Maaliskuun mölinät

Täällä myös lenkkeily piristää kummasti. Hyvin rullaa jo reippaampikin kävely ja napit korvissa musiikin tahdissa niin avot :wink
 
Kävelylenkeistä nautittu myös täällä. Harmittaa vaan, ku se lähteminen on aina niin hankalaa (vaunujen alaosa vaikeessa paikassa, säätämistä).

Täällä on arki muutenkin sujunu kivasti, ku tajus, et poikaa viihtyy sitterissä. Aiemmin ajotti omat syömiset, pyykit yms siihen, ku poika nukkuu, sit jäi itellä unet vähiin tai hommat tekemättä. Nyt poika tykkää katella, ku pyykkiä viikataan tai äippä syö. Vähä helpompaa elämää! :)

Ja huomenna mummolaan syömään ja saunaan ja illalla kummisedän kanssa lautapelejä ( saa nähä paljon mä ehin pelata:p).
 
Onneksi täällä on viihdytty alusta saakka sitterissä :) saa vähän jotain tehtyä :) ja sängyn mobile on niin hieno, siellä makoillaan ja katsellaan lumoutuneena naureskellen..

Täällä tyttö vaan vähän liikaa innostunut telkkarista :eek: Sitteristä katselee mielellään piirrettyjä ja naureskelee, vähän liian aikaista ehkä.. Äsken isäntä katseli pyöräilyä ja otin tytön jalkojen päälle sohvalle niin katse haki tv:tä kunnes käänsi niin, että näki.. Kerran laitoin telkun pois päältä kun ei syömisestä tullut mitään kun katseli ostoskanavaa :D On pitänyt koittaa kiinnittää huomiota vähän enemmän tuon ikäiselle sopiviin asioihin..
 
Meillä tänään ensimmäinen pidempi (200km/suuntaansa) automatka ja hautajaiset edessä. Saa nähdä miten menee ja haluaako neiti seurustella äidin kanssa koko ajan, itsellä onneksi imetykseen sopiva mekko päällä.
Meillä täytetään tasan viikon päästä jo 3 kk , huh tää aika rientää ja neiti kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia.
 
Voi tsiisus kun voi raivostuttaa!! Perjantai iltana myöhään tuli Toriin myytäväks vaate, jonka haluaisin ostaa esikoiselle. Huomasin sen la aamulla ja laitoin myyjälle tekstiviestin jossa kysyin vaatteen kunnosta. Ei vastausta! Pari h päästä laitoin uuden viestin jossa sanoin et jos vaatteessa ei ole kulumia niin voin ostaa sen. Ei vastausta! Su aamuna laitoin spostia että, onkohan tekstiviestit tullu perille ( jos vaikka vahingossa ilmoituksessa ois väärä nro) Ei edelleenkään vastausta!! Siis mitä v$%#a!! Helppohan on saada vaatteet kaupaks tolla tyylillä!! Ymmärtäisin jos ilmoitus ois vanha ja sen ois unohtanut, mutta kun just on laittanut myyntiin! Jos nyt ei jostain syystä halua mulle myydä niin ois edes kohteliasta sanoo, et sori en myy!! Ja ilmoitus on edelleen siellä, et ei kai sitä kellekkään muullekaan ole myyty! Pitäköön haalarinsa sanon minä!! :mad:
 
PiPaNat tuttua touhua.. Ilmoitus on, muttei vastata.. Itsellä ei mistään tavarasta ole käynyt niin, mutta kyselin vanhemmille jokin aika sitten kissanpentuja ja oli vain sähköpostiyhteydenotot.. Jotkut vastasivat kahden viikon päästä :D
 
Matka meni hyvin, mennessä neiti nukkui koko matkan ja söi autossa ja nukkui koko siunauksen ajan nätisti vaunuissa. Muistotilaisuudessa neiti seurusteli äidin ja isin sylissä. Kotimatkalla äiti istui puolet matkasta takana neidin seurana ja sitten sekin meni hyvin. Kokonaisuudessaan onnistunut reissu. Mutta sekoitti kyllä neidin rytmin ja se näkyi eilen. Viime yö meni hyvin ja tänään yritetään saada taas normi rytmi kiinni.
 
Onko joku muu käyny lukemassa helmikuisista Esikoinen 2015 tarinaa? Luin sen aikaisempia juttuja ja nyt sen perustaman Enkeli-Daniel ketjun ja oon itkee pillittäny täysillä! Saadaan olla onnellisia meidän pikkuisista!!
 
