Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkuset on yllättävän sitkeitä. Mut jestas, kun miehet sairastaa....ne on niiiiin kipeitä, niiiin kipeitä :D

Kyl särkylääkettä kannattaa yöks antaa... meilläkin jäbä ollu flunssassa viikonpäivät ja rauhallisempia on ollu ne yöt ku on herra saanu särkylääkettä...

Huh...täälä kitistään hampaiden takia vaikka onkin ne kaks ekaa tulossa ja näkyvätkin jonkin verran. Täällä on syöty pidemmän aikaa lihasosetta ja se aiheuttaa ilmavaivoja likalle...pärinä vaipassa vaan käy...Niin ja tää äippä taitaa nyt olla vähän vinksin vonksin kun päätin lopetta e-pillerien syönnin...että jos hyvin käy niin se pikku kakkonen saa tulla ja on tervetullut...onhan tuo likka jo yli 6kk :D...

Siis mä en ole edes tajunnut että täällä jaellaan jotain palkintoja :oops: onko siis joku muukin kuin minä, sinbu ja bettie voittanut jotain?
Jaahas, selvisi siis miksi täällä käy niin kova kuhina :wink (koska kaikki haluaa voittaa lahjakortin mammaksi.fi niin saa tilata liukkaria :grin )

No ei mullakaa oo oikein ollut tarve.. Eikä oo kylä oikee tarvetta noihin rauskaustesteihin tai ovulaatiotesteihin.. Mutta tais siellä olla jotain rasvojakin tms.. ehkä niitä sitte koko rahan edestä :grin

Huomenta mammat! Mitä teidän aamuun? Mä heräsin jäätävää päänsärkyyn ja nyt se ei meinaa lähteä pois :(

Hyvää huomenta minunkin puolesta. Meillä poika heräsi eilen taas kauheaan huutokohtaukseen tunti nukahtamisen jälkeen ja ihan haukkoi henkeään siinä itkun lomassa. Ei meinannu heti edes syliin rauhoittua, mutta sitten heijasin vatsallaan häntä, niin rauhoittui. Sitten nukutin hänet viereeni ja kannoin omaan sänkyyn. Siellä sitten nukkui neljään asti, kävin pari kertaa silittämässä päätä ja sitten neljän jäljestä poika veti tissit tyhjiksi ja nukkui puoli seitsemään sitten vieressä.

Mä taas keitin ihan liikaa puuroa, joten taidanpa leipasta sämpylöitä tänään. :)

Huomenta vaan!
Tääl meni paremmin yö... Vissii poitsu rupee paraneen tuosta taudista kuin myös minä ja nyt ukko tuli tuohon samaiseen tautiin....
Puuroo ja maitoo uppos poikaan hyvin ja tää äiti saa rauhottua isommasta tressistä :D (en oo kerinny vieläkää avaa tuota reseptilääkettä) KAAAHVIAAA! :)

Ja minä kun säästin vähistä rahoistani ja ostin jokunen vuosi sitten Helkaman hybridipyörän, jolla on oikein kiva ajaa, niin eikös siitä mennyt rengas niin, ettei siinä pysy ilma. :D Ja arvatkaa, olenko saanut sitä korjautettua? Esikoisen kanssa on silloin kaksi vuotta sitten sillä pyörällä koitettu ajaa, pitkälle ei päästy, kun oli taas rengas tyhjä. HIeno pyörä ja seisoo vaan varastossa. Pitäisköhän se lopultakin viedä korjattavaksi. Ei siis omin konstein onnistu, kokeiltu on. Vaihteistonkin saisi samalla tsekata. Olisi kivempi pistellä sillä menemään pidempiä lenkkejä, kuin nyt käytössäni olevalla äitini kolmivaihteisella.

Niin, ja meidän aamu. No neiti päätti tapansa mukaan nousta 7.20, vaikka yö oli taas mitä oli. Söi varmaan nelisen kertaa, en muista, mutta väsynyt olin! Vaan tässä sitä on taas oltu hereillä jo tovi. Eikä edes pahasti silmät ristissä. :D Perhe on ruokittu ja piirsin tuossa jo kaavat toppiin. Tytöille on mekkoset ommeltuina, niin jos nyt kokeilisi saada itselleen aikaiseksi topin. Ja sitä sinistä pöllökangasta jäi vielä yli vaikka kuinka. Saiskohan siitä vielä miehelle t-paidan. laughing7

Ainiin.. Tänään on kerho... Taidan jättää välistä ettei tartuta ketään muuta tähän räkätautiin.... No pyhitän tän päivän siivoukselle :)

Jotkut hatut voisikin ehkä tehdä. Ei haittaisi, vaikka yhdistelisi eri kankaita. :) Pitää katsoa, millaista mallia saisi väsättyä noista jämäkankaista sitten. Voi tulla villit lätsät. :D

Ei hitto! Tämä aamupäivä meni ihan vetiseksi. Tyttö nukkuu ja äippä vollottaa sohvalla kun katsoo Kadonneen jäljillä UK. Siinä äiti joutui luopumaan 6 viikkoisesta tytöstään, koska vanhemmat ai suostuneet auttamaan. Kamalinta tossa oli, että sille äidille olisi haluttu tehdä keisarinleikkaus lapsen perätilan vuoksi. Ilmeisesti tämä äiti oli alaikäinen ja leikkaukseen olisi tarvittu vanhemman lupa. Lääkärit soitti isälle, joka tokaisi, että kuolkoon synnytykseen jos niin on tarkoitettu, saapahan ainakin opetuksen teoilleen. HIrveetä! Onneksi molemmat jäi henkiin ja 44 vuoden jälkeen löysivät toisensa.

Takaisin