Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin täällä käyn aika kyttäilemässä että oisko tullu uusia tekstejä. :D Laiskanlaisesti tuntuu teksti virtaavan.. jotenkin päivät niiiiin matelee, kun odottaa neuvolaa ja ultraa. Mulla vasta pääsiäisviikolla.

Kyllähän se mietityttää, kun ei voi tietää miten vaikuttaa sikiöön. Ja täällä Helsingissä kun asutaan.Kuinka paljon teitä toi koronahommeli mietityttää? Mä oon Thl:n sivut kahlannu, vähän jännittää kuinka se vaikuttaa jos tännepäin tulee.
Mietityttää. Tuntuu että asettelen foliota kukkahatun päälle mutta tänään kävin ostamassa reilun viikon ruuat (niikuin yleensäkin) ja varmasti välttelemme ihmisten parissa liikkumista seuraavat viikot. Se on helppoa,koska asutaan metsässä, tien päässä, piilon vieressä ja työt on kotona ja samoin lapset kotihoidossa. En halua olla osa koronaa.Kuinka paljon teitä toi koronahommeli mietityttää? Mä oon Thl:n sivut kahlannu, vähän jännittää kuinka se vaikuttaa jos tännepäin tulee.
Nyt vasta eksyin tänne.. en jotenki ollu lukenu tätä ketjua ollenkaan. Salattuun menee vielä hetki päästä..
Hyvä oli lukea rintojen aristuksen vaihtelevuudesta. Olin eilen jotenkin ihan sitä mieltä, että nyt se meni kesken. Jotenkin vaan semmonen olo, mutta tänään taas nännit niin kipeät, että sen perusteella ainakin kuvittelin vaan.
Mies-keskustelu oli kanssa hyvä.. meillä, kun ensimmäinen ja ei oikein uskalleta vielä höntyillä, niin hankala jotenkin osallistuttaa/jutella asiasta. Molemmat toivois niin kovasti.. mutta turvaistuinta oli kuulemma pohtinut XD

Kyllähän se mietityttää, kun ei voi tietää miten vaikuttaa sikiöön. Ja täällä Helsingissä kun asutaan.
Kyllä se sinänsä vähän mietityttää, mutta saman verran mietityttää kausi-influenssa. En tiennyt ennen eilistä, että raskaana oleville suositellaan influenssarokotusta, joten tänään varasin ajan rokotteeseen. Hienoa asua Helsingissä kun eka vapaa aika on kolmen viikon päästä :banghead::banghead: ihmettelen kyllä, miksei neuvolassa sanottu rokotteesta mitään.Kuinka paljon teitä toi koronahommeli mietityttää? Mä oon Thl:n sivut kahlannu, vähän jännittää kuinka se vaikuttaa jos tännepäin tulee.

ja kokoajan nälkä. Kalapuikot ja lohkoperunat maistuivat eilen, mutta mitä sitä täksi päiväksi keksis kun vähän on mielikuvitus heikkoa kun tekee pahaa ees ajatella ruokaa 

Niin koskas se eka neukku käynti nyt oli? Joskus rv 8 vai 8+ viikoilla?
Mietin että montako viikkoa tässä vois ihailla viivojen vahvistumista ennen soittoa.
Pari keskenmenoa takana niin aina se vähän kummittelee. Mulla on pco vähän hankaloittamassa elämää