Maaliskuun mutinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annnika olet ollut paljon ajatuksissa, sinulle ja perheellesi kaikki maailman suojelusenkelit :angelic: ja jaksamisia tuleviin viikkoihin, toivotaan että niitä olisi vielä monta edessäpäin :Heartbigred
Kiitos! Tänään kuunneltiin vauvan sydänääniä pidempää sellasella isommalla laitteella, joka piirtää sellasta viivaa niistä. Kuulemma joka päivä otetaan nyt sillä ja seuraillaan.

Ihan suolesta koko artikkeli. Oli mun ainut pahe. Hyvää tarkoittava ystävä linkitti mulle sen aamulla

Annika se jumputus on aina ollu musta ihanan rauhottava. Voimia jaksoja tsemppiä haleja ☺️

No nyt.. kyl miä nyt sanon taas. Ton uutisen kanssa. Aikojen saatossa maailmaan pusattu terveitä lapsia vaikka kuinka ja paljon ja nyt. Nyt se on tutkittu! Kuka noita tutkii? Ja miten? Onks ne ottan jostaa pari odottavaa äitiä ja toinen syö vain ja ainoasaan pelkkä terveellistä ja tutkittua ruokaa ja vailla herkkuja ja toinen sitte ns.normaalisti tai kuten tämmöset pullukat vähä epäterveellisemmin. Onks ne jossain lasisessa huoneessa tutkimusta varten, valvovan silmän alla, labrarottina.

Omalle kohdalle voisi melkein sanoa että myöhäistä se enää on jättää nameja ym herkkuja kokonaan pois, vahinko on jo tapahtunu jos tapahtuakseen.
En mitenkään vähättele tulevan lapseni terveyttä, mutta toiki tutkimus taas menee vähä yli hilseen.

Tulemme lopputulemaan: ÄLÄ SYÖ ..ttu MITÄÄN! muista että porkkanaakin voi tukehtua.

Tommosten tutkimusten johdosta valtion pitäisi kerätä paaaljon budjettia ja näin ollen siitä aina odottaville äideille ostaa ruokapaketteja mitkä sisältävät VAAN terveellisiä ja sallittuja ruoka-aineita, muuta ei saa syödä ja juoda. Viikon satsi kerrallaan.

Anteeks avautuminen, mut pisti ärsyttämään.

Muuten niinkun tossa artikkelissakin mainittiin, niin vuonna 09 olivat jo tulleet tulokseen, että yletön lakritsin syöminen on haitaksi.
Mutta juu, meni taas vähän osastolle älä syö mitään se on haitaksi vauvalle..

Palasin just parin viikon reissulta ja sydäntä särkee, kun luin teidän kuulumisia Annika. :crybaby2Tosi paljon voimia ja kajsamista sinulle ja miehellesi, toivottavasti pieni jaksaa taistella ja kaikki vielä kääntyy parhain päin! Olette ajatuksissani!

Palasin just parin viikon reissulta ja sydäntä särkee, kun luin teidän kuulumisia Annika. :crybaby2Tosi paljon voimia ja kajsamista sinulle ja miehellesi, toivottavasti pieni jaksaa taistella ja kaikki vielä kääntyy parhain päin! Olette ajatuksissani!
Kiitos :Heartbigred.

Toivottavasti oli hyvä reissu :).

Miulle lääkäri lupaili eilen, että voitaisiin ehkä viikonloppuna siirtyä pika crp testiin sormenpäästä, ettei tarvis aina tonne kyynertaipeeseen pistää.

Yöllä kiva tajuta,,etbeinomin avuin pääse sängystä ylös. Iskias pahemman kerran kipeä. Nyt kävely kotona tekee niin kipeää että kyyneleet tulee silmiin...

Kiitos, oli mukava reissu mutta turhan kuuma oli toisella viikolla (Thaimaassa). Välillä keittiöhygienia myös epäilytti, en ehkä lähtisi toistamiseen noin kauas ja lämpimään raskaana ollessa.

