymys on jotain käsittämätöntä haukottelisin 24/7 jos en nukkuis siin välissä!! Aina tuun töistä meen heti nukkuu herään illalla 8 ja meen nukkuu taas 10!! Eli en saa mitään aikaseks kotona!! ooh ja sit soitin tänään omalle terveysasemalle...[:D] siellä on remppa meneillä eli sanoivat että soita elokuussa uudestaan! En saanu aikaa varatuks mutta ei oo vielä kauhee kiire (4+6)!![:)] mutta odottelen kyl ensimmäistä ultraa näkee et se on oikeesti siellä ja kaikki on hyvin![:)] vähän päälle kuukaus aikaa siihen !! vielä en oo sanonu hirveen monelle et oon raskaana en edes äidille... mutta sen sijaan mies on ollut aktiivinen kertomisen suhteen!! en hirveesti tykkää siitä mut saa sit ite selittää jos jotain käy!![&o] sekin on sellanen et vahingos saattaa möläytellä!
Aika helppoo on ollut kyl loppu peleissä olot sun muut, et en voi valittaa ja koputan puuta et tulis olemaankin helppoo!! ja onneee kaikille plussaneille on se vaan niin käsittämätön tunne kun se toivottu plussa siihen testiin ilmestyy [:)]
 
Tässä ilmottautuu yksi vasta plussannut. [:)] Viikkoja olis kasassa tasan 5 ja neuvola varattuna 3.8. Meillä yritystä on ollut vuoden ajan ja oltiin just varaamassa aikaa lääkäriin, niin sitten ilmestyikin haamu ja päivän päästä selkeä viiva. <3 Olemme siis aivan onnemme kukkuloilla mutta varovaisilla mielin. Asiasta tietää vasta äitini, siskoni ja miehen paras ystävä. Muille kerrotaan vasta kun 12 vk on täynnä. [;)]

Raskausoireita ei ole muita kuin vatsan kipristely ja tänään ilmennyt huonovointisuus. [:'(] Mukavaa odotusta koko maaliskuun odottajien poppoolle!

Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Satsu -------36 ---- --2.3 ------ --pikkukakkonen ---- ?
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----37 -------3.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---- ----esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
prinsessa123----22---16.3-----esikoinen---0
Shusmita-------20----2.3-------pikkukakkonen----1
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
RouvaS-------29-----26.3.----esikoinen----?
 
Nick ----- ikä ---- LA --- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi


Lisah ----- 22 ---- 1.3 ---esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 --- esikoinen ---- 4
Satsu ------36 ---- --2.3 ---pikkukakkonen ---- ?
Shusmita------20----2.3---pikkukakkonen----1
Minea -----33 ------2.3 ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----37 -------3.3 ---esikoinen ---- ?
Poppana ----23 ---- --3.3 ---esikoinen ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---? ---- ?
Rastafa-----29------5.3----esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --24 ----- -6.3 ---- --esikoinen---- 4
odottaja2011---27---12.3-------esikoinen-------2
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
Nadsa ----- 24 ------ 13.3 ----- esikoinen ---- 2
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Janetar------21-----17.3------esikoinen------
prinsessa123----22---16.3-----esikoinen---0
abril --------24------19.3 -------esikoinen ------2
Masteri-------19-----21.3----pikkukakkonen----4
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
hietaka-----27----25.3---nelonen---3
Niinuska------29-----26.3-------nelonen-------2
RouvaS-------29-----26.3.----esikoinen----?
henna3-------20-----29.3-------esikoinen------?
 
Takaisin
Top