Maaliskuun menot :)

Mulla loppua kohden tulee liikkeitä enempi.
Mulla on varmaan joku mega istukka tuossa edessä vaimentamassa.
 
..ja nythän tuo mukula alkoi taas heilua :) Totta, että liikkeet ovat muuttuneet kausittaisiksi
 
Helpottavaa kuulla muidenki kuulumisia :Heartred Tulin juuri neuvolalääkäriltä ja siellä syke oli ok, mutta laittoivat varoiksi lähetteen käydä käyrällä äitiyspolilla. Lääkäri sanoi että ei saa ajatella että menisi sinne turhaan. Että ei sen takia pitkittäisi yhteydenotta. Saapahan sitten mielenrauhan.
 
Täälläkin on liikkeet hiljentyneet selvästi viime päivien aikana. Yleensä kuitenkin masua hieroessa saa kantapään kylkeen :D On se niin hullua, kun toisen pienen pieni jalkaterä erottuu ihan selvästi! Voi mittailla, että on oikeen kokoiset sukat :D Vauvaotus on kyllä niin alhaalla kun vaan voi, ja sen kyllä tuntee nivusissa, lonkissa ja häpyluussa...
 
Sama täällä. Tänään oli neuvola ja kun terkkari kokeili missäs asti pää on ja painoi alhaalta ni tuntuu et tulee jo läpi.. Huh. Sano et voihan tää tulla ihan just mut noi aiemmat menny laskettuun suunnilleen ni turha kai olettaa mitää muuta..
 
Mun työkaveri just kertoi, että sillä oli lapsivettä niin vähän, että se näki vauvan raajat yms selkeästi koko loppuraskauden ajan. Pystyi kuulemma ottamaan siitä jalasta ihan kiinni. Yh.
Mulla on varmaan maha täynnä vettä, ei erotu kun palloja, eikä nekään mitenkään selkeesti. Tai ehkä mulla on paksu nahka. :grin
 
Gartsu, mä pystyn kans ottaa jalasta kiinni :D Mullekin kyllä neuvolassa sanottiin, että lapsivettä on vähän, toisella puolella ei melkein ollenkaan, toisella "pieni lammikko". Että kyllä sillä varmaan on jotain tekemistä senkin kanssa..ehkä? :)

Ahomelskaaja, se tunne on melko kummallinen, kun vauva puskee vaan alaspäin. Meilläkin kuulemma pystyi pään hyvin tuntemaan. Omat sormet ei enää taivu sinne asti niin eipä oo tullut kokeiltua :laughing005 mutta ei nää papuset enää kaukana ole!! Tai siis niiden ulostautuminen :P
 
Me käytiin eilen neuvolassa ja neuvolatäti meinas ettei tunne enää päätä ollenkaan kun on niin syvällä, vaan saa kiinni olkapäistä :woot::wideyed: Kysyin sitte reippaasti että jos se tuosta laskeutuu niin onko se sitten jo ulkona ja kuulema on :wacky: Hauska vaan kun kokeili vauvan peppua ensin ja totes sen olevan tosi ylhäällä eli että maha ei oo laskeutunut ja sen perään sitten sano ton pää/olkapäät jutun. Ehkä tää ei sitten tästä enempää laskeudu:anyone

Täällä ei kyllä oo nyt minkäänlaisia oireita että synnytys lähenis. Varaan sitte pääsiäisen jälkeiselle viikolle uuden vyöhyketerapian, vaikkei siitä apua oiskaan niin olihan se ihanan rentouttavaa :hungry:
 
Mullakin vauvan peppu on ylhäällä, ja neuvolalääkäri yllättyi kopeloidessa sisäkautta kuinka alhaalla pää kuitenkin tuntui. Nyt mietin et onko tulossa extrapitkä vauva vai mitä :D
 
Täällä peppu on tossa navan vieressä :D Ollaan kovin alhaalla. Tosin meiän geeneillä ei muuta voi odottakaan kun jonkin sortin hobittia.
 
Täälä kans peppu tuntuu aika suht yläällä vaikka pää on jo ihan alaalla :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Oivoi. Täällä siellä navassa on tyypin pää. On vähän tuhti olo navan yläpuolella. Uhh.
 
Limppu: voi miten kaunis kissa! Ottaisin mielelläni mun kanssa sohvalle köllöttelemään. :happy:
 
Käyttääks kaikki foorumia sovelluksella, kun on niin hiljaista? :grin
Luin siis että sovellus tökkii.
Itse en sitä ole ladannut.
 
Mä en päässy sovelluksella sisään vasta kun tossa alle tunti sitten. Nyt tuntuu toimivan.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Nyt vasta toimii. En päässy sisään selaimella enkä appsilla. Olin ihan tuntematon käyttäjä. Meinas mennä päivä pilalle...
 
Takaisin
Top