Maaliskuun meiningit

Tulipa tänään heti aamusti hyvä fiilis, kun meni seiskan aikaan hakeen lehteä niin oli jo ihan valosaa, linnut laulo ja joutsenet on palannu tohon joelle huutelemaan :) Nyt hiukan omaa aikaa parin kahvikupin verran ja sitte ahkerasti hommiin, keittiöremppaa ja pihatöitä :>
 
Kevät tulee ja massu kasvaa :smiley-bounce012.

Oletteko tehneet jo hankintoja vauvalle? Kovasti tekisi mieleni jotain ostaa mutta olen toistaiseksi malttanut mieleni. Olen yrittänyt perehtyä turvakaukalo/ vaunuasioihin yms.. Ostatteko uutena vai käytettynä tavarat? Huutonetissä on kyllä iso valikoima tavaraa kun vaan jaksaa selailla kaikki läpi...
 
Huomenta!
Meidän pikku-kaveri päätti että mamma ei enää nuku ja aloitti kung-fu harjoitukset klo 7. No, mamma ei tosiaan enää sitten nukkunut :)

Kirsikka, mä olen ostanut vain vaatteita tähän asti, niitä alkaa oleen jo kiva pino. Isommat hankinnat tehdään varman vasta toukokuussa kun päästään muuttamaan uuteen isompaan kotiin. Ei viitti muuton alle hankkia tänne kaksioon mitään rojua lisää. Etenkin kun asunto on myynnissä ja pitäisi olla tiptop sisustuslehtikunnossa koko ajan näyttöjen takia :)

Ihanaa keväistä maaliskuun alkua kaikille!!!
 
Meillä on iha hirveesti vauvatavaraa jo... pinnasänky, turvakaukalo, hoitopöytä, vaatteita. Suurin osa käytettyä (huonekalut). Vaunujen hankinta jää keväämmälle, niihin jos isovanhemmat osallistuu niin saadaan varmaan uudet :> Lahjoina ajattelin myös pyytää koliikkikeinun (sellaisen riippumatto-mallisen siis), leikkimaton, lelut.
 
Ihanaa, tänään on niin keväinen ilmakin, että ihan kun olis jo huhtikuu! Nopeasti on mennyt aika. Tosin tämä maaliskuu on varmasti pitkä, ei meinaan osu mitään lomillaan tähän pätkään. Tosin meillä on muutto kolmen viikon päästä edessä, joten siinä varmasti menee aikaa kivasti :)

Tavaroita meillä ei ole vauvalle vielä yhtään, kolmea vaatekappaletta lukuunottamatta :p Tuon muuton takia meilläkään ei olla hommattu tänne kaksioon mitään, vaan ostetaan ne sitten uuteen. Oma oli myös myynnissä, ja voin BeNe samaistua sun aatoksiin ihan täysin. Oli rankkaa pitää asunto siistinä kuvauksen ja näytön ajan :grin Meillä tosin asunto meni jo ekasta näytöstä, joten ei tarvinnut kauaa siivoilla. Nyt sen sitten huomaakin, kun ei tätä nykyistä jaksa enää pitää siistinä, kun mielessä vilkkuu jo muutto uuteen kotiin. :)
 
Ihana maaliskuu! Tästä osais ehkä nauttia enemmän jos ois ollu kunnon talvi, mutta kevään saapuminen on silti mahtavaa. Ja monenlaista kivaa odotettavissa. Mies ilmotti pari päivää sitte, että haluaa viedä mut helsinkiin, vähän niinku treffeille:love2
Vaikka mulla maailman ihanin mies onki, ni mikään romantiikan ihmelapsi se ei oo, mutta joskus harvakseltaan sit yllättää jotenki näin. Mulle riitti, että oli edes ajatellu yhteistä aikaa ja minua, mutta eilen illalla sit varattiin hotelli ens vkl.
Ku meillä oli eka vuosi tullu täyteen yhdessä, ni se vei mut sen teinikaaralla meren rantaan ja oli ostanu tuoreita mansikoita, kinuskia ja kermavaahtoa =) Tänä keväänä tuleeki sit jo 10vuotta yhteistä taivalta täyteen! Kauhee, ku aika menee nopeaa..
Ja sit tosiaan maaliskuun vimppa vkl lähdetään rukalle viikoksi. Tekee kyllä niin hyvää päästä vähän tuulettuun näistä kotikuvioista.Mies on melkeimpä joka vkl ollu työreisulla tai kelkkareissulla(tänä aamunaki lähti kaveiden kans ruottiin kelkkaileen). Sit ku on ollu vapaa vkl, ni se on täyttyny muista menoista, että mulle ei hirveesti oo omaa aikaa jääny.
 
Meilläkin on ehkä muutto edessä ennen kesää, joten en oo vielä halunnut hirveästi tavaroita tänne. Käytettynä saadaan kaikkea tarvittavaa sukulaisilta, mm. sänky, vaatteita, sitteri. Vaunukaupat on myös jo sovittu, mutta en tiedä milloin käydään ne hakemassa.

