Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon pudonnu ihan kärryiltä. Mulla menee nykyään niin paljon aikaa Santun kanssa touhutessa, treenaamisessa ja hevosen hoidossa. :grin Kun tää mamma haluaa vaan niin hirveesti sen litteen mahan kesäks! :thumleft

Me mennään kohta 6kk neuvolaan. Saa nähdä mitä siellä sanotaan. Tuskin taas oikein mitään, kun ne olettaa, että tayssista tulee meille kaikki neuvot. Tuli sitten eilen kirje vakuutuksesta etteivät korvaa Santun sika kalliita maitojauheita. Meille ei vieläkään oo lääkäri saanut hoidettua kelan korvattavuutta! Alkaa noi rahat hupeneen pikkuhiljaa... o_O

Huhhuh.. ny on tiskattu, pyykätty ja siivottu oikee kunnolla... Makkari jäi vaan siivoomatta ku mies lepäilee siellä.. Iski sillekkin sitten piru vie flunssa nyt... No kaippa sen huoneen voi siivota vaikka huomenna... Nyt kahvia kun poika vetää vieläkin päikkyjä! :)

Täällä hävis se aurinko taas jonnekin, mutta jostain pilven raosta näkyy ees vähän sinistä. Nyt vasta päästään ulos lähtemään. Mutta ommella hurautin sen topin tuossa valmiiksi ja esikoiselle sain tehtyä lounaaksi lohikiusausta. Joten ei ihan turha päivä sentään tähän mennessä. Sitten pitää käydä kaupassa, kun maito on loppu. Mies oli sitä mieltä, että jotain hyvää pitää saada. Ehdotin sitten köyhiä ritareita, joten valitettavasti taitaa mennä pikkuisen herkuttelun puolelle illalla. :D Eilenkin kyllä olin urheillut niin, että ihan jalkoja pakotti nukkumaan mennessä, joten menköön!

No tuli se makkarikin siivottua... ja toinen koneellinen pyykkiä pyöriin.. tuo ukko on vetäny jo 3,5 tuntii unta kuuppaan... varmaan rupee siis herra toipuun tuosta flunssasta kun unikin maistuu noin hyvin :)

Täällä ei tarvitse enää jännätä.. :smiley-ashamed004
Sain aamulla ennen kahdeksaa viestin, että sisko oli siirtynyt saliin klo 2 yöllä, ku vedet olivat menneet.
Ja äsken ku sain äitini kiinni, niin hänkään ei tiennyt muuta, ku sen että terve poika ilman leikkausta tullut maailmaan. Ja siskoni, joka vastasi hälle 20minsaa sitten puhelimeen oli juuri tikattavana eli ei varmaan repeämää suurempaa ole tapahtunut ja syntymäkin taitaa olla todella tuore, jos äitiä kerta tikataan :laughing002

Kiitos kiitos. Syntymäaika 12:22 pituus 51cm ja paino 3850g. 2 cm pitempi, ku mun esikko poika ja 240g painavempi :)

En ole vielä kuullut pääseekö potilashotelliin, jotta voisi mennä katsomaan, ku kuitenkin niin kauan kesti, tikattiin ja on ens kertalainen :confused013

Minä sitä rooppia annoin pojalle ennen nukkumaan menoa. Voi pyhä sylvi. En muista millon oisin nukkunu näin huonosti. Nukutin poikaa yli kolme tuntia. Ihan järkyttävää huutoa koko ajan eikä mikään auttanu. Piti soitaa miehelle että tulee töistä kotiin kun tuntu että usko loppuu. Mies kaappas pojan syliin ja sai pojan nukkumaan puolessa tunnissa. Minä olin niin naatti että nukahin sillä välin sänkyyn päivävaatteet päällä. Poika heräs yöllä pari kertaa huutamaan ja tyynytellessä meni aikaa. Kaiken tämän ihanuuden keskellä tauti tarttui myös minuun.

Onneksi poika nyt nukkuu ja pitkään on nukkunutkin. Minä istun tässä pojan vieressä ja kuuntelen pikku röhisijää.

Eikä tämä viikko muutenkaan ole ollut mikään kunnianjuoksu meidän perheelle. Sain eilen rikottua kolme kuukautta vanhan monitoimikoneen kun tein pojalle soseita. Mies aiko viedä sen takas kauppaan ja kysyä että eikö teiltä löydy mitään vaimon kestävää laitetta kun sai tuonkin hajalle :grin

Mun päänsärky ei oo hellittäny :sad001 kaveriks on tullut viluinen-olo.. Pelkään, että tässä alkaa kohta kuume nousta :sad001

Tiutsi... Mulla alko flunssa sillä et päätä särki ja niskan seutu oli ihan jumis.. Toivottavasti ei tuu sulle flunssaa!

Ei mulla kyllä ainakaan flunssainen olo ole.. Mutta on ennenkin käynyt niin, että kun aamulla herää ni onkin pää täys räkää. Toiv nyt ei käy niin, mielummin sit vaik kuume. Mä vihaan flunssaa! :mad:

Piti katsoa useaan otteeseen et onko tää joku vanha ketju kun viestejä 234 tullut kuudessa päivässä :grin Voi apua kun ei ole hetkeen ehtinyt käydä :) Huomenna lukasen teidän mölinät kun poitsu nukkuu päikkäreitä. Nyt untenmaille :)
Hyvää yötä mammat!

Voi jumpe tää äiti tärvii kahvia.. tyhmä ku olin ja valvoin myöhään... latasin keittimen äske mut unohdin pistää sen näköjää päälle... :D

Voi Jäde, miten hienot unet tytöllä! Mahtavaa! Meillä jouduin kyllä pomppimaan pinniksellä, mutta jo paljon rauhallisempaa oli, kuin viikko sitten. Pikkuhiljaa. Viideltä otin pojan tissille, kun selvää nälkäitkua huusi. Siihen jäi unikaveriksi nukkumaan ja mies lähti töihin. :P

Takaisin