Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tuo barbie ei kauaa elä, jos meinaa pelkällä valolla ja ilmalla hengissä pysyä. Mä en muutenkaan ymmärrä, miks pitäis näyttää nukelta. Ei oo tervettä.

Kiitos sinbbu :)

Mä oon ens viikon lomareissulla niin saa nähdä, luovutanko vaan suosiolla kun tuun takas.. Onhan toki toi tabi millä pääsee kivemmin, ku kännyllä, mut ei sitä silti, ku on nii paljon kaikkee kivaa. Muunmuassa kauhee lauma vasta syntyneitä koiranpentuja pusittavana ja halittavana. Ratsastamaankin pääsisi! <3

mäkään en enää täällä niin hirveesti kirjottele kun tos muutama viikko sitten,pitää enempi viihdytellä tota tyttöö ja muutenkii ollaa ruvettu liikkumaa ulkona enempi kun on ollu hyviä ilmoja:),nyttenkii tultii tunnin lenkiltä ja sitä ennen kävi ex-luokkakaveri 3 tunnin vierailulla.nyt sit oottelen et mies tulee hesen kautta kotia:grin

Nii just ja toi helmikuu ny oli vaan aika kurja ja harmaa. Ihan sairaan tylsä ja epämukava kuukausi. Erityisesti, ku ei ollu ees lunta. Nyt sit kivasti alkaa kevät tekeen tuloaan ja harrastukset lisii ja poika nauttii kiikkumisesta kovasti, nii ei tässä jouda samaa tahtia enää kirjoitteleen. Ei täältä silti poissa osaa olla. :D

Mä niin ootan, et pääsee fillarilla viilettää jätkä tarakassa :) Muutenki on ihana, ku tulee lämpimät kelit, niin tarvi topata tota muksua päästä varpaisiin.

Joo, fillarointi on mun suosikkipuuhaa kesäisin uimisen lisäksi. Että on hienoo sitten ku pääsee fillaroimaan. Ainoo vaan, et meidän fillarit on talven aikana paskottu kellarissa.. kuten monen muun naapurin. Et täytys eka korjata ne, et pääsee viilettään.

Oikeestaan mä en jaksa OOOOTTTAAAA enäää! Haluan veneilemään, kalastamaan, uimaan, fillaroimaan jajajajajajajjajajaja...

Juu mullakaan ei ole toimivaa pyörää ja tota ei voi edes korjata, jonka sain 13 vanhana.. Jopo.. Se oli mulla lapsena ja sellaisen haluaisin nytkin.. Toi pyörä mistä puhuin on joku kakka 7 vaihteinen maastopyörä. Ei mitään jopon rinnalla :happy112

Nii mihi sä Kultashiini häämekkoa tarvit. Jopolla meet sit alttarillekin jossain kivassa kukkamekossa.. :D

Tiutsi mä voitin olikse joulukuun rupattelukilpailus kans ton mammaksi.fi-lahjakortin :) Ja juu tilasin sielt puikkoraskaustestipaketin ja sit sen red orange liukkarin :oops: Harmi ku ne puikkotestit on noin arvokkaita ja valikoima pieni, ku noit liskatestejä en tykkää yhtää ostaa:sad001

Myöhästyneet onnittelut Kellitykselle! Minä oon ollu ihan muissa maailmoissa ja foorumi on unohtunut kun oon vaan huolehtinu tuosta meidän pikku räkänokasta. Kolmas päivä kun nenä valskaa ja yskii limaa kurkusta. Ei ole tullut uni öisin pojalle eikä liioin äidillekkään kun pitää kuunnella että saako toinen henkeä. Kuumeelta ollaan onneksi vielä vältytty. En oo mitään lääkettä antanu mutta mietin kyllä että pitäskö antaa että ois levollisempi yö? o_O

Joo kyllä särkylääkettä kannattaa kokeilla. Itekin joudun aina ottaa flunssan aikaan särkylääkettä pään jomotukseen, niin voihan vauvallakin olla samanlaisia oireita.

Me ollaan pari kertaa annettu sitä nestemäistä panadolia. Suppoja ei saatu pysyy pyllyssä, vaik kuin puristeltii kankkuja. Ne vaan ampus ulos. Nestemäinen meniki sit ihan helposti ja nähtävästi molemmilla kerroilla auttoki, ku rauhottu samoin tein.

Meillä on sitä nestemäistä panadolia. Pitää sitä illalla antaa. Tosi reipas sairastaja tuo muksu kun ruoka uppoo normaalisti ja touhuaa lattiallakin. Ite kun joku tauti saavuttas niin oon ihan sängyn oma.

Takaisin