Maaliskuun löpinät

Ja mulla myös YT:t ja muutenkin töissä tosi stressaavaa... Onneks vointi on kuitenkin vielä superhyvä
 
Mua harmittaa todella toi kun puoliso ei saa tulla mukaan, kun eka raskaus ja eka neuvola ja olisin halunnut siihen tukea... Ja tuntuu että mies ei oikeen ees käsitä raskautta vielä niin olis ehkä konkreettisempaa Mutta ymmärrän kyllä syyn miksi pitää mennä yksin ettei vaan isompi joukko sairastu. Jotekin jännittää koko raskaus ja se että koronan takia koko sairaanhoitojärjestelmä romahtaa ja synnytät jossain saunassa tämmöstä unta näin siis yhtenä yönä
Mä oon kans tosi surullinen siitä kun mies ei pääse mukaan. Ihan perseestä varsinkin ku eka raskaus. Ennen raskautta on kuitenkin liittynyt ihania tunteita neuvolassa ja ultrissa käymiseen yhdessä miehen kanssa. Noh käytiin kyllä varhaisultrassa yhdessä. Lisäksi meinasin että jos rakenneultraankaan ei vielä pääse niin mennään yksityiselle, haluan ehdottomasti miehen olevan mukana kun sukupuoli selviää
 
Ja voin vaan kuvitella miltä kohta synnyttävistä tuntuu kun synnytykseenkin pääsee vähän nihkeästi ja viimemetreillä. Pahinta itselle olisi että joutuisi synnyttämään ilman miestä
 
Mua harmittaa todella toi kun puoliso ei saa tulla mukaan, kun eka raskaus ja eka neuvola ja olisin halunnut siihen tukea... Ja tuntuu että mies ei oikeen ees käsitä raskautta vielä niin olis ehkä konkreettisempaa Mutta ymmärrän kyllä syyn miksi pitää mennä yksin ettei vaan isompi joukko sairastu. Jotekin jännittää koko raskaus ja se että koronan takia koko sairaanhoitojärjestelmä romahtaa ja synnytät jossain saunassa tämmöstä unta näin siis yhtenä yönä


Ihan samat mietteet, kun meilläkin ensimmäinen ja nyt mies ei pääse osallistumaan. Olisin toivonut että edes ensimmäiselle käynnille olisi voinut tulla, mutta minkäs teet. Ja juuri tuo, että olisi ehkä hänenkin helpompi päästä mukaan, kun tapahtuisi jotain konkreettista. Nyt ei näy, eikä kuulu mitään.. Paitsi ehkä mun valitus silloin tällöin, että väsyttää

Suomen terveydenhuoltoon luotan kuitenkin vielä, vaikka se tulee koville joutumaan seuraavien kuukausien aikana. Mutta onneksi tässä on itselläkin vielä aikaa..
 
mä liityin vasta plussattuani niin hetki pitää vielä ootella salaiseen ryhmään pääsyä höh...
Sama täällä, siis tänne foorumiin liityin vasta sitten. En ollu huomannu , et olisin päässy tänne samoilla tiedoilla kun olen joskus appiin kirjautunut :hilarious: Mut ei se haittaa, kerkeen sitte ens kuus kyllä varmasti höpistä sielläkin ryhmässä, jos kaikki menee hyvin :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: dea
Mä odottelen vielä sinne pääsyä, eilen laitoin liittymispyynnön. Toivottavasti huomenna pääsis sinne, oon tykänny aina enemmän noissa salaisissa kirjoitella.

mites sinne nyt pääsikään? Sain sen ohjeen sillon heti alkuun, mutta ei siinä kohtaa voinut tehdä mitään, joten skippasin sen ja nyt en enää löydä sitä ohjetta. Onko vinkkejä mistä se löytyisi.. en ehkä vielä pääse sille puolelle, mutta ajankohtaisempaa nyt kuitenkin..
 
Ohje on tuolla laskettu aika ketjun alla täällä marraskuun ryhmässä. Otsikossa lukee et täällä ohjeet salaiseen ryhmään pääsemiseksi.
 
Äh saattaa olla ettei tarvitse neuvolasta ja koronasta yms huolehtia, tänään aamulla tullut vähän veristä vuotoa ja tuntuu että tissitkään ei enää oo turvonneet..... Eli tuntuu että menossa kesken ja harmittaa
 
Äh saattaa olla ettei tarvitse neuvolasta ja koronasta yms huolehtia, tänään aamulla tullut vähän veristä vuotoa ja tuntuu että tissitkään ei enää oo turvonneet..... Eli tuntuu että menossa kesken ja harmittaa

Älä heitä toivoa hukkaan ❤️ pieni vuoto voi olla alkuraskaudessa vielä ihan normaalia.
Ja mullaki tissirn turvotus /kipuilu vaihtelee päivittäin. Nytkää ei oo kipeet saati turvonneet :)
 
