Maaliskuun löpinät

Luulen kanssa, että kielto perustuu siihen, että kontakteja olisi mahdollisimman vähän ja suojeltaisiin nimenomaan niitä työntekijöitä. Ikäväähän se toki on. Itse kysyin tänään neuvolasta onko sinne vielä sallittua mennä kahdestaan ja ainakin toistaiseksi kuulemma on. Ensi maanantaina olisi aika. Tehdäänkö julkisen puolen ensimmäinen ultra ensimmäisen lääkärikäynnin yhteydessä vai onko sille aivan erillinen aikansa? :think005

Riippuu varmaan neuvolasta.
Meillä ei esim neuvolassa ole ultraa, neuvolalääkäri on eri paikassa ja ultrakin vielä ihan eri paikassa.

Ensin mennään ekalle neuvolakäynnille jossa saa ajan ekaan sikiöseulontaan jne...
 
Hiljaista on koska KORONA!
Hitto tätä kotikoulua, päiväkotikoulua ja taapero arkea. Huh hulinaa!
Tälläistä mm teki taapero kun täytin tiskikonetta.
 

Liitteet

  • IMG_20200323_103008.jpg
    IMG_20200323_103008.jpg
    55 KB · Katsottu: 25
Tulipa sitten töistä ilmoitus, että YT:t edessä ja näillä näkymin lomautus. Oli odotettavissa ja samassa veneessä moni muu, mutta hieman vetää mielen matalaksi. Viime yö meni pyöriessä, kun mietin, että miten tullaan pärjäämään, jos meitä on kohta kolme, asuntoa piti vaihtaa ja lopulta pyörin taloushuolien lisäksi ihan jo sellaisissa huolissa, että miten selvitään vanhempina ja meneekö kaikki hyvin ym.

No, ei auta kuin ylös, ulos ja lenkille ja sitten joku herkullinen aamiainen nenän eteen. Toivottavasti muilla vähän positiivisemmat aamufiilikset o_O
 
Tulipa sitten töistä ilmoitus, että YT:t edessä ja näillä näkymin lomautus. Oli odotettavissa ja samassa veneessä moni muu, mutta hieman vetää mielen matalaksi. Viime yö meni pyöriessä, kun mietin, että miten tullaan pärjäämään, jos meitä on kohta kolme, asuntoa piti vaihtaa ja lopulta pyörin taloushuolien lisäksi ihan jo sellaisissa huolissa, että miten selvitään vanhempina ja meneekö kaikki hyvin ym.

No, ei auta kuin ylös, ulos ja lenkille ja sitten joku herkullinen aamiainen nenän eteen. Toivottavasti muilla vähän positiivisemmat aamufiilikset o_O

I feel you. Samoja juttuja elämässä, samoja mietteitä mielessä :sad001
 
Heti vaan kaikki hakemukset vetämään, kun saa laittaa, ettei joudu niin kauaa niitä tukia ootteleen, kyllä tästä vielä selvitään, tää onneksi menee vielä ohi :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: dea
Ihanaa kun täältä saa myös tsemppiä vertaistuen lisäksi :) Jonkun verran on säästöjäkin, joten ei nyt ihan heti olla ongelmissa, jos tuet ja muut viivästyy. Kuten sanottu monella muulla varmaan vielä pahempi tilanne. Sehän tässä ikävintä tietysti on, kun kukaan ei tiedä kauan poikkeustila kestää. Lisäksi omakin ala on sellainen, että saa nähdä miten se lähtee taas vetämään, kun asiat alkavat palautua. Oli työpaikan vaihtokin suunnitteilla, mutta pitää laittaa sekin jäihin ainakin hetkeksi. Ellei sitten lähtisi hoitoalalle :grin
(Ja jos täällä on lääkäreitä tai sairaanhoitajia niin isot tsemppaukset teille työn ääreen. Samoin kuin asiakaspalvelussa oleville ja siivoustyötä tekeville. Toivottavasti arvonne pysyy muistissa senkin jälkeen kun tilanne rauhoittuu.)
 
