Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun reippaus jää sille lenkkeily asteelle,tyttö parka kuolee kohta nälkää ku mä vaa hengaan foorumilla.

Mekin lähdettäisiin tuonne ulos harmaaseen säähän, kunhan esikoiselle saataisiin vaatteet päälle. Voi huhhuh tuota kitinää ja temppuilua taas. :D Katsotaan, koska ne vaatteet ois päällä. Nyt on sentään yöpuvun housutkin MELKEIN lähteneet jalasta. Täällä en ainakaan ole huomannut tuulta tai sadetta, totuus paljastuu, kun pihalle lähdetään. Esikoinen saakin kyllä kuravaatteet laittaa, niin saa loiskutella mielin määrin lätäköissä.

Ompelin sitten tänään esikoiselle "piponkaltaisen". :D Hihhihhih. On se päähine. ;) En tietenkään mitään ohjetta ruvennut katsomaan mistään, omasta päästä vaan suunnittelemaan ja tekemään ja sisulla sitten, jos ei muu auttanut. Kyllä se päässä pysynee, mutta ei kyllä kovin tyylikäs ole. Seuraavaksi sitten kokeillaan Kiiralle väsätä päähine, siitä pitää muutenkin tehdä vähän erilainen. Mitähän siitä tulee. :D Ehkä seuraavalla kerralla kaivan ohjeet esiin jostain. Tai saahan sitä kuvitella. ;)

Mä tein toissa vuonna pipoja, esikoiselle tein pipan missä lukee sen nimi tuossa edessä.. ja yks ohje oli ihan sika helppo, en vaa enää muista mistä sen otin ja kyn tähän ei pysty piirtää edes :) se oli kaksinkertainen pipo ja kahdes kappaleesta ja käännettii ja ommeltii aukko kiinni ja vähän niiku sellain "ruttupipo" .. pitäs varmaa pojallekki vääntää oma :grin

Ihanaa muuten ku käsi ei haise enää kakalle.. Siis ihan oikeasti eilen illalla poika väänsi sellasen tavaran, joka ei meinnannut edes "kynsimällä" lähteä ihosta ja se haju... :sick009
Sitten vielä kaiken kukkuraksi se haju oikein imeytyi mun käteen, vaikka kuinka pesin eri aineilla sitä monta kertaa.
Kyllä mies sai naurut sohvalla, ku istuttiin. Hän tuoksui proteiinijuomansa takia mansikalle ja minä käteni kanssa siltä vastakohdalta o_O

Mul on nenä viel sen verran tukos et ku poika oli vetäny aamul köntsän housuu nii en haistanu mitää :D

Esikoisen unet ei nyt menny ihan niiku strömsöössä.. Huoh! Meil asustaa tääl joku taaperopiru. Ihan hirvee tappelupäivä takana! ja asiaahan ei auttanut se, että nukkui vaan puol tuntia. Yritin saada nukahtaa uudellee, mutta siinä sitte vauvaki heräs aprvekkeella joten eipä nyt pystynyt kahessa paikassa olemaan. Tuolal ne molemmat nyt leikkii ja esikoinen on menettäny tältä päivältä teeveestä seikkailija Doran. Natsimutsi täällä terve! :greet025

Tätä menoa ei edes niinkään pitkä :grin

"etsaa karkkia jos et oo nätisti" "et saa kattoa titi-nallea jos kiukuttelet" "tule jo, mennää kotii ottaa kattimehua" "hei tuus nyt, mennää kattoo titi-nalle" "saat mennä nukkumaan jos toi turhanpäivänen kiukuttelu ei lopu" ... Jeh, oikein kuulostan Hyvältä Äidiltä :laughing021

Hei Tiutsi meillä samaa: "Otan sun turtlesit pois, jos et ole kiltisti", "Et pääse huomenna synttäreille tai jos pääset et saa herkkuja", "Syöt kaiken, niin saat jälkiruokaa" <-- Ja tossa kelpaa nykyään myös "Jos syötte kaiken saatte leipää" hiukan parempi omatunto leivästä, ku herkuista :laughing021 Tuo päälle 4 vuotias oikeasti osaa.. :violent001

Mutta meidän vajaa 3 vee ruokailut menee loppuvaiheessa yleensä näin..
Äiti: "syö vielä 1 lusikallinen niin sitten saat Herra Hakkaraisen" näytän samalla yhtä sormea. (herra hakkarainen on siis xylitol-pastilli)
Tyttö: "eiku oome" ja näyttää kolmea sormea.
Äiti: "Ok, syö kolme" ja näytän kolmea sormea.
Ja tyttö ihan oikeesti syö sitten 3 lusikallista. On vissii numerot ja määrät vähän hakusessa :laughing021

Takaisin