Seleniitti
Näppärä viestien naputtelija
Mulla tosiaan yksityiselle varhaisultra varattu 6.4. Silloin pitäisi viikkoja olla 6+6.
Eka neuvola ois 14.4.. Toisaalta tuntuu että aika matelee ja toisaalta tuntuu et viikot tulee yllättävän nopeesti täyteen. Ylihuomenna ois 5+0
Välillä ahdistaa ettei raskaudesta just oo paljoo muuta konkreettista kuin ne viivat testissä ja tällä hetkellä ainoina oireina on kipeät rinnat ja väsymys. Etovaa oloa ei nyt oo taas ollu 2 päivään, illan turvotukset myös hellittänyt. Nyt oli tänään kuitenkin kun tein cb digi testin muuttunut viikon 1-2:sta tuohon 2-3 että ainakin ilm se hcg on sieltä noussut.
Maailman tilanne pitää myös ajatuksia pyörimässä. Sosiaalipuolella itse töissä ja meidän työvuorot on tilanteesta johtuen muuttunut 13 tuntisiksi ja muutenki se töissä olo aika hektistä. Sitten kun tasapainoksi ei vapaalla voi oikein kuin kotona olla möllöttää. Onneksi sentään ollut aurinkoiset koiranulkoilutus kelit. Pitää ehkä kaivella kirjahyllystä joku kirja mitä ei ole ehtinyt lukea.
ihanaa!
Mä kävin edellisistä 6+4 ja syke jo näkyi. :)
nyt en oo vielä varannut kun pitää vähän laskee roposiakin. Täällä se maksaa terveystalolla n 200e ykstyisellä. Mietin että menenkö ollenkaan jos ei saada sitä julkisella neuvolan kautta. On niin kinkkinen tilanne nyt :/ paljonko siellä maksaa varhaisultra ja missä käyt?
mietin tänään samaa, että ainut merkki raskaudesta on nyt noi viivat testissä, pois jääneet menkat ja alavatsalla paineentunne kävellessä. Ei oikein muuta konkreettista. Ei oo enää huonoa oloakaan... pistää miettimään että onkohan kaikki kunnossa.......
Ens viikolla tulee testejä lisää raskauskeijusta niin näkeepähän, onko digi jo 2-3 ja viivat vahvistunu.. mutta ei malttais millään odottaa..

Itkuhan siinä pääsi, olen niin onnellinen
Ensi viikolla sitten neuvola