Maalismammojen käsityöt

Mulla ei puikot pysy kädessä, niin tuleva mummi tekee ainakin sukkia ja tumppuja meille.
 
Söpöt ruohosipulit! :) tuo vilttiki on niin kaunis :) pitäis itekki neuloa vielä joku yksinkertanen viltti vauvalle, sitten ois kolme oottamassa. :)
 
Mä meinaan tehä vielä villavaippapöksyjä, kun sain lopultakin hankittua sopivamman kokoisia puikkoja. Hahtuvakiekko aiheutti pientä ongelmaa, kun se höttö katkeilee koko ajan ja tuli liian löysää. Tulevilta isovanhemmilta molemmilta löytyi niin paljon jo tehtyjä villavaatteita vauvalle, että en ala enää itse tekemään. Nypyt pois tarvittaessa ja hienopesu, niin hyvät on retrokamppeet!
 
Ihania käsitöitä teillä!:Heartred Voi että glebras miten upeat tossut! Tost pilvimobilest tulloo aika hieno, onks tossa jottai huopaa käytetty? Voi ku jaksas itekkii alkaa värkkää, ehkä sit ens viikon jälkeen ku alkaa mammaloma?
 
Täällä kans käsityöihminen! Pienelle oon ommellut unipesän ja imetystyynyn, kutonu tumput ja junasukat tällä hetkellä tekeillä. :) Mukava kun osaa itse niin säästää paljon :)
 
Vieläkö mammat on kerenneet käsitöitä tekemään?itselläni nyt hetken tauolla, että sitten syksymmällä taas jaksoi. Talvella tein 18 paria villasukkia ja nyt on kesken vauvanpeitto (ehkä sille seuraavalle) ja villahousut aikuisten kokoa, jotka tosin koskaan ei varmaan edes valmistu..
 
Minä olen kutonut paljon, virkannut peiton sekä ommellut vaatteita. Se on minun omaa aikaani ja henkireikä. Mies myös ymmärtää, että silloin ei tarvitse häiritä, kun keskityn ompeluun.
 
Takaisin
Top