Maaliskuun Mölinät

Tääl on ilta ollu kauhea. Esikko sai jonkun ärsytysuhmiksen ja nous omin luvin tuolt sängystään juoksentelee huoneeseesa. Ja Tyyne on kitissy koko illan ja ei oo oikee missää viihtyny. Ja mul itel on tosi öklö olo ton ylensyömisen suhteen.
 
Älämölöä vaan :) Me mennään huomenna synttäreille ja sit me mennään sunnuntaina synttäreille. Pelkkää juhlaa koko viikonloppu. Eli toisin sanoen läjä kakkua :D

Eiks nää kuukausiketjut aina tuu etuajassa :D Hätähousuja on elokuun mammat :wink
 
Meillä ei ole mitään muuta suunnitelmaa, ku kuntopiiri sunnuntaina. Ihanaa! Ihan siks, ku tuntuu olevan AINOA vk-loppu koko maaliskuussa ilman ohjelmaa :confused: Täytyy siis tankata tyyneyttä ja rauhallisuutta koko kuukaudeksi :smiley-angelic003
Kamalaa, ku tosta tyyneys sanastakin luen joka jutussa Tyyne-vauvan. Jopa tässä omassa kommentissakin :laughing021
 
Maaliskuu... Ah se on mammat kevättä rinnassa :smiley-angelic003 (ja kukaan ei tähän nyt kommentoi että on luvattu ennätyskylmää maaliskuuta, eks nii?) Kun ei sitä lunta kerta tullu niin ei tarvii tullakkaa! Aurinkoa aurinkoa kiitos :)
 
Kuulemma jos lunta tulee, niin aurinko sulattaa :happy112

Kysyin äsken kaverilta, jonka kanssa olen jutellut viimeksi syksyllä, "Mitä kuuluu?" ja vastaus "Menen huomenna naimisiin.":eek:
Mmmhhh.. Miten aina onnistun. Kun kysyn joltain pitkästä aikaa kuulumisia, niin juuri sillä hetkellä tai seuraavana päivänä tapahtuu jotain suurta.
Miettikää, jos joku kerta pilaan jonkun kosinnan tai synnytykseen lähdön ja saan vihaiset haukut :laughing002
 
Mölinätä kehiin arvon naiset! :happy093.Huomenna olis luvassa vauvauintia ja pojan kummisedän synttärit/tuparit ja sunnuntaina mökin rakentelua. Busy weekend- but it always is :)
 
Mölinä maaliskuuhan se tosiaan on...
Nukuttii taas poitsun kaa aamuyö huonosti... pikkumies rupes heräilee jo ekaa kertaa 5 ja röhisi ja yski.... Nyt on siis nuhakin vallannut pojan... mutta tänää käydään saunassa vähä hengittelemässä jos auttais... + että kuume on tipo tiessään :)
Aattelin olla sen verran reipas et kerkeisin vähä siivoileen ku poitsu menee päikyille... Kattooko joku kieroon jos pistän nuhasen pojan pihalle?:oops:
 
Ei kato. Tai mä en ainakaan kattois. :D Raitis ilma tekee nuhanenällekin hyvää. Suojaat vaan tietenkin tuulelta hyvin jne. Kyl sä tiiät.
 
meillä oli tosi hyvä yö vaikka ilta oli kauheeta huutoo,supolla onneks rauhottu ja yöllä vaa yks tutin laitto:eek:.nyt sit täytyy ruveta imuroimaa kun eteisessä on enemmän hiekkaa kun tossa meijän pihassa mitä ei oo ees asvaltoitu..
 
Jaa olin vai? Ohoh... kyseenalainen kunnia olla lörppäsuisin.. Noh, kohta mä hiljene, kun kevät koittaa. Ehkä. :D
 
vissii joku niistä eilisistä ruuista kävi mahalle,veikkaan sitä mansikka-mitä-lie-jugurttia,ku ne sen huutokohtaukset alko jo sillon ku tehtii lähtöö sinne eläinlääkärille,luulin et se johtu väsymysestä mut sit se huuto jatku iltaa asti.ja vieläkii sillä näyttäs olevan mahasekasi.
 
Takaisin
Top