ALKUPERÄINEN: Hietsu
Heippa vaan kaikille!
Täällä ilmoittautuu Maalisvauvoihin "todellinen mummo" [:D] Espoosta.
Oon jo 40v ja odotan esikoistani. Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä toivoen että kaikki menisi hyvin.
La näillä näkymin 10.3.2011
Aurinkoista odotusta kaikille.
Onnittelut Hietsulle! Mukavaa, että meitä vähän "varttuneempiakin" on täällä nyt useampi, samat on huolenaiheet mullakin.
Ollaan nyt varmaan siinä vaiheessa palstalaisten enemmistö, että olo ei ole se kaikkein aurinkoisin - tsemppiä tsemppiä vaan kaikille!
Dark: älä luovuta!
Tämä mummeli kävi tänään ekaa kertaa neuvolassa. Olen sitä mieltä, että olen ihan aikuinen ihminen edelleen, vaikka olenkin raskaana, eli mitään lässyttämistä en todellakaan kaipaa neuvolahenkilöstöltä (tai keneltäkään muultakaan siis), enkä myöskään ylenpalttisia "miltä-sinusta-nyt-tuntuu"-vatvomisia. Vähän oli alkuun aavistus lepertelyä, mutta ei onneksi häiritsevästi, ja ihan kiva käynti siis. Sain tuhdin lukupaketin mukaan, ja tajusin, että tämä on ihan totta nyt, ja täytyy alkaa opiskella enemmän aiheesta, ei tästä selviä ihan sillä, että "menee sinne minne käsketään"... [:D]
Synnytyssairaalasta oli myös puhetta, ja ajatuksenahan meillä on Jorvi (Espoossa siis). Terveydenhoitaja nyökytteli ja sanoi, että kuulemma on nyt kesällä ollut aika paljon neuvolakäyntejä, eli voi olla keväällä tulossa pientä ruuhkaa Jorvissa, eli sitähän ei sitten tiedä, josko kuitenkin ohjataan jonnekin muualle. Mutta tämä on nyt kuitenkin meillä suunnitelma tällä hetkellä.
Tällaista tällä kertaa, nyt pitäisi varata eka ultra.