Maaliskuun mutinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Annnika! :sad001 Sydämeen sattuu, eikä kyyneliä säästellä, kun teidän taistelua myötäelää. :sad015 Voi kunpa kaikki kääntyisi parhain päin.. Voimia tulevaan.. Olette ajatuksissa :Heartbigred

Toivon teille Annika kaikkea hyvää ja parasta hoitoa! Viimeksi kun ootin, niin meidän huhtikuisten ryhmästä yksi synnytti jo tammikuussa 595g painavan lapsen ja tämä muksu on edelleen täällä ja kotona ja terveenä! Elämä on ihmeellistä, pitää vaan luottaa siihen, että elämä kantaa. Pitäkää miehen kanssa toisistanne huolta.

Kiitos taas teille kaikille, ootte ihania :Heartred.
Jännittää ihan hirveästi mitä tämä päivä ja ensi viikko tuo tullessaan :sorry:

Kiitos tuesta. Pakkohan se on yrittää ajatella, että tässä pieni toivo en, edes se 5%n mahdollisuus saada edes sairas lapsi kotiin, ei sitä varmaan muuten pystyisi synnyttämään. Nyt alkaa vaan omat voimat olemaan ihan loppu.

"Keinutan, kuuntelen sut suojaan peittelen.
Keinutan, myöhä on jo kuulen aallokon.

Ethän pelkää pimeää siel on monta kynttilää.
Ja viimein sun matkaan ei pääse saattajatkaan.

Yötä vasten vaikka lähdet jatka vain vaikka on se suuri suunnaton.
Kohti valkeata rantaa laivaan mun laulujen sä kuljet tietäen.

Ettet pelkää enempää siel on monta kynttilää.
Ja viimein sun matkaan ei pääse saattajatkaan

Ethän pelkää pimeää siel on monta kynttilää.
Nuku vain jos väsyttää vielä valvon vierellä.

Ja viimein sun matkaan ei pääse saattajatkaan.
Ja lohtu on mulle että siellä on kaikki sulle."

Kuitenkin jotenkin samalla valmistautuen siihen, että tämä vauva ei selviydy. Tällaista ei toivo kenellekään ja toivon että saatte kaikki muut terveen vauvan kotiin vasta monen kuukauden kuluttua.

Jumala
Anna minulle tyyneys hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,
Rohkeus ne jotka voin,
Ja viisaus erottaanämä kaksi toisistaan.

Tämä on minun lempi rukous ja etenkin silloin kun on vaikeita hetkiä,tästä on apua minulle.

Jumalan siunausta ja paljon enkeleitä teille kaikille nyt. Olette rukouksissani.

Täällä on tänään tällainen "välipäivä" tai "huilipäivä". Tulehdusarvot eivät ole lähteneet nousuun, joten mietitään taas huomenna uudestaan, miten edetään. Lääkäri sanoi, että jokainen päivä pienelle on kuitenkin aina plussaa, vaikka riskit ovat edelleen suuret, mutta tilanne on siis nyt jotenkin rauhoittanut. Nyt tarvii vaan itselle sitä kärsivällisyyttä tulevaan odotteluun. Tilanne voi silti muuttua nopeastikin.

Tänään aamulla kotiuduttu Tukholmasta ja äsken tulin tänne lukemaan kuulumisia. Voi kuinka itkuhanat aukesi Annikan kuulumisista. Sanat loppuu kesken myös täällä.

Annika, meillä oli kanssa syyskuisissa 2013 yks perhe jonka vauva syntyi 23-25 viikolla, en ihan tarkkaan muista viikkoa. Kaikki on ihan hyvin heillä ja pikkanen kasvoi kohdun ulkopuolella samaa tahtia kun meidän muiden vauvat siellä kohdussa. Toivotaan että sun vauva pysyy vielä monta monituista viikkoa kohdussa ja voi hyvin, ja jos tulee ulos niin toivotaan että kaikki menee yhtä hyvin kun tuolla huhtikuisten mammalla ja meidän syyskuisten mammalla <3
Meidän kuulumisia tänään: Oltiin nuorimman kanssa takapihalla, hällä on pikkasen lämpöä, mutta siellä on 10 astetta eikä tohon sovi tuuli ollenkaan. päästettiin kanatkin ulos ja nuorin tykkäs ihan hurjasti katsoa niiden tepsuttelua ja matojen kaivamista =)
Mulla on viimekesäisiä kukkopoikia jotka on aikuisuuden kynnyksellä 4kpl ja 1 vanhempi ykköskukko, nää nuoremmat yrittää kovin kiekua, mut niiden on pakko mennä ns. nurkan taakse kiekumaan ettei ykkäskukko suutu, no nehän kiekuu sit kilpaa :D (naapurit tykkää) ja sitten toi Brahma sekoitus, jonka pää on melkein meidän lapinkoiran pään tasalla.. Sillä on möree matala ääni ja sen kiekuminen on vaan matala kova Kukuu joka päätyy siihen että ääni loppuu kesken :D
Voi kun saisin nauhalle että voisin laittaa tänne ensin 3 kukkoa kiekuu kilpaa vuorotellen ja sit kuuluu jäätävä kukuu ja kaikki hiljenee.

