Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RASKAUSKuulkaas... onko kukaan lentäny edellisissä raskauksissaan 2-3vk ennen laskettua aikaa...? Ihan vaan kotimaan tuntisen lento vois olla tarvis tehdä.. mietin että siis onko se jotenki kropalle erituntuista ku eiraskaana tai muuten että mitä oitäs ottaa huomioon vai tartteeko mitään ku raskaus on edenny "normikaavalla"..
Asiasta nyt ihan kukkaruukkuun, mutta miten noi tähdet mahtaa kertyä tuohon nimimerkin yhteyteen?
Siis mitä ihmettä!?! Nyt tais mies haluta riidan aihetta vaikka väkisin...!? Eihän tuo nyt ole enää todellista.. Kaikki sympatia sulle!Huoh, olin äsken suihkussa ja mies oli silläaikaa penkonut laukkuani.. noh löysi sitten sieltä hiivatulehduksen lääkkeen. En ollut miehelleni kertonut edes koko tulehduksesta, koska tiesin että pettämissyytöksiä alkaa sateleen heti. No selitin miehelle asian, että en sen takia kertonut, ja että se voi tulla kenelle vaan varsinkin raskausaikana. No eihän toi mitään auttanut, mies lähti ovet paukkuen menemään. Että hyvät pääsiäiset vaan kaikille.. :D
Huoh, olin äsken suihkussa ja mies oli silläaikaa penkonut laukkuani.. noh löysi sitten sieltä hiivatulehduksen lääkkeen. En ollut miehelleni kertonut edes koko tulehduksesta, koska tiesin että pettämissyytöksiä alkaa sateleen heti. No selitin miehelle asian, että en sen takia kertonut, ja että se voi tulla kenelle vaan varsinkin raskausaikana. No eihän toi mitään auttanut, mies lähti ovet paukkuen menemään. Että hyvät pääsiäiset vaan kaikille.. :D
Täydet sympatiat viiviva! En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Täysin samaa mieltä Salmiakkilakritsin kanssa, laitappa se mies tietokoneelle ja guuuglettamaan et mistä on kyse.Huoh, olin äsken suihkussa ja mies oli silläaikaa penkonut laukkuani.. noh löysi sitten sieltä hiivatulehduksen lääkkeen. En ollut miehelleni kertonut edes koko tulehduksesta, koska tiesin että pettämissyytöksiä alkaa sateleen heti. No selitin miehelle asian, että en sen takia kertonut, ja että se voi tulla kenelle vaan varsinkin raskausaikana. No eihän toi mitään auttanut, mies lähti ovet paukkuen menemään. Että hyvät pääsiäiset vaan kaikille.. :D