hei jälleen! [:)]
abril : joo, neuvolassahan se ultra selviää, mulle sano vaan että aika tulee sit postissa, ja muutaman päivän päästähän se sitten jo tulikin. [:)] Se on jännää tuo neuvolan odottelu. [:)] varsinkin kun ei oo ennen käyny [:D] mullekkin tää koko raskaus oikeestaan valkeni siellä neuvolassa ollessa. Mutta koita jaksaa sinne neuvolaan!!!! [:D] pian se tulee...
HEH, tuo sinun vessakertomukseksi todellakin kuvaa aika hyvin raskaana olevan arkea. [:)] Itsestä tuntuu kans että välillä sinne vessaan on vaan päästävä HETI. [:D] ja sekin hetki on yleensä se huonoin mahdollinen. [:)]
lilleroinen : ONNEA nyt siitä vahvistuneesta plussasta, ja jännittävää neuvola odotusta! [:)] Mulla ei terkkarin laskut antanu ku yhen päivän lisää mun omiin laskuihin, joten ei hirveemmin merkitystä. [:)]
Picsu : Toivottavasti synnytyksesi menee hyvin, eikä hätäsektiota tarvita. [:)] ymmärrän kyllä että murehdit, kuuluu asiaan. [:)] itsestäni ainakin tuntuu että kokoajan murehdin jotain. Vaikka olis varmaan helpompaa jos ottas vaan ihan rennosti. [:)] Tsemppiä sulle kovasti, ja IHANAA ODOTUSTA yökötyksestä huolimatta!! [;)]
gepa : tuosta miesten möläyttelystä. [:D] Meillä on ihan sama tilanne, heti kun raskaus varmistui, mies "möläytteli" parille kaverille ja omalle isälleen asiasta. [:)] ei se tietysti hirveesti haitannut, olisi vaan ollut kiva odottaa edes vähän. [:)] Mieheni sanoikin, että meni onnesta niin sekaisin, että halusi vain kertoa asiasta jollekkin. [:D] melko sööttiä... [;)]
RouvaS : TODELLA PALJON ONNEA PLUSSASTA!! [:)] on varmasti aivan mahtava tunne saada se plussa viimein, kun jo noin pitkään kerkesitte yrittääkkin!!! Hienoa että se odotus lopulta palkittiin! [:D]
vemmu : KIITOS kysymästä, tänne kuuluu ihan hyvää, pahoinvointia vaan kokoajan.. mutta iloisin mielin eteenpäin. [:)] Ja ONNEA ja TERVETULOA !!! [:)] hienoa että liityit seuraamme tänne maalismasuilemaan. [:D]
OMAA:
Olen miettinyt nyt paljon tuota synnytys asiaa. Olen nähnyt kamalia painajaisia asiasta. Olen AINA, jopa ennen kun edes suunnittelin lasta, pelännyt ja kammoksunut synnytystä aivan mielettömän paljon. [&:] Minulla on omaksi onnekseni suurikin mahdollisuus saada lapsi keisarinleikkauksella, tämän minun sydän vikani takia.
Onko kellään muulla synnytyspelkoa? Ja niillä, jotka on jo kertaalleen tai useammin synnyttäneet, kysysin, onko siinä todella jotain pelättävää? [&:]
Itse olen erittäin herkkä kivulle. Itken jo pienestä haavasta, enkä siedä nähdä paljon verta kerralla. Itse synnytyksessäkin pelkään vain sitä kipua..
Toivottavasti ette pidä minua pinnallisena. Tiedän kyllä, että lapsen terveys on tärkein, mutta en haluaisi synnyttää kamalan paniikin vallassa, jos nyt siis normaali alatiesynnytys edes on mahdollista kohdallani.
Olen kuullut ja lukenut, ettän synnytyspelko on melko yleistä, mutta itse tunnen olevani kauhuissani. Eivätkä jokaöiset painajaiset auta asiaa. Jos tiedätte jotain keinoa, jolla tätä voisi edes hieman lieventää.. niin kertokaa minulle? [&:] En ole koskaan halunnut tämän pelkoni olevan esteenä lapsien saannille. Joten toivottavasti jotenkin ymmärrätte minua...
Hieman muuta asiaa vielä. [:)]
Alamahassa ja aivan alhaalla kyljissä tuntuu pistelyjä.. mietin, voisivatko ne olla jo alkavia "kasvu" tai venymiskipuja.. mutta en uskoisi niiden alkavan näin varhaisessa vaiheessa. Onko kellään kokemusta, että missä vaiheessa kohtua jo pikkuhiljaa kasvaa?[:)] Olen ihan normaalipainoinen, ehkä hieman hoikempikin, mutta eihän sen pitäisi asiaan vaikuttaa... [:)]
ONNELLISTA ODOTUSTA KAIKILLE!!! [:)]