Nannuttaja
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Niillä main, taitaa vähän riippua, missä käynti on. Minä soitin plussasta heti juurikin siksi, että taustalla on km ja kkm. Paremmin saan tarvittaessa apua ja tukea. Mut sulla taisi olla useampi onnistunutkin raskaus? :)
Juu on!
Yksi km ollut heti ekana, sitten tuli tyttö, sen jälkeen kaksi 2km ja 3v yritys. Sitten on tullut nämä kaksi, naps raskaaksi ja pyydissä kysyneet.
Kumpa kaikilla nyt pysyisi kyydissä

tosin sit se että saako tarpeeksi hiilarit päivässä.. Äeh..
Itse ainakin tuon ekan miellän painokeskeisemmäksi ja radikaalimmaksi. Riippunee myös painon määrästä yms. Minä tiputin 10kg just ennen plussaa. Edelleen reilusti painoa on, mutta pyrin lähinnä siihen, että ei nousisi.
pitäneen kurkkia se radiruokavalio ja vähän yhdistellä ja miettiä.
Oli muutenkin ihan kummallinen ilta, meillä oli opiskelijoilla yökoulua ja olin illan valvojana ja siellä tietty mässäiltiin eri tavalla kuin kotona.. sitten vielä onnistuin taittamaan nilkkani, valvoin yön ja jouduin aamusta heti röntgeniin ja lääkärille, samalla sitten siellä sokeritestissä, hirveet kivut ja kauhee stressi. Harmitti kyllä, ois pitäny siirtää se sokerirasitus, mutta en jotenki älynny. Normisti mulla ei ois varmaan mikään arvo pompannu. Koko raskausaika sitten seurattiin niitä arvoja ja kaikki oli koko ajan ihan kunnossa. Sain siitäkin sitten ylimääräisen stressin aiheen vielä odotusajaksi. Nyt onneksi (ehkä) vähän viisaampi..