Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläkin meni viime yö paremmin. Neiti söi ekan kerran vasta puoli neljältä. Muutama viime yö ollut tiheämpää heräämistä, eikä ole rauhoittunut kuin tissille, niin tämä oli luksusta! :D Ja kaiken kukkuraksi neiti kitisi kyllä toisen kerran yöllä, mutta siihen auttoi mahalleen kääntäminen. Ilman tissiäkin sen siis saa nukkumaan takaisin, jos ei ole nälkä. Itse taisin herätä jossain kohtaa kyllä, varmaan on tottunut, että tuo kaipaa sitä tissiä useammin, mutta kuuntelin vain, että rauhassahan tuo siinä vieressä tuhisee, joten takaisin unten maille vain itsekin. Sitten neiti heräsikin jo seitsemältä (yleensä n. 7.20-7.30), silloin söi tietysti taas, mutta yön aikana siis vain kerran. Toivottavasti tämä alkaisi vakiintumaan! :D

Kattelin Ainun fb sivuilla ku sinne saa lähettää vauvamasukuvia... Nyt tuli ikävä omaa masukumpua ja niitä pieniä monotuksia meikäläisen kylkiin :smiley-angry017

Onpas siellä paljon hienoja masukuvia. Jotkut kyl ihan ajatuksen kans otettuja ja kauniita. Mä huokailin polttoja tossa kuvassa sitkeesti ilman kipulääkkeitä. Seuraavana yönä mut kuskattiinkin toiseen sairaalaan lanssilla. :D

Mä laitoin sämpylätaikinan kohoileen ja ny ipanalla onkin tissinjano. Oli muuten hyvää se Onnin puolukkapuuro.Maistettiin tänään ekan kerran. :P

Voi jessus ku täälä käy tuuli niin et ikkunat natisee ja lipputangon narut kolisee... Poitsu taitaa nukkuu tänää sisällä päikkynsä....

Täällä ei vielä tuule, ku silloin meillä peltikatto paukkuu ja kolisee todella kovalla metelillä :confused:

Joo, jädestä tullu ihan hurja! :D Mä en tänää taida lähtee ulos lainkaan. Ollaan kyl joka päivä käyty ulkoilemassa. Nyt paistuu sämpylöitä uunissa, poika meni just ekoille päikkäreilleen. Sit onkin herättyään lounaan vuoro. Mun pitää vielä pakata viikon reissua varten tänään kaikenlaista ja siivota, joten ehkä ei viitsi lähteä uloskaan. Ei siellä kyllä oo hieno kelikään. :)

Me oltii äskön leikkarilla, esikoinen teki lällykakkuja ja äiti palelli vieressä.. hirvee tuuli! kohta sapuskaa ipanoille ja unille.. lenkille sit ku iskä tulee kotii, ihan vaa mä ja koira :)

Jäde on kyl reipas! Vois kokeilla ite huomenna tuota lenkkeilyä jos kuukautiset olis vähä rauhottunu...

Takaisin