Joululomalla neuloin kyllä pienet villasukat, jotka tein sinisestä langasta ja saatiin rakenneultrassa tietoon, että poikahan meille onkin tulossa! Kävin myös eilen kirpparilta ostamassa viisi 50-60 kokoista bodya, yhdet potkuhousut, myssyn ja imetystyynyn. :)
 
Blaah, mulla oli tänään poikkeuksellisesti työpäivä (normaalisti teen vain ma-pe) joten nyt oli sitten 6-päiväinen työviikko. Ja jalat ihan tohjona :confused: vaikka tukisukkia käytänkin. Mutta kun koko 8h pitää seistä ja kävellä, ja nostella painavia välillä, ja kyyristellä...

Mies läksi Leville tosiaan viikoksi, miehen tyttäret ovat kuitenkin täällä. Olivat tänään siis keskenään kun olin töissä (11- ja 13-vuotiaat).
Tulin jonkin aikaa sitten kotiin, ja nuorempi on innostunut leipomaan poissa ollessani. Ensin on tehnyt patonkia, ja he eivät kuulemma ole syöneet muuta kuin ne, ja lauantaikarkit. Kiva. Jääkaapissa olisi kyllä ollut makaroonilaatikkoa, ei olisi tarvinnut kuin lämmittää mikrossa...
Nyt tuo nuorempi leipoo jotain vaniljakeksejä, ja hitto että keittiö on aivan kuin pommin jäljiltä! Kakikki kipot ja kuoit lojuu likaisina pöydillä, jauhoja ja rasvtahroja siellä täällä.... ei se niitä yksin siivoa, mun pitää kuitenkin vähän auttaa.
Niin ja kodinhoitohuonekin on myllätty, ovat sieltä jotain vaatteita hakeneet, ja kaapista leivonta-alustan. Kaapinovet sepposen selällään, vaatteita lattialla jne.

Ihanaa tulla kotiin.

Nyt pitäisi mennä saunaan ja laittaa huomista varten eväät valmiiksi, kun huomenna säbäturnaus heti aamusta tytöillä.

Huoh, tosi rentouttava viikonloppu siis.
Multa on ainakin tänään mennyt ihan ohi, että maaliskuu ja kevät on alkanut... oon vaan ihan väsynyt.

Vauvakin on potkinut kumman vähän tänään.
 
Joo, eiköhän masussa kaikki hyvin ole, saas nähdä tuleeko ne potkut sitten yöllä kun mä yritän alkaa nukkumaan :wink
 
Täällä vauveli vipeltää illasta erittäin vilkkaana, ei ole vielä yöunia häirinnyt, olen tosin jostain syystä nukkunut huonommin viime viikot, herään aamuyöllä saamatta enää unta. Onko muilla univaikeuksia? Päivällä en ole mitenkään erityisen väsynyt joten en ole asiasta huolestunut. Nukun yleensä tasan 8 h yössä kertaakaan heräämättä :sleep002
 
Mullakin on ollut hieman univaikeuksia aamuyöstä. Nyt on taas välillä tarttenut mennä vessaan aamuyöstä, eikä sitten saa enää unta kunnolla... Ehkä nyt alkaa olee jo valoisampaa aamusta ja se vaikuttaa?
 
Mie oon nukkunu kyllä ihan hyvin, pissillä joutuu käymään ja menee vähän aikaa sen jälkeen että saa unen päästä kii, mutta muuten oon ihan vaivaton ja normi oloilla.

Mieki muuten korostan nyt tätä mahaa vaatteilla, kun se nyt kerrankin näkyy jo :D Eikä sitten ainakaan voi enää luulla, että olisin vaan lihonnu. :P
 
Mulla on ollut jostain syystä jo useamman kuukauden univaikeuksia. Vaikka teen välillä vähän raskaitakin työpäiviä... Mutta herään tosiaan ainakin kerran tai kaksi yöllä pissalle, ja siinä välissä saatan heräillä milloin mihinkin.
Yleisimmät syyt heräilyyni ovat:
- pissahätä
- mies kuorsaa
- mies kääntyy
- selkää särkee
- vauva liikkuu
- kova jano
 
Maaliskuu ja enään 3 viikkoa ja 3 päivää töitä jälellä!! Sitten alkais kesäloma ja muut vapaat mitä pitämättä ja siitä jatkuu suoraan äitiysloma! Heti huhtikuun alussa onkin muutto Kuopioon ja uuden asunnon maalailua ja laittoa :) hui miten aika rientää!! :grin
 
Mulla on kanssa ollut univaikeuksia viime aikoina. Tänä aamuna (1. lomapäivä) heräsin ennen kuutta, kun oli jano ja vessahätä ja nälkä ja kylmä yms. Sitten kun olisin mennyt takaisin nukkuun, niin juniori päätti aloittaa kung fu-reenit :) Joten tämä mamma on noussut ylös taas seiskalta.
Varmaan kyllä johtuu siitäkin, että asunnosta oli eilen eka yleisesittely ja tuli pari tarjoustakin heti ja tänään lähdetään Roomaan, eli ajatukset käy ylikierroksilla :)
 
Takaisin
Top