Juu asutaan taajamassa mut naapurit ei laittanu vastaan sillon 4 vuotta sitten, tai tää on nyt 5. kesä,
Joku on kysellyt että saako kaupungissa pitää kanoja, juu saa mut paperityötä on vähän, ennenn aloittamista.
Kesällä, lämpimänä aamuna kahvikuppi kädessä takapihalla niin että kanat kuopii ja etsii syötävää,, sielu lepää <3
Kana on kiitollinen helppo ja yllättävän älykäs lemmikki. jos vaan on leikkimökkiä uhrattavaksi niin kesäkanoja saa vuokrata =D tosin se melkeen varmasti karkaa käsistä ja kanat jää ;-)

Tämä aamu oli kyllä ihan yhtä mutinaa.. Aamuyön melkein kokonaan valvoin kun mikään asento ei ollu hyvä, sitte ku se asento löyty piti mennä pissille ja taas valvottiin... Aamulla töihin lähtiessä nappasin avaimet pöydältä, menin ulos ja työnsin oven kunnolla kiinni, niin huomasin että kotiavaimet on sitten sisällä ja vaan auton avaimet mukana. No miehelle viestiä että on sitten kotona kun työt loppuu että pääsen sisään kun töihin kuitenkin pääsen autolla. No pääsen jos pääsen. Parkkipaikan loskapaskat on jäätynyt yöllä niin että minun autolla ei muuten lähettäkään ruudusta noin vain, pääsin kyllä peruuttamaan, mutta en siitä sitten enää eteenpäin kun pitää toki kääntyä samaan aikaan.. Kyllä kiukutti, onneksi ei naapureita ollu samaan aikaan lähössä, vaikka toki olinhan nuo ehkä auttanu. Sitten onneksi välähti, että pääsen toki eteenpäin ja minun autopaikasta pääsee pois myös toistakautta mikäli ei ole autoa edessä parkissa. Ja jes. Eihän siinä ollu. Pääsin kuin pääsinkin lopulta töihin ihan ajallaan kaiken jälkeen.
Kauhulla kyllä odotin koko päivän että mitä tässä nyt vielä tapahtuu.

Tulin tänne pitkästä aikaa, kun katsoin yleareenasta "MOT väriä hiuksiin myrkkyä uhmaten". Tuli mieleen jokin alkuaikojen hiustenvärjäyskeskustelu täältä. (Kannattaa muuten katsoa se uusin MOT:kin, muistisairas yksin!)

Mulla 46päivää töitä jäljellä :cheers (vuosilomat, juhlapyhät ja viikonloput olen jättänyt laskuista). Taidan jo alkaa tukkimiehen kirjanpidolla itseäni motivoimaan. Aurinko varmasti piristää, ja "nopeuttaa" päiviä. Aloitan siis kesäloman jo 1.6., jotta voin ottaa esikoisen pois hoitotakuulle.

Kävin la ostamassa tukisukkahousut, kun jalka on ollut niin pahana, että neuvolalääkärikin jo ne määräsi. 88€... :paleHuhhuh, onneksi äitini lainasi rahat..

Meillä huomenna 20+5, rakenneultra klo 10.40 naikkarilla, ja mulla vapaapäivä :), upeeta, vaikka jännittää..! :Heartpink

Huhhuuh, tää päivä menny kyl sisällä istuessa vaikka ilma oli mitä mahtavin, viiden päivän työputki ja eilinen iltavuoro, huonosti nukutut yöt ni ei oikein jaksanu mitää.. sit oon ittelleni viel haalinu kevääks koko kevään kestävän koulutuksen kun en tienny olevani raskaana sillon ku siihen ilmoittauduttiin.. huuh 400 tuntii itsenäistä opiskeluu :eek::hungover: ukko ei o kyl tänä yönä kotona ku on kaverinsa kanssa rentoutumassa ni jospa sais nukuttuu vaikka ainaha sitä uni keskeytyy kun asentoo pitää vaihtaa yms ku joka paikka on nii kipee:mad:

Tulin tänne pitkästä aikaa, kun katsoin yleareenasta "MOT väriä hiuksiin myrkkyä uhmaten". Tuli mieleen jokin alkuaikojen hiustenvärjäyskeskustelu täältä. (Kannattaa muuten katsoa se uusin MOT:kin, muistisairas yksin!)
Tuli joo katottuu molemmat, tuo kotihoito juttu työn puolesta kiinnosti.. mut hiustenvärjäys mot:in jälkee varasin kumminki itelleni tälle viikolle kampaajan ja väriäki tulee :wink en ole kyl tosin vuoteen käynytkään enkä aio käydä enää raskausaikana uudemman kerran.. jos ottas vaa raitoja tuonne jonneki ni ei tulis nii paljo kuormitusta

Annika mitä teille kuuluu?
Jos ei Annika pääse vastaamaan niin osaisko joku salaisesta ryhmästä kertoa?
Toivottavasti kaikki on niin hyvin kun voi <3

Takaisin