Ohhoijaa.. odottelin tänään postissa aikaa ä-polille kun lähete meni jo torstaina, vaan eipä tullut! No päätin sitten itse ottaa ohjat kouraan tai pikemminkin siis puhelimen ja soittaa päräytin sinne polille. Siellä tyynesti vastasivat ettei tätä sun lähetettä ole KERETTY käsitellä.

Perkeles, sanon minä. No ei siinä, hetki juteltiin sen tätsyn kanssa ja antoi mulle ajan sitten huomiselle 12.30, tehään koko helahoito eli "alakerran" tilanteen tarkistus sekä ultralla uus paino-arvio. Toivon totisesti että alhaalla ois jo niin paljon tapahtunut ja vauva sen verta iso, että käyntiin vaan tai sit sektioon, ihan sama kunhan nyt tekevät jotain. Tää ei itellään täältä ulos tule! No kaikki on selvempää sit huomena. Jännittyneenä nyt odotan sit huomista. Nyt rv 41+0
Perhana kun meinas mennä hermo huonoon kuntoon ennen tota polin puhelua, sain nimittäin tietää, että tuosta paritaloa alaspäin meitin naapuri oli tänään saanut pojan ja hällä ois ollut la vasta ens kuun puolen välin jäkeen... kyllä alko ahistaan! Tääl ite kärsit yliaikaa niin toiset ne vaan käy jo synnyttelemässä.

Mut onneks sain ton ajan tonne polille, niin vähän helpotti oloa.
belly: kysy siltä neuvolan tätiltä mitä se veikkaa vauvan painoksi, ne osaa aikas hyvin ketoa ainakin suuntaa antavaa arviota siitä vatsan läpi kokeilemalla, jos on kokenut hoitaja. Ultrassa toki saa selkeemmän arvion, vaikkakaan ei sekään täysin kerro minkä kokonen tulokas on... laskelmiinhan sekin perustuu. Mutta aina kannattaa kysyä, ei ne muuten mitään kerro.
lilleroiselle kans tsempit keskiviikolle, josko jotain jo tapahtus.
Eiffe: ei sulla välttämättä ole ennen h-hetkeä mitään tuntemuksia, alkaa sit tosissaan kun on sen aika. Niin mulle kävi esikoisesta, ei mitään erikoisia merkkejä kunnes viikko la:n jälkeen alko supistukset illalla ja aamuyöstä oli esikko sylissä! Oottelepa vaan
Katruskalainen: sait siis hyviä uutisia, hienoa! Toivotaan että käynnistyy sit itellään piakkoin... mulla ei ollut mitään vaikutusta lääkärin kovakourasella kopeloinnilla, mut ei me kaikki olla samaa maata.
Toivotaan nyt kaikille pikaista jakautumista kuitenkin tavalla tai toisella!