Maaliskuun löpinät

Kätilö soitti ja oli ihan sitä mieltä, ettei syytä huoleen ole, sillä viime viikolla tein viikkonäytöllisen testin, jossa näkyi raskaana 2-3 viikkoa. Nestekystan koko vastasi sitä ja samoin nyt tämä hCG. Maanantaina uudestaan verikokeet ja uusi ultra viikonpäästä. Itse en jaksa enää olla toiveikas, vaikkei vuoto olekaan runsasta, tuntuu, että tässä se nyt oli.
 
vaihteleeko sulla päivittäin vai onko useemman päivän taukoa esim pahassa olossa? Haluisin niiiin pysyä toiveikkaana..

Välillä on monta päivää ilman pahaa oloa, ja rinnatkin saattaa olla monta päivää normaalit ja sitten yhtäkkiä onkin taas tosi kipeät ja paha olo.
 
Välillä on monta päivää ilman pahaa oloa, ja rinnatkin saattaa olla monta päivää normaalit ja sitten yhtäkkiä onkin taas tosi kipeät ja paha olo.

Vähän tuli parku, kun tuli niin hyvä mieli. Ehkä se ei nyt tähän tökkääkkään. Ei kukaan mitään luvata voi, mutta valtavan hyvä, että on kuitenkin muillakin samanlaista. :) Kiitos!
 
Mulla ei muuten oo rinnat olleet ollenkaan arat missään vaiheessa. Ei ollut esikoisen raskaudessakaan.
 
Täytyy toivoa ettei pahoinvointi iske tällä kertaa kun ei olis yhtään aikaa juoksennella vessassa.
Muuten on kyllä kaikkea laidasta laitaan.
 
Täällä alko reilu viikko sitten perjantaina verenvuoto, ei missään vaiheessa yltynyt kovaksi eikä tullu mitään isoja kipuja. Eilen ja tänään tein raskaustestin, mikä oli negatiivinen eli varmaan menny heti kesken. Tänään olisi viikkoja ollut 6+3. Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuraskaus hyvin :Heartred
 
Täällä alko reilu viikko sitten perjantaina verenvuoto, ei missään vaiheessa yltynyt kovaksi eikä tullu mitään isoja kipuja. Eilen ja tänään tein raskaustestin, mikä oli negatiivinen eli varmaan menny heti kesken. Tänään olisi viikkoja ollut 6+3. Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuraskaus hyvin :Heartred

Olen kauhean pahoillani!!:sad001 Voimia :Heartpink
 
Täällä alko reilu viikko sitten perjantaina verenvuoto, ei missään vaiheessa yltynyt kovaksi eikä tullu mitään isoja kipuja. Eilen ja tänään tein raskaustestin, mikä oli negatiivinen eli varmaan menny heti kesken. Tänään olisi viikkoja ollut 6+3. Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuraskaus hyvin :Heartred

Voimia :Heartred
 
Täällä alko reilu viikko sitten perjantaina verenvuoto, ei missään vaiheessa yltynyt kovaksi eikä tullu mitään isoja kipuja. Eilen ja tänään tein raskaustestin, mikä oli negatiivinen eli varmaan menny heti kesken. Tänään olisi viikkoja ollut 6+3. Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuraskaus hyvin :Heartred

mulla kaksi samanlaista km 6+ takana :sad001
Olen pahoillani. Voimia ♥️
 
Täällä alko reilu viikko sitten perjantaina verenvuoto, ei missään vaiheessa yltynyt kovaksi eikä tullu mitään isoja kipuja. Eilen ja tänään tein raskaustestin, mikä oli negatiivinen eli varmaan menny heti kesken. Tänään olisi viikkoja ollut 6+3. Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuraskaus hyvin :Heartred


Voimia ❤️
 
Täällä todettiin viikonloppuna kohdunulkoinen raskaus. Nyt vaan toivoa, että lähtee Merotreksaatilla surkastumaan, ettei tarvi leikkausta. :smiley-angry017
 
Takaisin
Top