Maalismammojen käsityöt

Mä oon tehny jo jonkin verran erivärisiä ja kokoisia sukkia. Ehkä se vauva tarvis jotain muutakin :P
Isoäidin neliöistä olis kiva tehdä peitto pinnasänkyyn mutta kun pääsis vauhtiin :)

Mullakin ois kasapäin kankaita kun vaan sais aikaiseksi ommella. Ajattelin että jos sitten nt-uä jälkeen sais aikaiseksi

Te, jotka vähättelette virkkaus- ja neulomistaitojanne, niin jos onnistuu virkata kukka tai neuloa sukka, niin ihan samalla lailla osaatte peiton ja villahousut tehdä! Ohje vaan nenän eteen ja jos on joku uuden kuuloinen silmukka, niin netistä löytyy aina ohjevideoita! Suosittelen, on niin huippua, kun saa tehtyä just villahousut ja muuta isotöisempää. :happy:

Onneksi mulla on anoppi joka tekee isotöisempiä juttuja :grin
Olen kyllä joskus tehnyt sukat, mutta mulla taitaa töksähtää yritys jaksamiseen. Tai inspiraatioon. Toki jos olisi joku neulomispiiri, niin silloin varmaan saisin aikaiseksi kun samalla olisi sosiaalista kontaktia ihmisiin ja tarvittaessa joku voisi auttaa.

Mulla on niin paljon ajatuksia mitä haluaisin tehdä ettei millään kaikkia ehdi. Nyt on meneillään itselle neule jonka jälkeen aloitan pikkuisia neulomuksia :)

Mua on vaivannut pieni ompelujumi jonka aion pikapuoliin selättää. Sain ihania merinovilloja joista tarkoitus ommella itselle lämmikettä syksyyn ja talveen. Ja muutama muu mukava vaate itselle. Ja sitten voikin alkaa ommella pikkuisia vaatteita :)

Te, jotka vähättelette virkkaus- ja neulomistaitojanne, niin jos onnistuu virkata kukka tai neuloa sukka, niin ihan samalla lailla osaatte peiton ja villahousut tehdä! Ohje vaan nenän eteen ja jos on joku uuden kuuloinen silmukka, niin netistä löytyy aina ohjevideoita! Suosittelen, on niin huippua, kun saa tehtyä just villahousut ja muuta isotöisempää. :happy:

Mulla on vähän se että en oikein hahmota monimutkaisia lehtien ohjeita. Kukan opin keksimällä itse ja sukan oon oppinut aikanaan peruskoulussa

Mulla on elämäni eka body ollut työn alla jo viikkoja. Hihansuut ompelematta ja nepparit puuttuu. Jos viikonloppuna sais tehtyä.

b05237e2c6fd8129309fe02b06a55856

Kummipojan lahja! Josko tekis toisenkin vielä =)

Mulla on vielä oma neule vähän kesken niin en oo päässyt alottamaan vielä vauvalle neulomuksia. Langat on kyllä jo valmiina odottamassa :D
Loppuviikoksi luvassa paljon neulomisaikaa joten josko sitä pian pääsisi uuden työn kimppuun :)

Viimeaikoina tullut ommeltua jonkun verran itselle ja pojalle. Kauheesti tekis mieli joku pieni vaatekin kohta surauttaa :D

No niin.. jotain sain ommeltua..
Nämä kokoa 44cm.

Yks jumppis jää itelle, muut meneekaverin keskosvauvalle lahjaksi.
Itelleni ompelin paidan ja kahdelle nuorimmaiselle housut ja paidan + yhden jumpsuitin.

Liitteet

• 5778.JPG
    5778.JPG
    252.2 KB · Katsottu: 95
  • 5779.JPG
    5779.JPG
    266.1 KB · Katsottu: 94
Mulla on käsitöiden suhteen täysin peukalo keskellä kämmentä, niin ei voi kun olla kateellinen. Todella hienoja! :)

No niin.. jotain sain ommeltua..
Nämä kokoa 44cm.

Yks jumppis jää itelle, muut meneekaverin keskosvauvalle lahjaksi.
Itelleni ompelin paidan ja kahdelle nuorimmaiselle housut ja paidan + yhden jumpsuitin.

Noi on niin ihania!! Mistä sie löysit noin pieniä kaavoja?

Takaisin