Oon käynyt kanssa lukemassa, mutta vasta enkeli Daniel aloituksen alta :sad001 En vain ole löytänyt /jaksanut selata tarinaa mitkä tapahtumat siihen ovat johtaneet? :sad001
 
Olikohan et aaton aattona ei ollu enää tuntunu liikkeitä ja sairaalassa todettu kuolleeksi. Hän oli ladannut vauvan kuvankin siihen juttuun :sad001 näytti ihan vain nukkuvalta vauvalta! Oiskohan ollu neuvola tai ultrakuulumisten alla...
 
Hei vaan kaikille äipille! Olen palannut kuolleista palstoille ja ihan pihalla.:happy:
On ollut melkoinen alku kevät uuden perheenjäsenen kanssa, remontin tekemisen ja koiran sairastelun myötä. Hengissä ollaan ja hyvissä voimissa vaikka kiirettä on pitänyt ja pojan alku oli hiukan kivinen.
Me siis jouduttiin olee synnärillä 6 päivää, joista pikkumies vietti 5 teholla saturaatioarvojen vuoksi. Nyt on saatu puhtaat paperit sydänlääkäriltä ja kaikki hienosti. En ole ehtinyt kamalasti lukemaan mitä täällä on tapahtunut,mutta yritän kovasti päästä ajan tasalle:smug:
 
Tekiskö joku oman ketjun vauvoille annetuista nimistä? Olis kiva lukee yhdestä ketjusta mitä ihania nimiä on annettu. :-)
 
Heipat kaikille :happy: Täällä on kanssa herätty ja koitan palailla taas tänne! Ihan pihalla kaikesta, mutta pikku hiljaa lueskelen teidän kuulumisia. Meillä on menny pikku prinsessan kanssa tosi hyvin, mutta koneella en ole käyny piiitkään aikaan. Tyttö on kasvanu hurjaa vauhtia ja ollu muutenkin terve ja terhakka :dummy1: Ristiäisiä vietettiin 8.3. Nyt ollaan nautittu aurinkoisista lenkkikeleistä ja olen niiin innoissaan tulevasta kesästä!!! Oi ihana maaliskuu :Heartbigred
 
Voi vitsi kun on inhaa kun pikkunen on kipeä. Meillä esikko oli kuumeessa ja yskässä, niin eikö se yskä sitten tullut pienempäänkin...kuumetta ei onneksi ole ollut. Kaikista inhottavinta on ollu nää yölliset yskän kohtaukset syönnin jälkeen. Kauhee röhiminen, keittosuolan ja imurin kanssa läträäminen ennenkun likka voi jatkaa uniaan kunnolla. Tosi pelottavaakin kun näin pieni yskii niin kovasti, miksi näitä pitää tulla!!?:mad: Hengitystään vahtaan koko ajan enkä ite oikein osaa nukkua. Onko muilla jo sairasteltu?
 
Mua kans harmittaa ku on ollut poissa palstalta. Mulla on 10 viikon kouluhommat rästissä joita yritän nyt kuroa kokoon kuukaudessa :D huh huh. Onneks meidän vauva vaan nukkuu niin pystyn vähän hoitaan hommia.
 
Esikoinen oli kauheessa röhässä ja nuhakuumeessa, mutta ei onneksi tarttunu vauvaan. Ihme kyllä iteki selvisin kurkkukivulla.
 
Me käytiin sairaalassa hengittelemässä happea ja keittosuolaliuosta..helpotti hengitystä. On kuulemma imeväisikäisten bronkiitti. kuulemma sellainen viikon tauti, tänään 5pv..jospa helpottaa kohta.
 
Erinäisten pähkäilyjen seurauksena päädyin tilaamaan miehelle syntymäpäivälahjaksi Norcid cab -rattaat fillariin. Mietin tosi kauan, koska ne on kalliit vaikka ei talvivarustusta mukana olisikaan.
Lopulta ratkaisuun vaikutti se, että haluan juoksurattaat - nuo käyvät siihenkin, jolloin säästetään juoksurattaiden hinta. Käyvät myös kahdelle lapselle rattaina. Säästetään siinäkin.

Iso MUTTA. Vauvalle tarvitaan erillinen istuin. Weber-istuinta ei saa käyttää fillaroidessa. Jaahas. Onneksi heinäkuussa on jo puolivuotias.
Mutta uskomattominta: Maxi-cosi turvakaukalon saa adapterilla kiinni rattaisiin. Sitä ei saa kuitenkaan käyttää yli 5 km/h nopeudella. Siis mitä?
Eikö reipas kävely ole tuota nopeampaa...?
 
Takaisin
Top