Joo siis vaikka meilläkin tyttö vieressä oli niin kyl sille "koko ajan" omasta sängystä puhuttiin ja just kun kasvo ja alko ymmärtämään paremmin niin liiankin noheva oli tajuamaan sen oman sängyn merkityksen.
Ei meilläkään seksi oo "ongelma", et pitäis sänky olla sitä varten vaan meijän käytössä.. ollaan vaan edelleen niin toistemme iholla nukkujia, et kaipahan sitä ei siitä taho luopua
Oon kyl muutenki aika tarkka siitä, et tyttö ei esim keskeytä jankkaamalla tai hakemalla huomioo kun myö jutellaan, vaan sanon rauhassa et pitää ootella kohta on hänen vuoro (eri asia toki oikea hätä jos on) Mustasukkaisia oireita on pienellä ollu kun mie oon isännän kainalossa esim sohvalla niin onhan tuo isäntäkin jo toiselle sanonu et "nyt on äitin vuoro" tai et "mahut kyllä toiseen kainaloon" ja oon raaka äiti, enkä nouse siitä pois 
Ei meilläkään seksi oo "ongelma", et pitäis sänky olla sitä varten vaan meijän käytössä.. ollaan vaan edelleen niin toistemme iholla nukkujia, et kaipahan sitä ei siitä taho luopua