Maaliskuun mutinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi ei!!!
Onneks teil on vakuutus! Muistakaa tarkistaa et on kuivatettu kunnolla ennen kun rakentavat uutta tilalle.

No ei oo kyllä kiva tuommonen vesivahinko. :(samalla kannalla ku womb, kunnolla pittää kuivattaa muuten voi levitä muuallekki ja pahenttuu.

"Sain"uuden kokemuksen. Söin nyt illalla ihan kaikkee ja aivan liikaa,kävin suihkussa ja kun tulin ylös niin notkahdin sulokkaasti vielä hetkeksi koneelle.
Alko aivan järkyttävä ylävatsapolte. Ei oo viel koskaan ollu tollasta. Mietin et onko vauvalla kaikki hyvin ja uskon et on.
Sit mietin et onko mulla sydänkohtaus ja uskon et ei kun selkeesti ihan vatsan yläosa liekeissä. Joo,närästys. Ei mitään lääkkeitä kotona koska mun närästys on yleensä vaan hiukan ärsyttävää pikkukipua eikä tollasta valtavaa poltetta.
No otin sit ruokasoodaa ja vettä vähän tujumman paukun jos vaikka helppais. Hetken päästä vessaan kun oksettaa. Sit mietin jo ruokamyrkytystä. No siinä oksennusta odottaessa kunnollinen homer simpson röyhy.
Siin ois työpaikan tytöt ollu ylpeitä (en osaa röyhiä) ja kipu loppu siihen.

Mulla oli siis ilmaa vatsassa. Ei oo kyl ihme jos vauvat itkee ilman kunnon röyhytystä! Mul ei oo ikinä sattunu ylämahs tolleen.

Ootteko ikinä juoneet vettä niin et on menny ilmaa kulaus ja sit sellanen kipee pallo on kulkenut ruokatorvee alas ? Toi tuntu samalta mut pysy siin ylävatsalls paikallaan. Uhhuh
Lupaan muistaa röyhytyää kunnolla!

Womb, miulla on kerran menny just tuolleen veden mukana ilmaa, mutta ei kyllä nuin kauheeta tunnetta oo ollu ikinä. Hyi! :/toivottavasti ei tuu ennää nuita siullekkaan!

Voi pylleri ku aika menee hittaasti :arghh: halluis että olis jo kesä...ei jaksais oottaa että pienen saisi syykkyyn :Heartbigred Tapahtunu niin paljon kaikkea tässä vuoden sisällä että huhhuh...Esikoisenikin muutti omilleen..sniff...mutta onneksi vain 65km päähän :hello2keskimmäiselle tuli ilmoitus että pääsee haluamaansa eskaripaikkaan...Tuohon 200m päähän..Hyvä vaan nii ei tarvii sitten vauvan ja pienten kans kovin pitkiä matkoja syksyllä mennä vaunuilla...Kauheen haikee mieli....Nyt ilmatkin sopisi siihen että saatas laitettua enkelitytön haudalle nimilaatta :Heartred

Onkohan tää jottain maanantai masennusta vai mikäköhän valivali-hetki :happy090 ...

onko kellään pahoinvointia ollut vielä rv20 jälkeen ? Itsellä ei siis ole mitään pahoinvointia ollut koko raskauden aikana,(eikä edellisenkään). Mutta nyt on aamuisin huono olo, ruokailun jälkeen jatkuu vielä jonkin aikaa.. Itsellä kyllä rd, voisikohan johtua verensokerista nuokin pahoinvoinnit, kellään kokemuksia ?

No, mulla tulee helposti just ruuan jälkeen huono olo, varsinki jos on syöny jotain makeaa tai muuten hiilaripitosta (eli nousee sokerit). Ja on kans se radi-diagnoosi. Muuten ei kyllä oo pahoinvointia enää ollu.

itse olen yrittänyt mittailla sokereita, kun iskee huono olo, kerran oli silloin sokeri koholla, muuten on ollut normaaleita vaikka huono olo onkin.. en kyllä keksi muuta syytä kuin nuo sokeri arvojen heitot, onko sulla ruokavaliolla vielä pysynyt arvot kunnossa?

On onneksi pysyny arvot kunnossa, vain 1 ylitys on tullut tässä parin kuukauden mittailun aikana. Mutta olosta jo huomaa, että on hitusen korkeammalla kuin normaalisti, vaikkei rajoja ylitäkään.

Annnikalle ja perheelle onnea pienestä tytöstä ja paljon voimia tilanteeseen!! Pienelle myös, jotta jaksaa kasvaa.

Onnea pienestä taistelijatytöstä! ❤voimia pienelle kasvamiseen ja teille vanhemmille tulevaan!

Onnea pienestä ja paljon voimia tulevaan! Siellä k7:lla on aivan huippu henkilökunta.

voi ei!!!
Onneks teil on vakuutus! Muistakaa tarkistaa et on kuivatettu kunnolla ennen kun rakentavat uutta tilalle.
Asutaan luhtitalossa. Omistusasunto, meillä,on todella laaja kotivakuutus. Huomenna tulee jotkut ammattimiehet kattoo tilanteen ja mittaa kosteuden. Nyt kun katsottiin tänään uudestaan, ei näytä niin pahalta kun eka luuli. Jos on putkissa vika taloyhtiö maksaa. Muuten jää meidän vakuutusyhtiölle. Onneksi meillä vakuutuspaketissa oma vastuu per vuosi vain 150 e

Takaisin