Toivottavasti tulehdusarvot pysyy alhaalla ja sormenpäätestit riittää. Hyvää vointia myös pienelle, toivottavasti hän jaksaa sinnitellä ja kasvaa massun sisäpuolella vielä mahdollisimman pitkään!

Joo siis ton lakritsin ja salmiakin kyllä ymmärrän ja se tossa yleisellä kieltolistall mitä ruoka-aineisiin tulee ja ihmettelen että minä, jolla salmiakki ja lakritsi suuri rakkaus, olen ollu hyvin vähäruokainen niiden suhteen nyt. Välillä tekee vähän mieli ja sit syyää, enempiki ton salmiakin kaa käy noin. Laku on sit semmonen et jos maistat yhen, syöt koko pussin :D sit oon jättän ostamatta ku ei oo tostakaan huolimatta herahtan kuola suupielee.

Mutta artikkeli sanoo että 400 tuotetta....

No antaa olla, aion tänäänkin illalla syyä vähän karkkia. :)

Pörtsä toi on ihan suolesta ! Siis se iskias/issias eikä kukaan tunnu tietävän mikä siihen auttais :/
Lolamon, mä syön salmiakkia aina välillä. Se on mun AINUT pahe. No okei on mun ruoka-annokset isoja mut siis en syö suklaata, kahvia vaan vähän en herkuttele kauheesti sokerilla mut salmiakkia :P Dragster renkaita se pikkupussi illalla kun lapset nukkuu tai sängyssä kun lukee kirjaa :P NAM!

Sit kysymys: Latasin "uuteen" hienoon iphone 4 vau foorumin. Miten sillä saa tykättyä viesteistä?

Joko te oletta lukenu tämän: http://safkatutka.fi/ravintotietoisten-vanhempien-maara-jatkaa-kasvuaan-kritiikista-huolimatta/ ? Mie ressaan jo etukäteen että mitä päiväkodissa/koulussa tulevalle muksulle sitten syötetään, ihan konkreettisesti ruokana mutta myös asenteina ja uskomuksina :P Täytyy itellä alkaa perhepäivähoitajaksi ja kotiopettajaksi ihan sen takia että saa itte määritellä sen alkuelämän altistukset - tai jospa ei ihan kuitenkaan... :D

Joko te oletta lukenu tämän: http://safkatutka.fi/ravintotietoisten-vanhempien-maara-jatkaa-kasvuaan-kritiikista-huolimatta/ ? Mie ressaan jo etukäteen että mitä päiväkodissa/koulussa tulevalle muksulle sitten syötetään, ihan konkreettisesti ruokana mutta myös asenteina ja uskomuksina :p
Siis mä oon pitkään miettinyt että miksi sairaalassa työskentelevän lapsiin erikoistuneen ravitsemusterapeutin ja nauvolan/terkkareiden/päiväkotien suositukset ei kohtaa?
Faktahan on se että lapset TARVII rasvaset tuotteet kasvaakseen kunnolla. Hormoonit ja osa vitamiineista tarvii rasvaa toimiakseen. Silti neuvola suosittelee kevytlevitettä mahdollisimman vähän ja rasvatonta maitoa.
Ympäri maailmaa on tehty tutkimuksia joiden mukaan rasvanen maito ja voi ei ole normaalissa käytössä lapsille haitallisia. eikä ne tuki verisuonia.

Minua neuvolatäti KEHOTTI syömään (vähän) salmiakkia ( Verenpaine 109/63).

Toi aurinko on kyl ihmeellinen asia! Tänään oon aamupäivän syväsiivonnu , päivällä kävin tuhlaamassa tilini apteekkiin/meikkikauppaan/tokmannille. Miten ihminen voiki olla näin innoissaan uusista siivousvälineistä ja -aineista! o.O :P
Ikinä en oo siisti ihminen ollu.. pesän rakennushommia taas :P

Takaisin