Maaliskuun mutinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulkoon vaan hellekesä, ilmalämpöpumppu pitää meillä kyllä kodin viileänä. ;)

Juu eipä niissä kerhoissa kauheesti mitään uskonnollista ohjelmaa oo, enkä pitäis sitä kovin vaarallisena että lapsen kanssa sellaseen osallistuis, oon jopa ennen kirkosta eroamista ollut seurakunnan kerhossa töissä :D Mutta jotenkin omatunto soimaa kun ei maksa kirkollisveroa mutta ottais hyödyn irti :D

Et oo Windy ainoa joka odottaa kuumaa kesää :) Ei musta ollut ollenkaan paha rasti olla viime kesänä viimeisillään ja synnyttää. Yöt olisi toki voinut olla viileämpiä, mutta selvisi siitä silti :) Mä oon kauheesti hankkinu itelleni hellemekkoja jne, että olis sitten parempi niitten helteiden alkaa jo taas toukokuussa :dance008
Tälle kesälle me hankitaa ilmastointilaite makkariin, että mä saan sellaset mukavat +16 astetta sinne. Ukko saa palella sit peittojen alla :laughing002 Ainoa mitä en odota kuumassa kesässä, on siellä sairaalan ylimmässä kerroksessa olla vasta synnyttäneenä, hormonihikisenä ja rätti persuksissa. Viimeksi helteet loppui onneksi just edellisenä päivänä kun yöllä lähdettiin synnyttämään :cool01

Meillä oli makkarissa viime kesänä +30 ja mikään ei auttanut. Vanha kerrostalo, jonka sinät on kuin patterit ja ikkunat itään...

Huomenna klo 12.30 ultra, sitten tiedän taas lisää missä mennään!
Aion kyllä pitää huolen että saan kaiken tiedon kaivettua ulos niistä lääkäreistä.
Eilen oli ambulanssin soitto jo lähellä kun oli niin pahat supistukset että itku pääsi.
Menivät noin vartissa ohi ja niitä tuli varmasti minuutin välein! Luulin että henki lähtee :sad001

Mä luulen et noi on niitä hiukan itseä nostavia mul oli niin kamalaa et sitä ei voi verrata mihinkään juttuja.
Mun 5.pojan synnytys oli ihana kaunis ja kohtuu helppo.
Vielä on kokematta se "kävin synnyttämässä -sieltä se tuli jalkaa nostamalla" synnytys. Mut jospa se olis nyt tällä kerralla :)

Tääl on kans yks vilukissa joka odottaa kesän lämpöä <3 pahinta ois olla TÖISSÄ kesähelteillä kun siellä sisällä lämpö heiluu +30 ja joutuu hommia painamaan. Aattelin het raskaudesta että onpa sopivaan aikaan, lähes täydellinen! Kuukautta aiemmin ois ollu ihan perfect ni ehtis vaaveliki naatiskella kesän lämmöstä <3 kyllähän se nytki ainaki elokuun.. toivottavasti syntyis ihan viimeistää LA-päivänä ni ehtis enemmänki :P

Kesämekkokelejä odotellessa.. nyt kun katsoo ulos niin ei paljoa mieltä lämmitä.. ihan on valkoisena maa. Tulis jo se kesä ja kärpäset. Ja voi kun saisi sen pienen pihan johon voisi laittaa pikku altaan lapsille, aurinkotuolin itselleen ja grillin ukolle.

Eilen jouduin menemään töiden jälkeen päivystykseen, missä lääkäri totesi miulla nivustyrän! :sad001 Ei ollu ne hullut kivut sitten liitoskipuja. Jos menee pahaksi niin leikataan jo ennen heinäkuuta ja hyvällä tuurilla tää katoaa synnytyksen jälkeen itestään. Nyt lepoa!

Oho. Tsemppiä tanjuli84
Toivotaan et rauhottuu ja jäviää ilman leikkausta!

Minulla olis huomenna sokerirasitus ja näin jo viime yönä painajaisia siitä :/

Meillä isäntä varmaan nauttii tänä kesänä ku saa joka yö nukkua ilmastointikoneen kanssa ja laittaa siihen sen +18 lämmintä ja puhaltamaa kammarii. Ite viime kesänä jaksoin taas narista ku nenä perkele jäätyy ja sai täkkiä vetää korviin asti nukkumaan käydessä ku paleli. :D tosin, monesti yöllä ku heräsin vessaa ni koneesta ku oli ajastin sammuttanu puhalluksen ni saatoin laittaa uuestaa päälle ku alko lakanat olla ihossa kiinni siit hikoilusta. Tänä kesänä saa varmaan huutaa yhtäkyytiä. :D

2012 syksyllä / talvella ku aloin viettämään öitäni mieheni luona, mies nukkui siis talvipakkasellakin pikkuikkuna auki. Välillä aamulla kiros ku olin yöllä laittanu kiinni sen ku nukuin patterissa kiinni ja paleli silti niin hitoksee.. :D

Lolamon: kerro mulle minkä merkkinen teiän tuuletin on mihin saa asetettua lämpötilan? Mun on pakko käyä ostamassa ennen kesää ennenkö kaikki viiään nenän eestä :D

Nyt täällä rasituksessa.. Minulla nuo painajaiset johtuu ehkä siitä että lapsena oon joutunu laktoosirasiruksessa samanlaiseen testiin ja sillon tuli oikeesti paha olo. Mutta katsotaan miten nyt. Eka satsi juotu, ei edes pahaa ollu :)

Et sie enempää juo, verikokeita vaan otetaa.. Samassa tilanteessa :) ei miustakaa ekal kerral ollu pahaa mut nyt hiukka tökki.. Paha olo tuli viimeks sit toisel puoliskolla

Takaisin