Täällä oli just eilen päivittynyt, että puolison ei enää toivota tulevan mukaan, jotta odotustiloissa henkilömäärä saadaan pidettyä kohtuullisena. Meillä olisi kyllä aamun eka aika, joten uskaltaisikohan kokeilla onneaan.
 
Joko kaikki muut on siellä salaisessa ryhmässä? Mun pitää vielä ootella, kun loin hölmönä tänne foorumille uuden profiilin, ku tajunnu et olihan mulla jo olemassa se millä appiin kirjautunut :banghead:
Nooo... ens kuus sitte kans sinne :) Jaksa enää alkaa vaihteleen :smug:
 
Joko kaikki muut on siellä salaisessa ryhmässä? Mun pitää vielä ootella, kun loin hölmönä tänne foorumille uuden profiilin, ku tajunnu et olihan mulla jo olemassa se millä appiin kirjautunut :banghead:
Nooo... ens kuus sitte kans sinne :) Jaksa enää alkaa vaihteleen :smug:
Mä odottelen vielä sinne pääsyä, eilen laitoin liittymispyynnön. Toivottavasti huomenna pääsis sinne, oon tykänny aina enemmän noissa salaisissa kirjoitella.
 
Joko kaikki muut on siellä salaisessa ryhmässä? Mun pitää vielä ootella, kun loin hölmönä tänne foorumille uuden profiilin, ku tajunnu et olihan mulla jo olemassa se millä appiin kirjautunut :banghead:
Nooo... ens kuus sitte kans sinne :) Jaksa enää alkaa vaihteleen :smug:

Vasta 1.4. pääsen kun olen ollut 4 viikkoa jäsenenä :)
 
Joko kaikki muut on siellä salaisessa ryhmässä? Mun pitää vielä ootella, kun loin hölmönä tänne foorumille uuden profiilin, ku tajunnu et olihan mulla jo olemassa se millä appiin kirjautunut :banghead:
Nooo... ens kuus sitte kans sinne :) Jaksa enää alkaa vaihteleen :smug:


Hei mulla taiski just tänää tulla 4vk täytee. Pitääpä kattoo mite sinne pääsikää. Ja tuoho sun profiilii niin on ollu muita kans jotka tehny uuden mut vaihtanu vanhaan ja siihe nykyisen nimen ja näin sit pääsy salaiseen ryhmään eikä tarvi sekoilla nimimerkkien kans
 
Kannattaa laittaa ylläpitäjälle viestiä jos on vanha profiili niin ehkä on mahdollista päästä aiemmin :)
 
Hei mulla taiski just tänää tulla 4vk täytee. Pitääpä kattoo mite sinne pääsikää. Ja tuoho sun profiilii niin on ollu muita kans jotka tehny uuden mut vaihtanu vanhaan ja siihe nykyisen nimen ja näin sit pääsy salaiseen ryhmään eikä tarvi sekoilla nimimerkkien kans
Mä oon niin onneton näissä jutuissa, et paree jos oon vaan tällä täällä, enkä sekoita tätä enempää ittelleni :grin:p
 
Ei ole viikot vielä täynnä niin ei pääse salaiseen ryhmään. Pitää myös odotella ensimmäisiä neuvolassa käyntejä niin saa tietää lasketun ajan :)
 
Mua harmittaa todella toi kun puoliso ei saa tulla mukaan, kun eka raskaus ja eka neuvola ja olisin halunnut siihen tukea... Ja tuntuu että mies ei oikeen ees käsitä raskautta vielä niin olis ehkä konkreettisempaa Mutta ymmärrän kyllä syyn miksi pitää mennä yksin ettei vaan isompi joukko sairastu. Jotekin jännittää koko raskaus ja se että koronan takia koko sairaanhoitojärjestelmä romahtaa ja synnytät jossain saunassa tämmöstä unta näin siis yhtenä yönä
 
Takaisin
Top