Äh saattaa olla ettei tarvitse neuvolasta ja koronasta yms huolehtia, tänään aamulla tullut vähän veristä vuotoa ja tuntuu että tissitkään ei enää oo turvonneet..... Eli tuntuu että menossa kesken ja harmittaa

Toivotaan parasta! :Heartred Mulla oli kans yhden päivän pientä vuotoa, pyyhkiessä vain. Ja tissien arkuus ja turvotus vaihtelee mulla ihan päivittäin, samoin paha olo ja muut oireet. Joten älä vielä lannistu, vaikka tiedän että aina sitä pelkää pahinta.
 
mites sinne nyt pääsikään? Sain sen ohjeen sillon heti alkuun, mutta ei siinä kohtaa voinut tehdä mitään, joten skippasin sen ja nyt en enää löydä sitä ohjetta. Onko vinkkejä mistä se löytyisi.. en ehkä vielä pääse sille puolelle, mutta ajankohtaisempaa nyt kuitenkin..
Se ohje löytyy tosta etusivulta, toinen niistä kiinnitetyistä, siellä on tarkat ohjeet miten sinne salaiseen ryhmään pääsee.
1C3A488B-ED25-4E92-8469-AD8FD805E931.jpeg
 
Minulla kans alkoi vuoto. Kaksi päivää vuotanut tosi niukasti, tänään sitten jo enemmän. Mutta ei vielä normi kuukautisten verran. Eilen yrittivät ultrata, kun tilanne on niin epäselvä, mutta kohdussa ei näkynyt mitään, munasarjassa oli nestekysta joka viittaisi raskauteen. Ottivat eilen hCG arvon, josta tuli juuri tulos, yli 2000. En tiedä mitä tämä on. :sad001
 
Minulla kans alkoi vuoto. Kaksi päivää vuotanut tosi niukasti, tänään sitten jo enemmän. Mutta ei vielä normi kuukautisten verran. Eilen yrittivät ultrata, kun tilanne on niin epäselvä, mutta kohdussa ei näkynyt mitään, munasarjassa oli nestekysta joka viittaisi raskauteen. Ottivat eilen hCG arvon, josta tuli juuri tulos, yli 2000. En tiedä mitä tämä on. :sad001

toivottavasti palaavat pian ja tietysti, että kaikki olisi kunnossa!
 
Täälläkin eilisestä asti vuotanut pyyhittäessä vaaleanpunaista :sad001 lisäksi vähän menkkakipuja. Syke näkyi tosiaan maanantaina, mutta onhan se kesken voinut mennä silti :sad001 saan ultra-ajan joskus ens viikolla kun soitin neuvolaan.
 
Onpas täällä nyt huolta ja murhetta. Toivon kaikille parasta ja sitä että vuoto jää vähäiseksi ja kaikki on lopulta hyvin. Alkuunhan voi vuotoa tullakin.

Mulla ei ole ensimmäinen ultra edes varattuna vielä, joten saa jännätä ties minne. Asia selvinnee maanantaina ensimmäisen neuvolan yhteydessä.
 
Toivotaan parasta! :Heartred Mulla oli kans yhden päivän pientä vuotoa, pyyhkiessä vain. Ja tissien arkuus ja turvotus vaihtelee mulla ihan päivittäin, samoin paha olo ja muut oireet. Joten älä vielä lannistu, vaikka tiedän että aina sitä pelkää pahinta.

vaihteleeko sulla päivittäin vai onko useemman päivän taukoa esim pahassa olossa? Haluisin niiiin pysyä toiveikkaana..
 
Toivotaan parasta! :Heartred Mulla oli kans yhden päivän pientä vuotoa, pyyhkiessä vain. Ja tissien arkuus ja turvotus vaihtelee mulla ihan päivittäin, samoin paha olo ja muut oireet. Joten älä vielä lannistu, vaikka tiedän että aina sitä pelkää pahinta.

Kiitos tsempeistä teille ❤️ Jotenkin on vaan semmonen erilainen olo tänään..... Tai semmonen liian normaali. Mutta eipä tässä voi kun odottaa ja katsella
 
vaihteleeko sulla päivittäin vai onko useemman päivän taukoa esim pahassa olossa? Haluisin niiiin pysyä toiveikkaana..

Sama juttu. Tuntuu kuitenkin että koko viikon oon esim. palellut koko ajan ja rinnat on turvottanut ja tänä aamulla heräsin kuumissani eikä turvottanut ollenkaan ja verta tuli vähän Mutta täytyy katsoa ja odottaa
 
Täälläkin eilisestä asti vuotanut pyyhittäessä vaaleanpunaista :sad001 lisäksi vähän menkkakipuja. Syke näkyi tosiaan maanantaina, mutta onhan se kesken voinut mennä silti :sad001 saan ultra-ajan joskus ens viikolla kun soitin neuvolaan.

Tsemppejä paljon myös sulle! Jotenkin on semmonen olo että kesken meni Onneksi täältä saa vertaistukea sentään
 
Takaisin
Top