Maalismammojen käsityöt

Junibea ihania juttuja oot tehny! Voi ku itekkin löytäis kaavat jumpsuittiin:) ja muistu myös mieleen suunnitelmat tehä noita tuttinaruja! :D pää pursuaa kaikkia ideoita :)

Mä ostin Hulluilta Päiviltä saumurin :grin
saa nähdä, saanko mitään aikaiseksi. Haluaisin tehdä pojalle tonttupuvun jouluksi. Sellaisen, jota voi käyttää muutenkin, eli jumpsuit -tyyppistä olin ajatellut. Ja mulla pitäis olla jossain vanhaa flanellikangasta, mistä voi sitten tehdä pesulappuja ja kestovaippoja tm. Aloitan varmaan noilla yksinkertaisemmilla. Saa nähdä, yritänkö tehdä vaatteet kuitenkin tavallisella ompelukoneella.

Saumuri ois kyllä kiva. Hirmu ihania käsitöitä olette tehneet. Jos tässä jossain vaiheessa pääsisi vähän tilavampaan asuntoon, niin saisi itsekin tuon ompelukoneen kaapista esille. Tällä hetkellä ei oikein ole kuin kutominen mahdollista. Joskus olen koittanut ompelukoneen kanssa tehdä jotain lattialla, sellaisessa ihme kippurassa, ja eihän siinä saa kuin itsensä kipeäksi. :D

Mun käsityöt on kyllä ihan villasukka tasoa. Ompelukoneen kanssa yleensä mikään ei onnistu, tai jotenki se ei vaan mee silleen ku oon päässäni ajatellu. :D Taidan alkaa virkata peittoa vaunuihin.

1v10kk ikäiselle
0500b8e4fe442352d8de8a7239cc596f

Mä oon muuten ihan tumpelo käsitöissä mut pari vuotta sit innostuin virkkaamisesta. Nyt on tekeillä vauvalle peitto. Ja meinasin tehä tumput ja pipon ainaki. En usko et kauheesti muuta jaksan alkaa tekemään.. :D noiki on tollassii perusjuttuja mitä osaan.. Pitäisblöytää inspistä harjotella villasukkien tekoa. :)

Upeita käsitöitä! Itse neulon vauvanpeittoa helmineuleella luonnonvalkoisesta merinovillasta.

Minä virkkasin tuttinauhan :) toisenki aattelin virkata mutta pitää ostaa pienempi koukku. Ja aloin neulomaan ihan pikkuista myssyäkin, hyvällä mallilla sekin. Viikonloppuna käyn ostamassa uuden saumurin niin pääsee jatkamaan ompeluhommiakin.

Takaisin